Hei! Itselläni on kultainennoutaja tyttö 10kk ja Doris kaipailisi kultsikavereita Oulusta. Olen koittanut monet kerrat etsiä netistä keskustelua kultsien tapaamisista, mutta en ole löytänyt. Tietääkö kukaan onko kultseillä tapaamisia tai keskustelupalstaa?
Tähänkin voisi kerätä porukkaa jos innokkaita löytyy. :)
Oulun kultsit
5
810
Vastaukset
- Kultsi08
Täällä vuoden ikäinen kultsi uros koira kans kaipailis kavereita.Oulun seudulta:)
Innokkainan ootellaan vastausta :) - söpö1984
asun oulussa ja meillä on 9kk kultsi/laika narttu.
huhtikuussa tulee kultsipentu narttu sekin.
olisi kiva tutustua =)- Sekarotuinen
Heips. En usko että huomaat tätä viestiä mut kirjotetaampas silti jos vaikka sattuisit näkemään tämän, itselläni on kultsi/laika uros, syntynyt 10.4.2009, oon yrittäny ettiä koirani sisaruksia, ja sun koiran syntymäaika saattais täsmätä minu hauvelin kans :) onko se syntynyt samana päivänä? vastaathan JOS näet tämän :)
- birtsu
Hei. Minulla on kaksi kultsia ja lenkkikavereita voimme ottaa mukaan.
- pikkis ja Bb
Yhteislenkit aloitellaan taas kultseille. Tapaamme 5.8.2010 klo 18.30 auran majalla. Tervetuloa mukaan,meillä on aina mukavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176011Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631503894Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503295Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4702740Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2701755Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321423- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1591288- 771268