Esa J - Kusipäin!

ApviAAni

En voi sietää tuota ylirehevää miestä joka haukkuu ja inhoaa minkä kerkiää. Jos ja kun tämä mies JOUTUU häätöäänestykseen niin minä pidän huolen siitä että tippuukin kanssa eikä tätä herraa nähdä enää ikin BB-historiassa.

PISTE IIN PÄÄLLE ESa JII!

19

1127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MehiläinenM

Aikaisemmin tykkäsin, mutta miten tuo käyttäytyi Nikoa kohtaan siinä ovi kohtauksessa, niin siinä putosi pois suomut silmiltä. Häntä kun nyt niin ärysttää, niin kuvittelee, että saa käyttäytyä miten tahansa ketä tahansa kohtaan.

• määääkysyyynvaaan

Ketä Nikoa?

• voi mahotonta

Todella ärsyttävä,kuvittelee että voittaa päällikkökilpailut ym mennen tullen,itserakas pikku peee

• Kiitos Esa J

Ihan asiaa, että Esä ärähti Nikole, Nikohan itse on whinettänyt vähän jokaiselle asukkaalle milloin mistäkin jonninjoutavasta tupakantuskastaan jne., ja erityisesti niille joita epäilee voivansa alistaa... ensin jäi hampaisiin Lotta, nyt kovimman naputuksen kohteena on ollut Kätlin. Jos Nino katsoo oikeudekseen kohdella muita sanallisesti törkeästi, niin kestäköön sitten sen, että saa myös itse maistaa suuruoskaa. Elikkä on todellakin paikallaan että joku vähän palauttaa vain omaa napaansa ajattelevaa Ninoa ruotuun, pisteet Esalle.

• bakteerikammo

Onkohan tuo väkivaltainen?

Välillä on tuntunut, että on joutunut aikalailla pinnistämään ettei mottaise.

• tukioppilas

siis Esa Jii on ihan uravalinnankin mukaan kusipää.
        Pakko olla kusta päässä kun opettaa samanlaisia.
        Ylimielisyys on opettajien ominaisuus.

• Kyll esa j:lle viel viel pinna palaa kunnolla kerran ! varsinkin jos joutuu viel slummii. lyö jotain ja lähtee maitojunalla kotiin samalla tavalla kun viime vuoden kännihullu niko ! en usko ett lähtee oven kautta tämä kaveri !

• 1+8

sinä itse juuri teet?? inhoat ja haukut tätä esa j:Tä go fuck yourself!!

• damn close

Paljon sai ääniä muttei ihan riittänyt paikkaan häätöäänestyksessä!!

• 15

Esa J on kamalan itsekeskeinen ei ajattele kuin itseään. Päällikkökilpailuissakin näkee, kun se on kilpailun jälkeen niin ärtynyt ja vihainen eikä osaa iloita Sampon voitosta.

Seksitouhuissakin huomaa, ettei sitä voisi vähempää kiinnostaa toinen osapuoli.

Ninoa kohtaan on karsea ja muitakin katsoo nenänvarttaan pitkin.

Tosi elämässä en ihmettele, vaikka joku olisi saanut Esa J.ltä nyrkistä, näyttää heikkohermoiselta ja väkivaltaiselta.

• eeesssseeee

Esa J on äärimmäisen kilpailuhenkinen, ja näyttää vihaavan häviämistä yli kaiken. Tuollaisia on, ja eritoten miehissä, yllin kyllin. Näkeehän tuon (tai ainakin aluksi näki) miehen kropastakin - urheilu on kaiken a ja o.

Tuota en allekirjoita, että seksitouhuissa ei toinen osapuoli kiinnostaisi. Sen sijaan osaa katsoa sen verran, ettei rupea kameroiden edessä kailottamaan lempiasentojaan ja muuta intiimijuttuja. Sanoisin, että poika on hyväksikäytetty talossa.

Lievä homofobia, joo, mutta kuka ihme kestäisi Ninoa kovin pitkään. Markokin -toinen homo - täräytti tänään aika pahasti, kun pinna paloin adhd:n riehuntaan. Sitä en usko, että Esa J antaisi nyrkistä - sanan säilää saattaa kyllä käyttää.

• olen kade Minnalle

, mutta EsaJ on ihana ja ainoa syy, miksi viitsin enää katsoa koko tätä kautta.
        Söpö ja ihana, kun paiskoo tavaroita ja näyttää suuttumuksensa. Ja sit osaa hyppelehtiä ilostakin (niinkuin tänään, kun sepääsi pitkästä aikaa paratiisin puolelle).
        Mä tykkään just ton näkösestä ja luontoisesta miehestä. Olenkin ihan tavallinen heteronainen...

• Esa J kotiiin
        olen kade Minnalle kirjoitti:

, mutta EsaJ on ihana ja ainoa syy, miksi viitsin enää katsoa koko tätä kautta.
        Söpö ja ihana, kun paiskoo tavaroita ja näyttää suuttumuksensa. Ja sit osaa hyppelehtiä ilostakin (niinkuin tänään, kun sepääsi pitkästä aikaa paratiisin puolelle).
        Mä tykkään just ton näkösestä ja luontoisesta miehestä. Olenkin ihan tavallinen heteronainen...

Hyppelehti ilosta?? Aika ilmeetönhän tuo oli, ei edes kiittänyt Sampoa kunnolla. Mun mielestä aika laimea ja huumorintajuton. Mäkin olen heteronainen enkä pidä tuollaisista itserakkaista tyypeistä. On todella ylimielinen ja tylsä tyyppi.

• olen kade Minnalle
        Esa J kotiiin kirjoitti:

Hyppelehti ilosta?? Aika ilmeetönhän tuo oli, ei edes kiittänyt Sampoa kunnolla. Mun mielestä aika laimea ja huumorintajuton. Mäkin olen heteronainen enkä pidä tuollaisista itserakkaista tyypeistä. On todella ylimielinen ja tylsä tyyppi.

on monenlaisia makuja. Eihän siitä mitään tulisikaan, jos kaikki tykkäisivät just samanlaisista... :)

• oot oikeessa
        olen kade Minnalle kirjoitti:

on monenlaisia makuja. Eihän siitä mitään tulisikaan, jos kaikki tykkäisivät just samanlaisista... :)

Niimpä baari-illat olisi painajaisia kun kaikki naiset tappelevat samoista miehistä :). Mun miesmaku on vähän sellainen nallekarhumainen.

• roud
        oot oikeessa kirjoitti:

Niimpä baari-illat olisi painajaisia kun kaikki naiset tappelevat samoista miehistä :). Mun miesmaku on vähän sellainen nallekarhumainen.

En ymmärrä kun tota esa j;tä kehutaan komeaksi.Ensinnäkin se on ihan saman näköinen kun tää toinen pelle hannu koistinen joku poikamies(oon nähny mainoksen) ja mun mielestä molemmat niin ällötyksiä että en kyllä miehistä puhuis samana päivänä kun näistä patapäistä!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2328
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2203
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1545
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1514
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      124
      1427
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      19
      1093
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      974
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      117
      954
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      89
      944
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      883
    Aihe