Miten hoidetaan vaivaa, jossa virtsarakko ei tyhjene kunnolla?? Uskon kärsiväni kyseisestä vaivasta, koska minulla on miltei koko ajan wc-hätä. Joudun usein käymään esimerkiksi ulos lähtiessäni useita kertoja vessassa peräkkäin, koska virtsaamisen jälkeen huomaan, että minulla on yhäkin sama wc-hätä. olen kärsinyt vaivasta jo vuosia, mutta nyt se tuntuu taas hyvin "pahalta" ja olen kyllästynyt siihen!! Mitään kipuja minulla ei ole, enkä kärsi virtsankarkailusta, mutta todella ärsyttävää se jokatapauksessa on. Käyn myös vessassa useita kertoja yössä, en edes muista koska olisin viimeksi nukkunut kokonaisen yön heräämättä=(
Jatkuva pissahätä
2
1507
Vastaukset
- Suos. koht. lääkärin tutkimuksiin
Tuossa tekstissä olisi ollut tärkeää mainita mm. ikäsi, sukupuolesi ja mahdolliset perussairaudet. Jos olet vanhempi mieshenkilö taustalla voi olla eturauhasvaiva. Jos olet samaa ikäluokkaa oleva nainen taustalla voi olla laskeumaongelma. Jos olet keski-ikäinen/nuori taustalla voi olla lähes mitä tahansa virtsateiden rakenteellisten ongelmien ja aivolisäkkeen ADH:n eritysongelmien väliltä.
Jos ongelmasi todella vaivaa, kehotan kääntymään lääkärin puoleen. - Apua hätään
http://www.medtronic.fi/FI/patients/incontinence/mgu_interstim.html
Yliaktiivisesta rakosta kärsii n.10-12% väestöstä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743497Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1341899Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3001629- 801479
- 821476
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531176Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001150Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois711061- 631031
- 221007