Olen hankkimassa 2001-2005 vuosien väliltä n. 150000km ajettua tuontipeliä. Tarvitsisin käyttäjien kokemuksia ja mielipiteitä autosta. Eniten minua askarruttaa moottorin ja korin kestävyys, ei niinkään ajo-ominaisuudet.
Mercedes-Benz Ml 270 Cdi
5
9234
Vastaukset
- 2 vuotta ML:llä ja 2 vuotta väykällä, muun muassa
Yleensä tuontiautojen korit ovat virheettömiä ruosteen suhteen, pohjaan kannattaa teettää/tehdä ruostesuojaus.
270 CDI koneen tyyppivikoja ovat:
- MAF, maksaa noin 150 €
- imusarjanläpät / 1000 €
- suuttimen tiivisteet / 150 €/ kpl/vaihto
- hehkut / (en muista €)
- polttoaineletkut koneen päällä /o-renkaat :n 200 € uusinta
270 CDI ML on muuten luotettava ja hyvä auto , parempi laadultaan kuin väyrynen, ei ole samanlaisia maaliongelmia esim.- MB
CDI:n koneiden tyypillinen vika on myös rikkinäinen termari => lämmöt ei nouse kunnolla. Maksaa 50 - 100 € riippuen osto paikasta ja helppo vaihtaa itse. (Sijainti koneen päällä)
- Pekka Koistinen
MB kirjoitti:
CDI:n koneiden tyypillinen vika on myös rikkinäinen termari => lämmöt ei nouse kunnolla. Maksaa 50 - 100 € riippuen osto paikasta ja helppo vaihtaa itse. (Sijainti koneen päällä)
Rakentavaa palautetta. Voin luottavaisin mielin vaihtaa ml:än. Yleisesti internet on väärä paikka kysellä mielipiteitä...kenenkään tyytyväisen ei ole tarvatta jakaa hyvää oloaan täällä, mutta valittamiset yleensä saatetaan niin monen tietoon kuin mahdollista. Ja mikäpä siihen sen parempi paikka kuin internet.
- ML:llä 1 km:n työmatka
... kertoo sen, että mulla puhkes ruostetta lokasuojien pinnalle. Ajoneuvo oli Veholle ilmoitushetkellä 10v ja 1 kk vanha. Stuttgartista ilmoitettiin että takuuseen menee.
Lisäks mulla ei tahdo kestää ajoneuvossa alapallonivelet / alusta. Mutta se on ajotavasta kiinni.- kekek
suuttimen tiivisteet / 150 €/ kpl/vaihto
Mä vaihdoin juri itse suuttimen tivarit..makso veholla 1 e kappale..kupari tai messinki prikat;) vaihto helppoa kun tekee ajoissa..jos vuotaa pidempään niin suuttimen juuret täyttyy mustasta piestä..siis jotain mönjää mitä muodostuu dieselistä ja öljystä tms..kovenee niin kovaksi et vaikea irrottaa ilman erikoistyökaluja..työhön meni aikaa noin tunti..ensikertalaiselta.
hehkut / (en muista €) noin 15 egee tsibale..vaihfoin itse..ei ongelmia. aikaa meni tunti. kaikkiin hehkuihin.
Omal 270 cdi ml ajettu 330000 ei muuta vikaa paitsi alapallot menee..kulumavikoja ja menee joka autossa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275