Tatuointi Salossa?

Kädet täyteen

Onko Salossa muita tatuointiliikkeitä kuin tämä torin varrella oleva "hoono soomi"?
Ainakin joskus oli toinenkin, mutta onko vielä ja jos on niin missä?
Millaisia kokemuksia on Salon tatuointiliikkeistä?

48

11031

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uusi Salolainen

Eikös Bio Jännän syvennyksessäkin ole tatuointiliike

• typy71

Tommi`s ink on muuttanut pois sieltä bio jännän syvennyksestä,,
        on nykyään Rummunlyöjänkatu 14.

• leimasin

Jooo bio jännän välikössä on tatuointiliike , jossa suurin osa salolaisia käykin.. kuin myös itsekin olen tatuointini siellä ottanut. suosittelen ,.

• ninni7000

Todellakaan "suurin osa salolaisista" ei käy siellä! Turusta löytyy monta huomattavasti tasokkaampaa tatuointipaikkaa, ja sinne salolaiset suuntaavaat. Ja Turun tatuointiliikkeistä on itseasiassa kuulunut, että tämän salolaisen paikan tatuointeja on korjattu Turussa. Jos Turkuun on liian pitkä matka, käy edes sitten siinä torin laidan venäläisellä, on huomattavasti taitavampi vaikkei niin hyvin suomea puhukkaan (enkä tiedä miksi tarvitsee, eikös se työn jälki ole tärkein).

• tSalo
        ninni7000 kirjoitti:

Todellakaan "suurin osa salolaisista" ei käy siellä! Turusta löytyy monta huomattavasti tasokkaampaa tatuointipaikkaa, ja sinne salolaiset suuntaavaat. Ja Turun tatuointiliikkeistä on itseasiassa kuulunut, että tämän salolaisen paikan tatuointeja on korjattu Turussa. Jos Turkuun on liian pitkä matka, käy edes sitten siinä torin laidan venäläisellä, on huomattavasti taitavampi vaikkei niin hyvin suomea puhukkaan (enkä tiedä miksi tarvitsee, eikös se työn jälki ole tärkein).

Oletko Ninni ikinä ajatellut sanojesi vaikutuksia? Nyt joku hölmö, ketä ei osaa ottaa selvää asioista muualta kuin suomi24.fi:n keskutelu palstalta menee siihen venäläisen puotiin torin kupeeseen. Ja pelkästään sinun harkitsemattoman kommenttisi ansiosta. Hakattaa itseensä kuvan, joka lyödään liian syvälle. Ja kärsii lopun ikäänsä kuvasta joka on koholla.

Totta on, että turusta löytyy monta mahtavaa ja huippu paikkaa. Esim. Individual Ink, Scin Craft, jne.

• ninni7000
        tSalo kirjoitti:

Oletko Ninni ikinä ajatellut sanojesi vaikutuksia? Nyt joku hölmö, ketä ei osaa ottaa selvää asioista muualta kuin suomi24.fi:n keskutelu palstalta menee siihen venäläisen puotiin torin kupeeseen. Ja pelkästään sinun harkitsemattoman kommenttisi ansiosta. Hakattaa itseensä kuvan, joka lyödään liian syvälle. Ja kärsii lopun ikäänsä kuvasta joka on koholla.

Totta on, että turusta löytyy monta mahtavaa ja huippu paikkaa. Esim. Individual Ink, Scin Craft, jne.

Millähän perusteellä väität noin? Mulla ainakin on ystäviä, jotka ovat käyneet tuossa paikassa (itse olen siis käynyt Turussa) ja kuvissa ei ole mitään vikaa, eivät siis ole kohollaan tai mitään muutakaan ongelmaa ei ole ollut. Ja työn jälki huomattavasti parempaa kuin tuolla Bio Jännän syvennyksessä.
        Totta, itsekin suosittelen Turkuun menemistä, mutta jos ottaa kuvan Salossa niin mieluummin torin laidalla.

• jamminen
        tSalo kirjoitti:

Olen ottanut kaksi omaa tatuointiani torin varrelta enkä todellakaan kärsi koholla olevista kuvista, koska minulle ei sellaisia ole. Eli ennemmin sinun kommenttisi on harkitsematon, nyt joku hölmö jättää menemättä Smirnoffille, pelkästään sinun sanojesi takia...

