Suomalaiset rakastavat tylsiä ohjelmia?

pgoiusdwet

Aika moni häätäisi ensimmäisinä talon ärsyttävimmät, toimeliaimmat, puheliaimmat, ja hauskimmat, jopa tietyssä mielessä kiinnostavimmat (provosoivimmat) asukkaat pois ja jäisivät mieluusti seuraamaan joukkoa lojuvia tylsimyksiä? Tämäpä outoa... Onkohan suomalaiset ymmärtäneet tämän viihdekilpailuohjelman väärin? Käsittääkseni asukkaiden tarkoitus on viihdyttää meitä katsojia, ei tappaa tylsyyteen.

Jos talon kaikki asukit olisivat äänestyksessä itse äänestäisin ulos näitä:

Esa J - harvoin on näin epäkiinnostavaa ihmistä asutettu taloon. tulee mieleen inttiaikojeni umpiluupäinen ja jäykkä, huumorintajuton alikersanttimme

Ragnar - vain syö ja lojuu milloin missäkin, veltto vempula

Sampo - pelkkä tapetti (ainoa hieno juttu häneltä oli Vappu-kana, jonka idean hän varasti edelliskauden asukilta)

Minna - seksittelyt on jo nähty, ei mitään annettavaa tai sanottavaa enää?

Sami - tympeä tylsimys

Dana - kiinnostavuus lähti ulos Jelenan mukana

Pikku vinkkinä tuotantotiimille: keksikää nyt helvetissä noille tumpuloille jotain tekemistä edes kerran päivässä!

8

291

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hanski67

Esa a se vasta tylsimys on ja sitä ei listassasi näkynyt .

• lgkjfgoiurtss

Esa A - vaikkei mikään räväkkä tyyppi olekaan - on kiinnostava siksi, että on ilmeisen älykäs ja johdonmukainen sekä tervetullut järjen ääni talossa. Häntä ei voi edes verrata yllä mainittuihin todellisiin tylsimyksiin, joilla ei edes äly paljoa säkenöi!

• boredom
        lgkjfgoiurtss kirjoitti:

Esa A - vaikkei mikään räväkkä tyyppi olekaan - on kiinnostava siksi, että on ilmeisen älykäs ja johdonmukainen sekä tervetullut järjen ääni talossa. Häntä ei voi edes verrata yllä mainittuihin todellisiin tylsimyksiin, joilla ei edes äly paljoa säkenöi!

SiiS kyllä Esa A ehdottomasti on tylsimys. Ihme robotti eikä lainkaan kiinnostava.

• koukussa bb:hen

Hyvät oli perustelut ja hlöt, kun lisätään EsaA joukkoon mukaan, hymyilevä, pälyilevä - mitään antamaton ja jopa ärsyttäväkin sivusta katsoja äänestykseen.

Mutta annetaan näiden räväköiden räyhääjien tuovan ohjelmaan sisältöä, pysyy ohjelma katsottavana. Tartteis olla niin, etteivät itse pääsisi äänestämään toisiaan, vaan KATSOJAT saisivat ainoastaan äänestää henkilöitä ulos, joilla ei ole mitään merkitystä tai annetavaa ohjelmaan.

Tänä iltana ovat äänestyksessä ja jopa kaksi lähtee PARHAISTA tyypeistä, jotka tuovat ohjelmaan sisältöä.

Terttukin olisi pitänyt vielä pitää, olisi jotain tapahtunutkin.

Tääl vaan yks mummelin ihmettelee, jäänyt jo kolmatta syksyä koukkuun ko. ohjelmaan!! :)

• lyyli leväperä

oikeaan osuit arvioinnessa,jus tuolta nuo henkilöt tuntuvat,lisäksi Lotta joka yrittää olla kiinnostava Sampon siivellä.

• Teepuu

Joo, ehdottomasti ois paikallaan, että ainakin just Minna ja EsaJ häädettäis ihan ekaksi talosta. Menköön lojumaan ja kiehnäämään muualle. On se sitten "kiva" katella niiden naiskentelua koko loppuaika jos vaan taloon jäävät. Samoin voisi Samin ja miksei Danankin laittaa pihalle.
        Ohjelman mielenkiintohan perustuu just nimenomaan näiden räiskyvimpien persoonien (Tuija, Nino ym.) tempausten seuraamiseen.

• MehiläinenM

Kätlin tuohon listalle lisäksi. Danan ottaisin pois. Sitten kun muut on ulkonana, niin sitten tämä porukka istuu ja pitelee toisiaan kädestä.

• ,fud

Joo oon samoilla linjoilla aloittajan kans. Tuija ja Lotta oli mielenkiintosia, Nino on myös, Kätlinillä ei oo mitään annettavaa ohjelmaan. Myös Esa J, Minna, Dana sais lentää.. TYLSIMYKSIÄ!! Kuka jaksaa kattoo ohjelmaa ku persoonat on pihalla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      104
      9334
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      47
      4529
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1966
    4. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      1881
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1610
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1361
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      38
      1287
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      917
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      902
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      30
      893
    Aihe