Kuinka pitkään syksyllä voi muurata? Voiko talvella muurata? Kyse on talon ulkoseinästä.
Voiko talvella muurata?
4
1277
Vastaukset
- Rappattu
Ulkona aivan hyvin kunhan lumisateelta suojaa noin -10c asti voi muurata kyllä rakennuksia tehdään kaikkina vuoden aikoina eikä muurauksissa kesää odoteta.
- 10 tikkua laudalla
Muurautan siis vielä tälle vuodelle ennen joulua ulkoseinää. Pakkaset tuskin kiristyvät tuota -10 celsiusastetta enempää. Mitä muuraukselle tapahtuisi, jos sattuisikin olemaan kovemmat yöpakkaset?
Seuraavaksi alan etsiä sopivaa muuraria, joka alkaisi seinän tekemään. - roopelastanen
10 tikkua laudalla kirjoitti:
Muurautan siis vielä tälle vuodelle ennen joulua ulkoseinää. Pakkaset tuskin kiristyvät tuota -10 celsiusastetta enempää. Mitä muuraukselle tapahtuisi, jos sattuisikin olemaan kovemmat yöpakkaset?
Seuraavaksi alan etsiä sopivaa muuraria, joka alkaisi seinän tekemään.on saatavana kiihdyttimet laastiin, joten onnistuu -15C lämpötilassakin, eri asia, saatko sen muurarin.
- aterfin
Voi muurata koko vuosi,mutta talvilla suurempi ongema.Katto kuvasta ,tamä talo minä muuranut talvilla.
http://koti.welho.com/atervo1/index.asiakaskohteet. html.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613195Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741264- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180988Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47896- 61873
- 48824
- 47752
- 40731
- 39698