jack_of_all_trades..melkeen

apuvaaa

Mihin kannattaa hakeutua audiovisuaalinen 35v heppu digitaalisen viestinnän paperit taskussa,
ja pari vuotta muutamat projektit ihan hottis työtodistuksia.,. 10v takaa.
(2v projektinjohto tms duunia)

Teen laatukonemusaa ja yksi vaihtoehto on, että olisin duunarina ihan muilla aloilla ja tekisin tuota
sitten rauhassa omalla ajallani.

Vai sitten..

Intoa ja kiinnostusta: Flash.. taidot perus (tosin alkaa jo koulun jutut unohtumaan, mutta kaipa sitä osaa ne tutoriaalit tms uudestaan katsoa)

After effects, perus, plus luovuttaa ja soveltumista piisaa
3d-graffaa, modelointi heikkoa, valot ja materiaalit paremmat.

Tuohon päälle luovuus ja hyvä yleissivistynyt tyyppi päälle joka ymmärtää businekssenkin päälle.

Eli.. kaikki kiinnostaa, mitä kannattaisi tehdä? Olen hiomaton timantti vielä kuitenkin.
Minkälainen yritys voisi olla sopiva minulle pitkällä tähtäimellä?

Onko joku tietty koulu , kurssi? tms missä voisi hioa taitoja sopviksi ja sitten yrittää tunkea
enempi "prona" työelämään? Vai mihin alueisiin kannattaa itseopiskella?

3d logot uusinta hottia? Flash designi (actionscript ei niin kiinnosta, mutta työskentely as kooderin kanssa olisi mielenkiintoista? After effects osaa etsitään ? KÄÄK

Joku siellä joka tuntee mainosalan ja myös tuota enempi perinteistä vanhaa "multimedia" alaa, jota
90-lopulla ehdinkin nähdä.

Mitä meikäläisen kanstii tehdä. Tarvitsen mentoria ja pahasti tms.



Nimim. vuokravarastoduunissa tällähetkellä .. ja olis kivaa saada "isoa" palkkaakin.. kuten vaikka nyt 2500 egee kuussa.

2

746

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama aloittaja

      Ylioppilas ( ja hiton reserviin alikersanttikin vielä)
      Digitaalisen viestinnän datanomi (valmistuin about vuosi sitten)
      Itseopiskellut:
      3d:ta
      Fläshiä
      Photoshoppia

      Itsoppinut konemusa säveltäjä/tuottaja/tekijä
      Kokumusta projektinjohtotyöstä ( audiovisuaalista koodereita)

      Itseopiskulua lisää ? Koulua? Jos itseopiskelua niin vinkkejä?
      Mitä tarvitaan nyt? Mistä on pulaa? Mitä tarvitaan huomenna?

    • mutta yritä

      No mikset alkaisi kehittämään taitojasi eteenpäin itsenäisesti? Myös oma pikku bisnes voi olla hyvä tapa toteuttaa itseään. Sitä kautta, kun joku huomaa sinut ja osaamisesi voi myös avautua työmahdollisuuksia.

      Ongelma vaan siinä, ettei julkisen haun kautta juuri tule valituksi helposti, kun hakijoita on poikkeuksetta datanomitason töihin melko paljon. Siksi pitäisi panostaa siihen mitä osaat jo nyt ja tehdä portfolio ja käytännön työnäytteitä.

      Tähän pitää nyt kyllä sanoa vielä, että älä luovu päivätyöstäsi kuitenkaan.

      Jos teet hyvää konemusiikkia, niin ala tehdä nimeä, eli esim. mikseri.net tms. paikkaan vaan biisejä pukkaamaan. Tai tee itse joku omakustanne levy, jota myyt vaikkka netissä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe