Syntymäpäiväksi halvat juhlatilat?

annika1322

Elikkä tiedossa minun ja ystäväni yhteiset 17-vuotis-syntymäpäivät ja ollaan ajateltu vähän isompaa tilaa kuin perus bileet omassa kodissa. Joten haluaisimme vuokrata jonkinlaisen juhlahallin tai tilan, ei tarvitse olla mikään kauhean iso, vieraita tulisi ehkä noin 50. Meillä on 18-vuotias vastuuhenkilö joten sen asian kanssa ei pitäisi olla ongelmia, mutta mistä saataisiin suht. halpa juhlatila? Mieluiten Espoosta.

3

2305

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maasikaaaa

Tutustu ensi alkuun http://www.visitespoo.fi/turistiopas/syo_ja_juhli/juhlatilat/muut_juhlatilat

Kannattaa myös kysellä, jos joku harrastaa sisäurheilua, onko mahdollista vuokrata pelihalli, jumppasali tmv. Joskus niitäkin saa edullisesti.

Espoossa on myös nuorisotoimi, josta voi koettaa kysellä synttäritiloja tai vinkkejä http://www.espoo.fi/default.asp?path=1;28;11884;15032

Miksei vuokrata tapahtumatelttaa ja pystyttää se jonkun kotipihalle/pellolle tmv?

Suosittelisin kuitenkin huomattavasti vanhempaa vastuuhenkilöä allekirjoittamaan tilavuokrasopimuksen, koska joku voi kavahtaa ideaanne ja pelätä millaisen sotkun jätätte. Siivoamisesta kannattaa myös tehdä oma suunnitelmansa, sillä mahdollisesta sotkusta tulee tilaa vuokratessa ihan varmasti puhetta ja kuinka aiotte tilan siivoatte. Joissakin siivous pitää tehdä heti juhlien jälkeen aamuyöstä ja joissakin käy siivoaminen seuraavana päivänä.

• aikuunen

kakarat pitää synttärit kotona, onko selvä? mikään 18v täyttänyt pässinpää ei ole, eikä ota vastuuta vaippojen vaihtamisesta. mee jo pois, nurkkan häpeen...kersa.

• annika1322

:D Vai niin, itse olet viestin perusteella myös tooodella aikuinen. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1652
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      891
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      801
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      776
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      728
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      720
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      690
    Aihe