Eli pitääkö sinne jonnekkin koneen sisälle laitttaa samaa öljyä, kuin mitä laitetaan istuimen alle tuorevoitelussa derbissä ja jos virittää, niin pitääkö hukkaputki tukkia tuossa kun käyrästä lähtee tuollainen lyhyt putki jonnekkin vai vähän sen alapuolelta, missä näkyy nuo saumat?
Sori varmaan oli aika noloja kysymyksiä :)
Apua
6
210
Vastaukset
Ei... Moottoriin laitetaan vaihteistoöljyä.
Sitä ei ole pakko tukkia, koska poraamalla pelkän holkin pois saa mopon menemään n. 65km/h - 75km/h. Mutta jos tuo ei riitä, niin tukkimalla hukkaputken saat nopeutta lisää.- sgsjujarkk
Voitko vielä sanoa jonkin laadukkaan vaihteistoöljyn derbiin?
- afgghsghsh
sgsjujarkk kirjoitti:
Voitko vielä sanoa jonkin laadukkaan vaihteistoöljyn derbiin?
Ja sitten vielä, että missä kohtaa holkki sijaitsee ja hukkaputki taitaakin olla tuo parinkymmenen sentin pätkä joka ei johda mihinkään.
- gagagagagag
afgghsghsh kirjoitti:
Ja sitten vielä, että missä kohtaa holkki sijaitsee ja hukkaputki taitaakin olla tuo parinkymmenen sentin pätkä joka ei johda mihinkään.
Jos poraa holkin niin tarviiko vaihtaa isompi suutin? Entä jos tukkii hukkaputken?
- röllipeikkosuurestametsästä
gagagagagag kirjoitti:
Jos poraa holkin niin tarviiko vaihtaa isompi suutin? Entä jos tukkii hukkaputken?
kun pitää piliä pakoputkessa. Kalu putkessa ajaessa ja pakokaasun vastapaineet nousee. Saattaa tosin tuntua hieman epämiellyttävältä...
sgsjujarkk kirjoitti:
Voitko vielä sanoa jonkin laadukkaan vaihteistoöljyn derbiin?
Ainakin lähes kaikki Teboil ja Castrolin 2t vaihteistoöljyt ovat laadukkaita. Itse olen käyttänyt Castrol MTX'ää ja mopo on toiminut. ^^
Holkki on alkukäyrässä. Irroitat vain putken ja näet heti holkin jossa on pieni reikä. Sitten vain pora käteen ja poraamaan.
Kyllä, se on hukkaputki.
Suutin olisi hyvä vaihtaa holkin irtioton jälkeen. 85 suutin on sopiva.
Hukkaputkea on turha alkaa tukkia jos et irroita holkkia... Jos pelkkä hukkaputki on tukittu ja muut kurit vielä kiinni, teho on aika olematon. =/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 971150
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116978- 125906
- 91729
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483