• Älä mene torille!!
        ninni7000 kirjoitti:

Millähän perusteellä väität noin? Mulla ainakin on ystäviä, jotka ovat käyneet tuossa paikassa (itse olen siis käynyt Turussa) ja kuvissa ei ole mitään vikaa, eivät siis ole kohollaan tai mitään muutakaan ongelmaa ei ole ollut. Ja työn jälki huomattavasti parempaa kuin tuolla Bio Jännän syvennyksessä.
        Totta, itsekin suosittelen Turkuun menemistä, mutta jos ottaa kuvan Salossa niin mieluummin torin laidalla.

Torin varrella olevaa tatuointipaikkaa en suosittele kenellekkään. Otin omani siellä ja kuulun näihin jotka tulee kärsimään liian syvälle hakatusta tatuoinnista. Ja tiedän 100% varmuudella että todellakaan en ole ainut joka kärsii...
        Kuullut olen että se vanha äijä tekee ihan kunnon "terveitä" tatuointeja mutta nämä nuoret äijät ei.
        Kuvat ovat kyllä hyviä ja väritetty hyvin...mutta jos hakkaa tatuoinnin lihakseen se ei parane koskaan.

Jos siis harkitset tatuointia ota se jossain muualla!

jamminen kirjoitti:

Olen ottanut kaksi omaa tatuointiani torin varrelta enkä todellakaan kärsi koholla olevista kuvista, koska minulle ei sellaisia ole. Eli ennemmin sinun kommenttisi on harkitsematon, nyt joku hölmö jättää menemättä Smirnoffille, pelkästään sinun sanojesi takia...

täällä ilmoittautuu ainakin yksi jonka kuva myös hakattu liian syvälle ja on siis "koholla". onneksi on sellaisessa paikassa ettei juuri näy, mutta harmittavaahan se silti on... ja siis tuolla torin varressa tehty.

• joku vaan
        ***** kirjoitti:

täällä ilmoittautuu ainakin yksi jonka kuva myös hakattu liian syvälle ja on siis "koholla". onneksi on sellaisessa paikassa ettei juuri näy, mutta harmittavaahan se silti on... ja siis tuolla torin varressa tehty.

Mä olen ottanut torin varella olevassa paikassa kuvan ja en todellakaan suosittele sitä paikkaa!iedän myös pari muuta ketkä ovat siellä kuvia ottanut!Itse suosittelen juuri sitä paikkaa mikä on bio jännän syvennyksessä siellä ottamani kuvat ovat hyviä ja värit ovat pysyneet hyvin toisin kuin torin varella otetussa kuvassa!

• vieras_
        joku vaan kirjoitti:

Mä olen ottanut torin varella olevassa paikassa kuvan ja en todellakaan suosittele sitä paikkaa!iedän myös pari muuta ketkä ovat siellä kuvia ottanut!Itse suosittelen juuri sitä paikkaa mikä on bio jännän syvennyksessä siellä ottamani kuvat ovat hyviä ja värit ovat pysyneet hyvin toisin kuin torin varella otetussa kuvassa!

Mä olen omani ottanut Bio Jännän syvennyksessä, enkä todellakaan ole tyytyväinen työn jälkeen. Samoin ystäväni otti siellä, ja pieleen meni. Eikä tekijä edes korvaansa lotkauttanut, ei edes ehdottanut miten sitä voisi korjata. Kävi sitten venäläisellä korjauttamassa ja nyt on hyvä. Toisaalta mulla on toinenkin ystävä, jolle on torin varrella hakattu kuva aivan liian syvälle. Tiedä sitten. Itse ainakin vaihdan kaupunkia seuraavaa tatskaa ottaessani...

