jack_of_all_trades..melkeen

apuvaaa

Mihin kannattaa hakeutua audiovisuaalinen 35v heppu digitaalisen viestinnän paperit taskussa,
ja pari vuotta muutamat projektit ihan hottis työtodistuksia.,. 10v takaa.
(2v projektinjohto tms duunia)

Teen laatukonemusaa ja yksi vaihtoehto on, että olisin duunarina ihan muilla aloilla ja tekisin tuota
sitten rauhassa omalla ajallani.

Vai sitten..

Intoa ja kiinnostusta: Flash.. taidot perus (tosin alkaa jo koulun jutut unohtumaan, mutta kaipa sitä osaa ne tutoriaalit tms uudestaan katsoa)

After effects, perus, plus luovuttaa ja soveltumista piisaa
3d-graffaa, modelointi heikkoa, valot ja materiaalit paremmat.

Tuohon päälle luovuus ja hyvä yleissivistynyt tyyppi päälle joka ymmärtää businekssenkin päälle.

Eli.. kaikki kiinnostaa, mitä kannattaisi tehdä? Olen hiomaton timantti vielä kuitenkin.
Minkälainen yritys voisi olla sopiva minulle pitkällä tähtäimellä?

Onko joku tietty koulu , kurssi? tms missä voisi hioa taitoja sopviksi ja sitten yrittää tunkea
enempi "prona" työelämään? Vai mihin alueisiin kannattaa itseopiskella?

3d logot uusinta hottia? Flash designi (actionscript ei niin kiinnosta, mutta työskentely as kooderin kanssa olisi mielenkiintoista? After effects osaa etsitään ? KÄÄK

Joku siellä joka tuntee mainosalan ja myös tuota enempi perinteistä vanhaa "multimedia" alaa, jota
90-lopulla ehdinkin nähdä.

Mitä meikäläisen kanstii tehdä. Tarvitsen mentoria ja pahasti tms.



Nimim. vuokravarastoduunissa tällähetkellä .. ja olis kivaa saada "isoa" palkkaakin.. kuten vaikka nyt 2500 egee kuussa.

2

819

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama aloittaja

      Ylioppilas ( ja hiton reserviin alikersanttikin vielä)
      Digitaalisen viestinnän datanomi (valmistuin about vuosi sitten)
      Itseopiskellut:
      3d:ta
      Fläshiä
      Photoshoppia

      Itsoppinut konemusa säveltäjä/tuottaja/tekijä
      Kokumusta projektinjohtotyöstä ( audiovisuaalista koodereita)

      Itseopiskulua lisää ? Koulua? Jos itseopiskelua niin vinkkejä?
      Mitä tarvitaan nyt? Mistä on pulaa? Mitä tarvitaan huomenna?

    • mutta yritä

      No mikset alkaisi kehittämään taitojasi eteenpäin itsenäisesti? Myös oma pikku bisnes voi olla hyvä tapa toteuttaa itseään. Sitä kautta, kun joku huomaa sinut ja osaamisesi voi myös avautua työmahdollisuuksia.

      Ongelma vaan siinä, ettei julkisen haun kautta juuri tule valituksi helposti, kun hakijoita on poikkeuksetta datanomitason töihin melko paljon. Siksi pitäisi panostaa siihen mitä osaat jo nyt ja tehdä portfolio ja käytännön työnäytteitä.

      Tähän pitää nyt kyllä sanoa vielä, että älä luovu päivätyöstäsi kuitenkaan.

      Jos teet hyvää konemusiikkia, niin ala tehdä nimeä, eli esim. mikseri.net tms. paikkaan vaan biisejä pukkaamaan. Tai tee itse joku omakustanne levy, jota myyt vaikkka netissä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe