Kongosta puheluita yöllä

novissima

Älkää soittako takaisin näihin rahastuspuheluihin. Soittavat yöllä ja toivovat että soitetaan takaisin mutta menee kalliiseen palvelunumeroon.

38

7126

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ninininini

Itse sain juuri äsken puhelun kongosta. Numerosta 2431231251. Kokeilin kyllä soittaa takaisin muttei yhdistynyt mihinkään. Onkohan tämä taas joku uusi huijausjuttu...

• gsm...

minulle soitettiin yöllä tästä numerosta, inhottavaa!!

• mv

Minäkin sain puhelun klo 05.30 Kongosta numerosta 2431231251. En kyllä arvannut soitella takaisin.

• sasrtf

kans puhelu tuosta nrosta 2431231251

• oooooooooppppppp
        sasrtf kirjoitti:

kans puhelu tuosta nrosta 2431231251

mulle tuli myös 2431231251 24.9.09 klo 11:04

asun 02-alueella ja ensin ajattelin että se on paikallispuhelu mutta
        eihän se voi olla

• ........

Mistäs tiedätte että ne on juuri kongosta????????

• Anonyymi
        ........ kirjoitti:

Mistäs tiedätte että ne on juuri kongosta????????

Lukee tulevassa puhelussa

• Kalsareita ja lehtiä jo tarpeeksi

Tästä syystä en vastaa nykyisin enää mihinkään sellaiseen numeroon, joka ei löydy nimiluettelosta.

Joku muutos tässä teletoiminnassa on tapahduttava: Suoramarkkinointikielto ei tunnu tehoavan suomalaisiin telemarkkinointifirmoihin ("kiellon aktivointi kesken tai ei ole mennyt perille") ja kaiken huipuksi nyt vielä huijaussoittoja Kongosta...

• jeppe1200

tuli juuri soitto, en vastannut.
        Keväällä tuli toisesta vastaavasta soitto ja soitin tyhmänä takaisin, ei yhdistänyt mihinkään eikä myöskään tullut laskua.

• rekka70
        jeppe1200 kirjoitti:

Keväällä tuli toisesta vastaavasta soitto ja soitin tyhmänä takaisin, ei yhdistänyt mihinkään eikä myöskään tullut laskua.

just tuli puhelu luuri lyötiin korvaan.takaisin en soittele!

• Anonyymi

Voisi olla 013 alkuisesta numerosta soitettaisiin? mitäs siihen sanoisit? Kannattaa toki olla epäileväinen, mutta en siihen suurta kunnioitusta ihan maassamme, enempää en suomalaisena sano. Kiitos ja anteeksi.

• Anonyymi
        jeppe1200 kirjoitti:

se on juuri tuo Kongon numero, älkää menkö please halpaan. kuten tuossa kysyin 013, uuden tietotennikkalain numero alku on 013 eli Pohjois-Karjala. Laittakaa mieluiten paussille puhelut ja katsokaa mistä se tulee. Muistakaa aina , edelleen suomessa vastaanottva ihminen puheluissa maksaa myös.
        Ellei kysytä, saatte, Saatte puhelung kongosta, maksatteko sen?

• suljua sakkia!

mulle soitto tuli päivälä klo 11.58. toisia puheluita tullu pohjois-amerikasta grenadasta (suuntanro 473, tiedoksi jos sattuvat rimpauttelleen). toisen ameriikan puheluun vastas puhelin vahingosa työhaalareitten taskusa ja kestäny 18 sekunttia...noista ei varmaan tule laskua jos vastaa?

• Ei kannata vastata

Joo, sain juuri itse klo 21 aikaan illalla myös puhelun Kongosta numerosta 243 123 30293 ja puhelu lopetettiin samantien. En myöskään soittanut perään.

• Tiiiiiiiiia

Minullekin soitettiin äsken samasta numerosta, toivottavasti ei mikään laskuhuijaus kyseessä.

• Ylkkäri
        Tiiiiiiiiia kirjoitti:

Minullekin soitettiin äsken samasta numerosta, toivottavasti ei mikään laskuhuijaus kyseessä.

MInäkin sain puhelun Kongosta. Kiva kun tietävät missä Suomi on ;-)

• Ystävänikö kaipaa?
        Ylkkäri kirjoitti:

MInäkin sain puhelun Kongosta. Kiva kun tietävät missä Suomi on ;-)

Harmi kun ehtinyt vastaamaan, no soittakoon takaisin jos oli tärkeetäkin asiaa. Kukakohan frendi on muuttanut Kongoon?

• kans
        Ystävänikö kaipaa? kirjoitti:

Harmi kun ehtinyt vastaamaan, no soittakoon takaisin jos oli tärkeetäkin asiaa. Kukakohan frendi on muuttanut Kongoon?

aamulla soitettiin klo 6.58..

• pannahinennenenenen

siis ittelle tuli soitto numerosta 2431231251 vain minuutteja sen jälkeen ku olin kirjautunu viestikunkku hässäkkään.

• häär

sama juttu meillä n. tunti sitten.

• §dollarihymy§

kaikilla asioillahan täällä maailmassa rahastetaan.Nyt on vuorossa tuo sikainfluenssarokotus ja miljardit kilahtavat lääketehtaiden kirstuihin.

• Anonyymi

Muista, itse ammattilaisena , sikainfluenssasta ei soiteta, edelleenkään ketään ei hätyytetä ottamaan piikkejä koronaan tai influenssan, kuten akuuttina, epidemian aikana. Joten. Jos piikin haluaa saada, pitää itse soittaa ja jos ei kukaan ei soita. Laittakaan nyt tiukoille kaikki, älkää menkö halpaan,?!kiitos Ihan jo 33 alalla ollut. Kiitos ja tää kiertään. Tyhmää edes vastaamatta puhelimeen, katsomatta jos siellä 20 numeroinen luku seisoo.

