Miten hoidetaan vaivaa, jossa virtsarakko ei tyhjene kunnolla?? Uskon kärsiväni kyseisestä vaivasta, koska minulla on miltei koko ajan wc-hätä. Joudun usein käymään esimerkiksi ulos lähtiessäni useita kertoja vessassa peräkkäin, koska virtsaamisen jälkeen huomaan, että minulla on yhäkin sama wc-hätä. olen kärsinyt vaivasta jo vuosia, mutta nyt se tuntuu taas hyvin "pahalta" ja olen kyllästynyt siihen!! Mitään kipuja minulla ei ole, enkä kärsi virtsankarkailusta, mutta todella ärsyttävää se jokatapauksessa on. Käyn myös vessassa useita kertoja yössä, en edes muista koska olisin viimeksi nukkunut kokonaisen yön heräämättä=(
Jatkuva pissahätä
2
1492
Vastaukset
- Suos. koht. lääkärin tutkimuksiin
Tuossa tekstissä olisi ollut tärkeää mainita mm. ikäsi, sukupuolesi ja mahdolliset perussairaudet. Jos olet vanhempi mieshenkilö taustalla voi olla eturauhasvaiva. Jos olet samaa ikäluokkaa oleva nainen taustalla voi olla laskeumaongelma. Jos olet keski-ikäinen/nuori taustalla voi olla lähes mitä tahansa virtsateiden rakenteellisten ongelmien ja aivolisäkkeen ADH:n eritysongelmien väliltä.
Jos ongelmasi todella vaivaa, kehotan kääntymään lääkärin puoleen. - Apua hätään
http://www.medtronic.fi/FI/patients/incontinence/mgu_interstim.html
Yliaktiivisesta rakosta kärsii n.10-12% väestöstä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä4024858Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1562771Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575912369- 361548
- 461513
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!461500- 851334
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1551078Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei101065MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."
Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim141012