Elikkä tiedossa minun ja ystäväni yhteiset 17-vuotis-syntymäpäivät ja ollaan ajateltu vähän isompaa tilaa kuin perus bileet omassa kodissa. Joten haluaisimme vuokrata jonkinlaisen juhlahallin tai tilan, ei tarvitse olla mikään kauhean iso, vieraita tulisi ehkä noin 50. Meillä on 18-vuotias vastuuhenkilö joten sen asian kanssa ei pitäisi olla ongelmia, mutta mistä saataisiin suht. halpa juhlatila? Mieluiten Espoosta.
Syntymäpäiväksi halvat juhlatilat?
3
2243
Vastaukset
- maasikaaaa
Tutustu ensi alkuun http://www.visitespoo.fi/turistiopas/syo_ja_juhli/juhlatilat/muut_juhlatilat
Kannattaa myös kysellä, jos joku harrastaa sisäurheilua, onko mahdollista vuokrata pelihalli, jumppasali tmv. Joskus niitäkin saa edullisesti.
Espoossa on myös nuorisotoimi, josta voi koettaa kysellä synttäritiloja tai vinkkejä http://www.espoo.fi/default.asp?path=1;28;11884;15032
Miksei vuokrata tapahtumatelttaa ja pystyttää se jonkun kotipihalle/pellolle tmv?
Suosittelisin kuitenkin huomattavasti vanhempaa vastuuhenkilöä allekirjoittamaan tilavuokrasopimuksen, koska joku voi kavahtaa ideaanne ja pelätä millaisen sotkun jätätte. Siivoamisesta kannattaa myös tehdä oma suunnitelmansa, sillä mahdollisesta sotkusta tulee tilaa vuokratessa ihan varmasti puhetta ja kuinka aiotte tilan siivoatte. Joissakin siivous pitää tehdä heti juhlien jälkeen aamuyöstä ja joissakin käy siivoaminen seuraavana päivänä. - aikuunen
kakarat pitää synttärit kotona, onko selvä? mikään 18v täyttänyt pässinpää ei ole, eikä ota vastuuta vaippojen vaihtamisesta. mee jo pois, nurkkan häpeen...kersa.
- annika1322
:D Vai niin, itse olet viestin perusteella myös tooodella aikuinen. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982