"käsitöiden ystävät"

jansku

Onko kukaan kiinnostunu käsitöistä,sillee et tekee niit vapaaehtosesti ja ehkä kotona?Mä oon.
otonaki...=)onks ketää samiksii?

8

782

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pezzy

Kyllä on käsityön ystäviä. Minä teen kotona käsitöitä ja nyt ompelen kanavatyötä,se on kesämaisema aiheinen kanavatyö.Minä tykkään tehdä käsitöitä.

• Susanne

Paitsi että opiskelen alaa myös vapaa-aikani käytän käsitöihin! Ihan intohimo...

• Minä

Käsityöt ovat olleet minun harrastuksena jo n.
      40-vuotta ja uskon että teen niitä niin kauan
      kun vaan voin. Ei taida löytyä yhtä monipuolista
      harrastusta mistään, mitä käsityöt kaikkineen on
      -ja lisää löytyy mielikuvituksesta loputtomasti.

Kaikille käsityön ystäville toivotan:
      Iloista Kevättä.

• Kädentaitaja

Samoin minä olen vuosia harrastanut käsitöitä. Niitä tehdessä aika lentää, koskaan ei väsy.

Reipasta kevättä käsitöiden parissa

• amelie

Mie oon ihan liianki innostunut käsitöistä.. Oon ollu jo ihan pienestä asti. Mulla on aina ihan liikaa ideoita ja joskus en sen takia saa tehtyä mitään kun niin paljon pyörii ideoita päässä=)Joskus mä mietin jotain toteutusta kauan ja sitten usein ihan yllättäen saan idean että "noinpa sen teen"..ja mikä hassuinta, juuri yällä unta odotellessa..

Syksyllä etenkin on kiva neuloa..Kun alkaa olla vilpoista ulkona niin on kiva tulla sieltä lämpöiseen kotiin ja ottaa neule esille ja laittaa jotain kivaa musiikkia soimaan=)

Hyviä käsityöhetkiä kaikille! terveisin nuori käsityön harrastaja

• maarit.matt

Minä olen teen erillaisista materiaaleista,kasitöitä,melkein mitä ehdin ja tulee mieleen.esim hopealanka,helmi,hiuskoristeita.lahjat-suvulle

• teemmehänme

Aloittaja lienee aika nuori :). Suurin osa ystävistäni tekee käsitöitä, kuka mitäkin..neuleet, huovutus, virkkaus, aplikointi, vaatteiden ompelu, korujen valmistus....mm. näitä tehdään kotona. Lisäksi harrastuksena VST (vapaasivistystyö eli mm. kansalaisopistot) kurssit, kuten lasinsulatus, keramiikka, tiffany jne.

• Iloinen neuloja

Ei totisesti ole mukavampaa hommaa kuin käsityöt. Rentouttavaa, innostavaa, hauskaa ja vaikka mitä. Koulussa inhosin käsityötä ja vasta n. 16 vuotiaana innostuin virkkaamisesta. Sitten neuleita alkoi valmistua. Nyt neulon, virkkaan, kirjon, ompelen, huovutan, askartelen ym. ym. Aina on tekeillä sen seitsemän työtä ja yleensä saan ne valmiiksi. Aloitan jonkun työn ja innostun jostain muusta ja aloitan uuden jne. Isot työt kuten miehen villapusero jää välillä lepäämään, mutta varmasti valmistuu. Tällä hetkellä kesken sukat, pipo, ristipistotyö, sekä se villapusero. Välillä ompelukone päiväksi esiin ja ommella hurautan muutaman ompeluksen ja palaan neuleisiin. Ihanaa, työt vain haittaa tätä harrastamista. Käsityölehtiä on monta lehtikotelollista ja kun oikein iskee työnhaku, selaan niitä ja taas lähtee.... Lankakaupassa on vaikea ohittaa hyllyjä vaikka olen päättänyt, että ei yhtään ostosta ennenkuin entiset on käytetty! (Nauraa itselleen!)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      185
      1559
    2. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      204
      1481
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      44
      1144
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      44
      846
    5. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      720
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      711
    7. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      710
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      36
      691
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      20
      646
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      617
    Aihe