• täällä myös

Mulle soitteli ma-ti yönä kahdesta eri numerosta ja suunta on nigeriaan. Sit ti aamulla puhelin soi jatkuvasti ja kaksi kertaa vastasin. Ukko vaan selitti huonolla englannilla että haluu nähdä minut. No kun lopetin puhelut ni sit tuli tekstari jossa se selitti miten haluu nähdä kun tietää että olen GAY ?! (Ihan normaali uskon olevani ja vielä nainen) . Kertoi miten tarvitsee minua ja pyysi soittamaan ihan milloin vain. En todellakaan soitellut takaisin. No sit taas seuraavana yönä oli yrittänyt 4 eri kertaa.
      Tää numero on 2348091581540

• puhelinterrisointia

mullekin tuli eilen 1.10. puhelu samasta numerosta. En vastannut enkä soittanut takaisin, koska en odottanut ulkomailta mitään puhelua. Tää on jo toinen ulkomaalaispuhelu, jonka numero löytyy googlaamalla. Eka tuli joskus keväällä Italiasta.

• nkia
        puhelinterrisointia kirjoitti:

mullekin tuli eilen 1.10. puhelu samasta numerosta. En vastannut enkä soittanut takaisin, koska en odottanut ulkomailta mitään puhelua. Tää on jo toinen ulkomaalaispuhelu, jonka numero löytyy googlaamalla. Eka tuli joskus keväällä Italiasta.

just soittivat samasta kongon numerosta, puolituntia sitten! Vastasin,kukaan ei puhunut mitään.

• Anonyymi
        nkia kirjoitti:

just soittivat samasta kongon numerosta, puolituntia sitten! Vastasin,kukaan ei puhunut mitään.

Minulla kuului pianon ääniä ja puhetta😶kun vastasin

• Anonyymi

Näitä tulee näemmä uudelleen. Varmaan päässyt spammeri taas hommiin.

• Anonyymi

Tuli myös Kongosta puhelu,ilmeisesti
      gorillat saaneet puhelimen käsiinsä.
      Kyllä se Suomen avokätisen sosiaaliturva
      näköjään tiedetään tuolla Kongossa asti.
      Olikohan tarkoitus soittaa Nurmijärven suunnille.Siellähän niitä lajitovereita on jo entuudestaan.En muuten vastannut.

• Anonyymi

Mullekkin tuli,näytössä luki että kongon tasavalta..kilahti vaan kerran ei soinut kauempaa..en vastaa tuommoisiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mullekkin tuli,näytössä luki että kongon tasavalta..kilahti vaan kerran ei soinut kauempaa..en vastaa tuommoisiin

se juuri, jos ei spongattu numero, niin Kongon tasavalta siellä lukee. Älkää poimiko numeroa, maksaaa heti jotain ja heitä kun sta ja tuhat puhelua, hyvä business.? kiitos

• Anonyymi

Tsampoo valkonen miäs!!!

miksi ei vastaa puhilemiin. Mina tarjoo rahan pesu aine halpa hinta.

• Anonyymi

Mattilan pojatkin ostivat koko litran ja mustiksi värjäytyneitä seteleitä - ei toiminu ei.

Oli tää Mattila ministerimies.

• Anonyymi

Minullekin tuli tänään kesken pyörälenkin. Vastasin ajon aikana ja puhelin soittikin itse Kongoon. Puhelu kesti 36 sekuntia. Sieltä kuului jotain epämääräistä. Nyt illalla katsoin niin Elisa oli veloittanut puhelusta 1,47 €. Näytti olevan minuuttihinta. Varokaa, jos puhelu jää päälle niin menee kova tuntihinta!

• Anonyymi

Vasemmistoliitto ja Vihreät ovat opettaneet koko Afrikan väelle, missä on taikaseinien maa. Sanokaa bingo bango bongo timolle terveisiä että jatkaa banaanin syöntiä.

• Anonyymi

Muistakaa, sehän on tietokone, joka soitta, jos vastataan, ottaa ihminen puhelun kenties, ei aina. Suurimmat vahingot näistä ei tule koskaan julki. Nyt heitä otetaan suomeen suurin mitoin, on Telia ja DNA varautunut linjoihin, jos kaapelit poikki?

• Anonyymi

Soitin sinne viisi kertaa sieltä kuului outoa pienen ääniä ja puhetta ja sain tietää netistä että se on huijaus jolla saadaan rahaa uhrelta

• Anonyymi

Soitin sinne viisi kertaa sieltä kuului pionon ääniä ja puhetta sain tietää netistä että se on huijaus jolla saadaan rahaa

• Anonyymi

Soitin numeroon takaisin.
      Tarjottiin 18v negroa vaimoksi.
      Suostuin diiliin ja odottelen vaimon saapumista. 5000€ piti vain maksaa lentolipusta etukäteeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      365
      2118
    2. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      57
      1578
    3. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      153
      1160
    4. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      277
      1139
    5. Voisiko olla jopa niin

Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal
      Ikävä
      67
      929
    6. Pystyisitkö ottamaan kaivattuasi

Elämääsi miten pian
      Ikävä
      85
      885
    7. Varkaita kuhmossa

Miksi kuhmolaiset ei tee mitään varkaille ja huumehörhöille, teloittaa pitäisi kaikki.
      Kuhmo
      31
      855
    8. Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota

2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-
      Maailman menoa
      112
      840
    9. Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."

Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks
      Suomalaiset julkkikset
      11
      837
    10. K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."

Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali
      Suomalaiset julkkikset
      8
      816
    Aihe