ripari

lkjhgfd

Onks nyt sitte hienoo laittaa mesen henkilökohtaseen "Ripari

6

296

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • frgtxhyjcuklio

Turhaa sä esität tollasta "Kovaa" ja "Itsenäisesti ajattelevaa". Sun tekstisäs käy selvästi ilmi, että säkin olisit halunnut käyä riparin, mutta sun ateisti-vanhemmat ei antaneet ja sä olet katkera siitä... Käyhän se tietenki kateeksi, kun ei päässyt viettämään "Suskin" ja "Heidin" kanssa yhtä elämäs mukavimmista viikoista...

• heejin

Tuskin kyse on ateisti-vanhemmista. Jos ei kuulu kirkkoon, ei voida kutsua ateistiksi. Ateistit kieltävät yleensä Jumalan olemassa olon, kirkkoon kuulumattomat eivät vain välttämättä näe uskontoa omana juttunaan. Ja ainahan se on oma juttunsa, jos nautti riparilla olemisesta.

• Rehellinen N

Sun textist käy ilmi et sua kaduttaa ku kävit riparin ja et sua oikeastaan vituttaa ku tunnustit julkisestu jumala uskosi. Nyt se on kuin ku idiootin leima otsassa.

• ....
        heejin kirjoitti:

Tuskin kyse on ateisti-vanhemmista. Jos ei kuulu kirkkoon, ei voida kutsua ateistiksi. Ateistit kieltävät yleensä Jumalan olemassa olon, kirkkoon kuulumattomat eivät vain välttämättä näe uskontoa omana juttunaan. Ja ainahan se on oma juttunsa, jos nautti riparilla olemisesta.

Ateismi ei ole jumalienkieltoa. Teismi tarkoittaa uskoa yhteen tai useampaan persoonalliseen jumalaan ja kirjain etuliite a merkitsee sanaa "ei". Siispä ateismi eli ei-teismi tarkoittaa epäuskoa yhteen tai useampaan persoonalliseen jumalaan.

• Hah!
        Rehellinen N kirjoitti:

Sun textist käy ilmi et sua kaduttaa ku kävit riparin ja et sua oikeastaan vituttaa ku tunnustit julkisestu jumala uskosi. Nyt se on kuin ku idiootin leima otsassa.

Riparin käyminenkö näkyy ulkonäössäkin??? Miten? Perustelisitko?

Tiedätteko mistä tietää, että ateistit ovat kuin kiukuttelevia pikkulapsia?

Siitä kuin mä vaikka kirjoittaisin: "Kristinusko on hyvä, jee kaikki kristityt on hyviä!"
        Niin ateistilta tulee identtinen vastaus: "Ateismi on hyvä, jee kaikki ateistit on hyviä!"

Tai mä kirjoittaisin: "Kaikki ateistit on säälittäviä huomionkipeitä pellejä."
        Ateisti vastaisi siihen: "Kaikki kristityt on säälittäviä huomionkipeitä pellejä."
        Te aloitatte aina tuollaisen lapsellisen tinkauskilpailun!!!

Mä kirjoitn: "Sun tekstisäs käy selvästi ilmi, että säkin olisit halunnut käyä riparin, mutta sun ateisti-vanhemmat ei antaneet ja sä olet katkera siitä.."

Ate kirjoitti: "Sun textist käy ilmi et sua kaduttaa ku kävit riparin ja et sua oikeastaan vituttaa ku tunnustit julkisestu jumala uskosi. Nyt se on kuin ku idiootin leima otsassa."

KASVAKAA AIKUISIKSI, LAPSELLISET PELLET!!!

• "olipa kiva kalaretki" "Jeee Anna Abreun keikka w00t! "SUPERIHGUUU!!" "Kawaiiikawaiii SugoiIIH!" älä nyt ota henkilökohtaisesti mitä siinä lukee. Ei sinun ole pakko lukea sitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1714
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1222
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      67
      906
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      874
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      818
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      722
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      653
    Aihe