• 60%tatuoitu
        vieras_ kirjoitti:

Mä olen omani ottanut Bio Jännän syvennyksessä, enkä todellakaan ole tyytyväinen työn jälkeen. Samoin ystäväni otti siellä, ja pieleen meni. Eikä tekijä edes korvaansa lotkauttanut, ei edes ehdottanut miten sitä voisi korjata. Kävi sitten venäläisellä korjauttamassa ja nyt on hyvä. Toisaalta mulla on toinenkin ystävä, jolle on torin varrella hakattu kuva aivan liian syvälle. Tiedä sitten. Itse ainakin vaihdan kaupunkia seuraavaa tatskaa ottaessani...

mulla on kuvia vaikka mistä ja ainoat kyllä mistä lähtee värit on torilta, yks kuva on niin syvällä että 2mm on värit levinny

• Jape8754
        Älä mene torille!! kirjoitti:

Torin varrella olevaa tatuointipaikkaa en suosittele kenellekkään. Otin omani siellä ja kuulun näihin jotka tulee kärsimään liian syvälle hakatusta tatuoinnista. Ja tiedän 100% varmuudella että todellakaan en ole ainut joka kärsii...
        Kuullut olen että se vanha äijä tekee ihan kunnon "terveitä" tatuointeja mutta nämä nuoret äijät ei.
        Kuvat ovat kyllä hyviä ja väritetty hyvin...mutta jos hakkaa tatuoinnin lihakseen se ei parane koskaan.

Jos siis harkitset tatuointia ota se jossain muualla!

Miksi otat sarjakuvat käteesi? Olet luuseri, ihan Aku Ankka!

• haloou
        ninni7000 kirjoitti:

Ne missään Turussa käy vaan HELSINGISSÄ. Ja pian lähtevätkin sinne lopullisesti.

• noub

Sanoisin että Salosta ei kunnon tatuointia saa,ainakaan Tommilta! Venäläisellä en ole käynyt, olen kuullut sekää hyvää että huonoa ko. paikasta...enempi kyllä hyvää.Tommi on yhden tatuointini laittanut,vähän on värit lähtenyt mutta suurin ongelma oli tommin itserakkaudessa.turusta olen hyvät tatuoinnit saanut.

• Minämies

Olen oman kuvani ottanut ja todella hyvä onkin. Tosin kuvani hakkasi tämä vanhempi mies (Smirnof??). Eli jos kuvan ottaisin niin häneltä tai turusta. Siellä on muutama todella hyvä liike.

• tatuointi 123

Itse olen ottanut kuvat Tommin luona ja ei ole todellakaan ollut valittamista,eikä mitään liian syvälle hakkaamista eikä korjauksen tarvetta

• Härkisika

Unkarin sikaflunssa kuolemat johtuvat juuri tästä,koska tauti menee suoraan verenkiertoon ja sitä kautta keuhkoihin.
        Ottaisinko sikapiikin tatuoinnin kautta vai sika rokotuksen kautta,kas siinä pulma.

• Maaseudulta olen...
        Härkisika kirjoitti:

Unkarin sikaflunssa kuolemat johtuvat juuri tästä,koska tauti menee suoraan verenkiertoon ja sitä kautta keuhkoihin.
        Ottaisinko sikapiikin tatuoinnin kautta vai sika rokotuksen kautta,kas siinä pulma.

itsellä ei ole tatuointeja eikä lävistyksiä, enkä ole kyllä ajatellut ottaakaan sellaisia. On meinaan muutenkin hankalaa ottaa perus rokotukset ja verikokeet sairaalassa, joten on yksi hyvä syy lisää välttää tatuointeja tai lävistyksiä. Entä sitten jos alkaa katumaan tatuointia? Saa sen poistettua, mutta kai siitä aina jonkinlainen jälki jää muistoksi.

• So

Itse menisin Tommille koska siellä oli hyvä palvelu ja muutenki kaikki sujui ongelmitta.. Mutta jos rahat loppu niin mene ihmeessä Torille kyllä maksu luonnossa otetaan, aika kalliiksi he vain itsesnsä luokittelevat siinnä kohtaa...

• lävärinhaussa

missä tää Tommin liike on? tehääkö siel läväreit? :O yritän ettii lähel olevaa paikkaa mist sais 8)

• miulle
        lävärinhaussa kirjoitti:

missä tää Tommin liike on? tehääkö siel läväreit? :O yritän ettii lähel olevaa paikkaa mist sais 8)

http://tommisink.com/
        Osoite tosin tuonne päivittämättä. Uudet yhteystiedot on:
        rummunlyöjäkatu 14
        Salo, Finland, 24100
        Puhelin:
        358442528464

• Breiska
        miulle kirjoitti:

http://tommisink.com/
        Osoite tosin tuonne päivittämättä. Uudet yhteystiedot on:
        rummunlyöjäkatu 14
        Salo, Finland, 24100
        Puhelin:
        358442528464

Itse olen ottanut kummatkin leimani Tommilla ja tyytyväinen olen ollut!

