Erillaisia tapoja kutsua henkiä! Ja muita!

kanalamagic

Elikkä, miten kutsua henkiä`? Esim. automaattikirjoitus ja spiritismi. Kertokaa miten automaattikirjoitukseen tarvitaan? Pitääkö vain odottaa, vai tehdä jotain? Entä ajatuksen voimalla varvun taittaminen, miten se onnistuu???:D

20

4707

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kanalamgic

      Eikö kukaan tiedä? (:

      • Automaattikirjailijaksikinköhän?

        Varo! Jeesustelijat tulevat kohta varoittamaan sua pahoista hengistä.
        Noh.. automaattikirjoitukseen tarvitset kynän ja paperin. Esim. kynttilä on mukava valonlähde ja rauhallinen ympäristö. Ala piirtämään hitaasti ympyrää esim. vastapäivään. Jatka samalla viivalla kokoajan ja kutsu huoneesse olevia henkiä ottamaan kynä valtaansa. Jos huomaat että kynä poikkeaa viivalta jotain on tapahtumassa. Kysy vaikka yksinkertainen kysymys jne. Siitä se lähtee. Muistathan raportoida tänne mahdolliset kokemukset sitten : )


      • Rajattomin
        Automaattikirjailijaksikinköhän? kirjoitti:

        Varo! Jeesustelijat tulevat kohta varoittamaan sua pahoista hengistä.
        Noh.. automaattikirjoitukseen tarvitset kynän ja paperin. Esim. kynttilä on mukava valonlähde ja rauhallinen ympäristö. Ala piirtämään hitaasti ympyrää esim. vastapäivään. Jatka samalla viivalla kokoajan ja kutsu huoneesse olevia henkiä ottamaan kynä valtaansa. Jos huomaat että kynä poikkeaa viivalta jotain on tapahtumassa. Kysy vaikka yksinkertainen kysymys jne. Siitä se lähtee. Muistathan raportoida tänne mahdolliset kokemukset sitten : )

        Aina Kun Yritetään Ottaa Yhteyttä Toisille Tasoille Niin Sitä Ennen
        Suojataan Itsensä Kaikilta Nekatiivisilta Enerkiolta.
        Koska Niilläkin On Samallalailla Nekatiivisia Olentoja Niinkuin Meidän
        Ihmisten Keskuudessa On Niitä Jotka Haluavat Vahingoitaa Toisia.
        Linkki Tieto Sivulle

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/8519581

        Rajattomin


      • NiinKaiSittenJoo
        Rajattomin kirjoitti:

        Aina Kun Yritetään Ottaa Yhteyttä Toisille Tasoille Niin Sitä Ennen
        Suojataan Itsensä Kaikilta Nekatiivisilta Enerkiolta.
        Koska Niilläkin On Samallalailla Nekatiivisia Olentoja Niinkuin Meidän
        Ihmisten Keskuudessa On Niitä Jotka Haluavat Vahingoitaa Toisia.
        Linkki Tieto Sivulle

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/8519581

        Rajattomin

        Mä Kun Luulin Ettei Kyseisellä Henkilöllä Nyt Ollu Tarkotus Varoaa Yhtään Mitään Vaan Hän Oli Muuten Vaan Kiinnostunut Ja Haluaa Todistaa Itselleen Tällaisten Henkien OlemassaOlon.


    • ihmesmies

      soita niille ja sano että tulkaa teekutsuille toivoo: ihmemies

      • Ea1

        Ei hengille noin vaan voi soittaa


    • Joojooniin

      Jumalaa ei oo olemassa. Jos olis se v.itun runkkari olis tehny ees jotain hyvää mun ja monen muunkin hyväks. Et mee vaa tunkee jumalas sinne, minne aurinko ei paista.

      • Joojooniin

        R.unkkari*


      • Eminem

        Mistäs tiiät et jos se jumala antaa eka kaiken pahan tapahtuu ja sit jossai vaihees se tekee jotai hyvää tai sit se vaa vihaa sua ⚣


      • Anonyymi

        Ei kovin kovasti sanottu ja mä uskon Jumalaan.
        Selitä sitten että miten tarinat kulkeutui niin kauan


    • indigo 2012

      Paa mulle viestiä niin kerron miten sen itse teen.
      jtp(at)saunalahti.fi

    • normaalitlapset

      oon pellannu spiritismii täs viikon sisällä kaverini kans ja me molemmat nähään täs ainoastaan demoeita ja kun pelattiin sitä niin se oli itse saatana jonka kanssa me siinä keskusteltiin ja se vei molempien sielut eikä silti muututtu mitenkään paitsi ei pelätä enään juurikaan mitään henkiin/ demoneihin liittyvää et repikää siitä xDD!!!

      • Erävoitto

        Good boy


    • HerranSana
      • skeptokraatti

        Totta. Mieli on voimakas "elin". Se voi konkretisoida kuvittelemansa näkökenttään "todelliseksi" ilmiöksi, johon voi liittyä myös fyysisiä ilmiöitä. Pahimmassa tapauksessa väärille alueille johdateltunta se voi jopa tappaa sinut.


    • kay3

      "vain Jumala puhuu totta silloinkuin se haluaa." :D ... no halut on kyl tainnu jäädä aika vähäseks.

    • skeptokraatti

      Ei mitenkään, koska henkiä ei ole olemassa. Automaattikirjoitus ja spiritismi toimii tiedostamattoman oman toimintasi kautta. Minä tein skeptikkokavereideni kanssa testin ouija-laudalla. Sovimme etukäteen, että pidämme sormiamme juuri ja juuri osoitinta koskien. Teimme rituaalit yms. ihan oikein, mutta osoitin ei lähtenyt liikkeelle ollenkaan. Sitten päätimme laittaa sormet osoittimelle kunnolla, eli ei hipaisemalla, niin sitten alkoi pientä liikettä näkyä. Ja aina kun liike alkoi kevensimme aavistuksen kosketusta. Liike lakkasi heti. Nämä testit kertoi meille harvinaisen selvästi, mikä merkitys on tiedostamattomalla toiminnalla sekä uskomisella ja mielikuvituksella.

      Voit itsekin testata tiedostamatonta liikettä näin: laita ompeluneulaan n. 20-30 cm lankaa. Roikota sitä mahd. paikallaan muutaman millin kämmenesi yläpuolella. Kun neula on mahd. paikallaan, ala ajatella i-kirjainta tai suoraa viivaa. Huomaat, että neula alkaa heilua edes takaisin. Sen jälkeen ajattele o-kirjainta tai ympyrää, niin huomaat, että neula alkaa pyöriä ympyrää. Hauskinta tässä on se, ettet huomaa tekeväsi mitään liikettä, vaan tuntuu, että neula tottelee ajatuksiasi. Tämä sama pätee spiritismissä. Osoitinta liikutetaan tiedostamatta, josta syntyy illuusio, että se liikkuu itsestään, josta tulee tietysti mielikuva, että sitä liikuttaa henki.

    • Anonyymi

      Hernekeitto. Se generoi ruskeaa manaa joka tuottaa paljon henkiä.

    • Anonyymi

      Kun kutsun koiraani niin se tavallisesti juoksee karkuun. Mystillinen ilmiö. Pitäisikö kutsua joku spygolooki tutkimuksiin?

    • Anonyymi

      Yhdessä kotimaisessa "tiedeohjelmassa" eräs tyyppi otti tietokoneella yhteyttä joihinkin henkiin. Siinä vasta temppu!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4702
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1472
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1452
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      344
      1430
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1367
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1257
    Aihe