Moi, elikkä ku mul on siinä supermoto renkaat,nii pystyykö siihe vaihtaa enduro renkaat samoihin vanteisii,et ottaa vaa ulkokumit pois ja laittaa uudet,vai mitä pitää tehä?Pitääkö sisäkumiki vaihtaa,vai mitä ?Ku noi renkaat on saman kokoset mut enduro renkaat on erikokoset.
Vähä sekavaa tekstii,mut olis kiva jos osaisitte vastata
rieju mrx/rieju spike
5
622
Vastaukset
Kyl sun pitäis pystyä vaihtamaan, jos enduro renkaissa on samat profiilit kuin supermotoissa. Siis eihän enduro ja smoto renkaissa ole mitään muuta eroa kuin toisessa nappulat ja toinen sileämpi...
- help...
eiks endurois oo taka ja etu rengas eri kokoset,en oo kyl saman kokosii nähny
- riemu sipke
Mun mielestä ei sovi etu- eikä takarengas, koska sm vanteet on pienemmät, kun enduro. Taitaapi ne endurot olla vielä vähän kepeammatkin.
Sit vielä, että nissä SM:ssä ie ainakaan oo ees sisäkumii, vaan ne ompi tubelessit.- riemu spike
korjaus: kapeammat, eikä kepeämmät
- lol8
SM vanteet on pienemmät, ja ainakin yleensä takavanne leveämpi, ei käy samat kumit enskoihin ja sm vanteille mitenkään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242361Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3411940Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241846Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91649Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121012Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17970- 63845
- 55830
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2788