• eitodella
        Breiska kirjoitti:

Itse olen ottanut kummatkin leimani Tommilla ja tyytyväinen olen ollut!

Minnekään Tommille.

• kk
        eitodella kirjoitti:

Minnekään Tommille.

Torin varella hyvää palvelua,ja loistavaa laatua,ei ole kuvat koholla,eikä levineet,värit pysyneet. 10 Smirrelle!Toisin kuin Tommin käden jälki...

• juhiss76
        kk kirjoitti:

Torin varella hyvää palvelua,ja loistavaa laatua,ei ole kuvat koholla,eikä levineet,värit pysyneet. 10 Smirrelle!Toisin kuin Tommin käden jälki...

Torilla se paras palvelu, ei suostunut tekemään värillistä mallia mustavalkoisena, ainoat sanat melkein oli et jjännitääkö, hjyva, sattuko ja DA. tuntuu siltä ettei tee kuin omista flash-kuvistaan.

kk- Miten voit puhua hyvästä palvelusta jos kielimuuri on vastassa eikä pysty esim custom kuvia suunnittelemaan?
        Itellä kaksi tribaalia selässä jotka Ed teki, kuvat on symmetriset mutta toinen on haalea ja toinen tumma mutta koholla. Olen ottanut jatkoa selkääni ympäri suomea ja pari proota on kysynyt tribaalin tekijää kun kuulemma huomaa että on syvälle hakattu.

Nämä oli omat kokemukset torilta. Tommilta en ole kuvaa ottanut joten en pysty vertaamaan keskenään

ja tässä vielä loppukevennys www.hazardtattoo.tk

• AveMaria666
        eitodella kirjoitti:

Minnekään Tommille.

ilmota asiaton mielipitees vaikka demi lehdessä vitun mulkku.

• AveMaria666
        AveMaria666 kirjoitti:

ilmota asiaton mielipitees vaikka demi lehdessä vitun mulkku.

Viime postaus siis nimimerkille "eitodella".

• T-Pataa
        AveMaria666 kirjoitti:

Viime postaus siis nimimerkille "eitodella".

Sinä poikka hankki hyvä Tee-pata. Ei okkelma vaihta paitta. Aina kuva ussi.

• achiro
        T-Pataa kirjoitti:

Sinä poikka hankki hyvä Tee-pata. Ei okkelma vaihta paitta. Aina kuva ussi.

Toiset tykkää tyttärestä, toiset äidistä. Jotku haluaa molemmat ja joku kokeilee isääkin. Ihan sama pätee tässä, toiset tykkää käydä Tommilla, toiset Edulla. Itse menen Edulle, koska hän on ystäväni ja minulle tehdyt tatuoinnit ovat hyviä. Tommillekin voisin mennä tai monelle muulle. Ihan turha täällä päätä paukuttaa ketä on hyvä ja ketä ei. Kaikki epäonnistuu joskus, ihan sama kuinka loistava joku joskus on ollut.

• Tsiqu
        achiro kirjoitti:

Toiset tykkää tyttärestä, toiset äidistä. Jotku haluaa molemmat ja joku kokeilee isääkin. Ihan sama pätee tässä, toiset tykkää käydä Tommilla, toiset Edulla. Itse menen Edulle, koska hän on ystäväni ja minulle tehdyt tatuoinnit ovat hyviä. Tommillekin voisin mennä tai monelle muulle. Ihan turha täällä päätä paukuttaa ketä on hyvä ja ketä ei. Kaikki epäonnistuu joskus, ihan sama kuinka loistava joku joskus on ollut.

Paras tatskapaikka salossa on Tattoo-Micke, ei ehkä halvin mut osaa hommansa ja ässä photorealistisissa kuvissa.

• noub

Tommilla hyvä palvelu?jaa niin mistä kohtaa?

• ainakin
        noub kirjoitti:

Tommilla hyvä palvelu?jaa niin mistä kohtaa?

aikaa varatessa tuossa äskettäin oli ihan mukavan oloinen mies tiskin takana :)

• ??
        Tsiqu kirjoitti:

Paras tatskapaikka salossa on Tattoo-Micke, ei ehkä halvin mut osaa hommansa ja ässä photorealistisissa kuvissa.

Missäs mahtaa tämmöne olla? Onko vielä pystyssä?

• SuviLovesrock

Menneenä viikonloppuna jutustelin kahden ventovieraan naisen kanssa tämän salolaisen Tommin tatuointitaidoista ja vertailtiin kuviamme. Huolimatonta työtä: kohonneita kohtia, värittömiä kohtia, väärin tehtyjä kuvia. Toisilla taas on loistavasti tehtyjä kuvia, joten pistää miettimään, millä perusteilla hän työnsä laadun tason määrittelee; kenelle tekee hyvän kuvan ja kenen iho on pilaamisen arvoinen? Itselläni on nyt ranteeseen tehty "kohokuvio" liian suurella neulalla, epäsymmetrinen ja rosoinen, sekä pohkeessa suttuinen, mallin mukaan väärin tehty kuva. Pohkeessa olevaa kuvaa kävin parannuttamassakin hänellä, mutta mustan päälle on vaikea tehdä muutoksia. Jos ei jaksa tehdä työtään huolella, niin miksi sitten on töissä? Kuka korvaa piloille menneen ihon?

• ninni7000

Minkä ihmeen takia sulla on sitten kaks niitä Tommin tekemiä kuvia jos ensimmäinenkin oli jo huono??

• Jep00

Mathildedaaliin kuulemma tulossa joku uus tatuointimesta. Onko kellään mitään tietoa tästä?

• johanna18
      • Just just

Voi morjes mitä "laatua". Harjotus tekee mestarin mut ei noilla taidoilla vielä ihmisiä sais hakata. Tosin vikaa on kyllä noissa kuvien tilaajissa vielä enempi. Mitä ne oikeen on ajatellu? Ja mitä mahtaa ajatella kymmenen vuodenpäästä jos silmat on avautunu.

Niin se on tosin itekki tullu mokattua ekan otetun leiman kanssa. Onneks otin opikseni...

• suristaja69

Tekijöistä:
      Salossa ei ole hyvää tatuoijaa.
      Ei ole nyt, eikä ole koskaan ollutkaan.
      Kun menette ottamaan niitä kuvia, niin katselkaa niitä kansioita! Ei vain Salossa vaan kaikkialla! Googlettakaa firman nimi ja tekijän nimi jo ennen kuin varaatte ajan! Kyselkäää kavereilta!
      Tatuoija tekee kuvaa tunnin, kaks, kolme, sinä katsot sitä lopun elämääsi!
      Huonoja tatuoitsijoita on joka kaupungissa, hyviä on vain vähän.

Hyvin tehty kuva ei haalistu 10 vuodessakaan. Auringossa ja ikääntyessä saatttaa ihan vähän levitä toki. Tatuoijan selitys "olen sjaanut vjääränlaista mustetta" on tekosyy, ei se siitä johdu. Kuvan haalistuessa väri on vain jäänyt liian pintaan.

Aiheista:
      -Käsittämättömintä on silti että joku on joskus halunnut, tai haluaa yhä, tribaalin.

-On todella surullista nähdä ihmispolo joka selvästi on tiennyt mitä haluaa, vaikkapa lattari-tyylistä kuvaa; vain mustalla tehtyä tyyliä paljon ja kaikkialle. Se mitä on saanut, on ohuella linerilla tehtyä kötöstelyä, ja tietenkin koko käsivarsi täyteen. Sitä ei voi enää peittää, ja jos voi, niin korjaamiseen on vaikea löytää tekijää. Tyyliin kuuluu myös isoilla kaarilla piirretyt, näyttävät kaunokirjoitus tekstit. Tässä ei siis haeta sitä kirjasinta mikä opetettiin koulussa ekaluokalla Kekkosen kuvan katsellessa vieressä. Ja kun ei ole kruusattua kuviota tekstissä, niin ollaan hukassa. Se on vaan kaunoa, ei haettua latino-tyyliä.
      -Tästä tullaan toiseen ongelmaan; älkää hyvät ihmiset kirjoittako koristeellisista kirjaimista kaikkea Caps Lock pohjassa. Metsään menee. Sitä isoa alkukirjainta on tarkoitus käyttää -ylläripylläri- isona alkukirjaimena. Vain!

-Yksi vaikeimpia on kasvokuvan tatuoiminen, sen pitäisi olla tunnistettavissa. Muutama väärä viiva suupielessä ja _erityisesti_ silmissä tekee kuvasta joko ihan kuraa tai "herättää sen eloon". Tälläisessa vaiheessa erityisesti pitäisi katsoa tarkkaan, minkälaisia töitä tekijä on aiemmin tehnyt. Myös eläimet piirteineen ovat omistajilleen tuttuja, mutta tatuoijalle vain kuva. Haluatko silloin mennä teettämään kuvan jollekkin, jonka ikkunassa on iso tribaalin kuva? Nämä kaksi ovat keskenään kaksi ihan eri maailmaa tehtäväksi.

-Nyt kaikki hakattavaksi, isät, äidit ja isovanhemmat myös! Mutta ei Saloon.

• hakattu (ei salossa)

Hienoa! Kerrankin löytyy ihminen joka kirjoittaa tänne palstalle asiaa. Tuo on aivan totta mitä surisija69 kirjoitti, olen samaa mieltä.

• Bomber71

Ed teki minulle ainakin hienoa jälkeä, eikä todellakaan liian syvään. Todella mukava mies. Harmi, että lopettaa...

• tatuoimaton

Mitäs mieltä ihmiset täst uudest igorista? onks pitkät jonot?

• Sartsa1

Smirnoff oli Suomen parhain itse otin 2009 ja meinasin nytottaa lisää ja liike on loppunutkin

• Sergei tai

oliko se Smirnof on nyt Ollikkalassa...

• taumgmtg

Voiko joku kertoa mista saa edullisesti tatskan?

• Tikattu kaveri

Halvalla ei yleensä saa hyvää. www.artstudiosukuvaara.com Tuolta saa sopuhintaista kuvaa. Tehnyt kuvaa mm. Turussa, Helsingissä ja tällä hetkellä vissiin Paimion paikkeilla. Asiansa osaava. Melkosen edullinen tatuoija.

• happy customer

Igor tekee kyllä ihan hyviä tatskoja ja suht halvallakin vielä, Kävin siellä ottamassa ensmäsen tatuointini tossa kesän alusa, hyvin on parantunu eikä mun mielestä mitään vikaa. Jos meinaan toisen hommata niin kauan kun asun Salossa niin ihan varmaan menen Igorille sen sitten ottamaan. Eipä se "hoono soomi" kyllä vaikuta mitenkään mihinkään, oma on vikanne jos ei englanti onnistu :)

Smirnoffin tatskoista en tiedä, mutta napakorun tekivät kyllä ihan moitteettomasti sillon kun pitivät liikettä torin laidalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kanki kovana; ei tiedä pornovideoista mitään

Kaikkosen erityis­avustajan asunnossa kuvattiin pornoa. Väittää ettei tiedä asiasta yhtään mitään. https://www.is.fi/po
      Maailman menoa
      39
      3419
    2. Niin voimakkaat tunteet

Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi
      Ikävä
      16
      2635
    3. Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen

sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk
      Ikävä
      24
      2594
    4. Puhe on halpaa

Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.
      Ikävä
      44
      1836
    5. Halaisin sua mies

Jos voisin 💗
      Ikävä
      25
      1566
    6. Oletko harrastanut

seksiä kaivattusi kanssa? 🤔
      Ikävä
      121
      1341
    7. Nainen, se on vain karu totuus, että

sinut on luotu synnyttämään ja mies siittämään. Niin on luomakunnassa säädetty ja niin se on. Sinut luotiin heikoksi ja
      Ikävä
      279
      1288
    8. Joko aiheuttamani pettymys

on lieventynyt? Toivottavasti. Uskallan heittää lentosuukon näin etäältä ja nimettömänä 😘.
      Ikävä
      90
      1259
    9. Onkohan meillä kummallakin joku pakkomielle toisiimme

Vähän luulen että on..
      Ikävä
      109
      1201
    10. Kosulan Keisari karviossa

Non ni. Kosulan keisari karviossa käväsemässä,kamera pyöri ja tubetulot lopsahti tilille,myös VEROVÄHENNYLSIIN ajo
      Tuusniemi
      24
      1166
    Aihe