Miten hoidetaan vaivaa, jossa virtsarakko ei tyhjene kunnolla?? Uskon kärsiväni kyseisestä vaivasta, koska minulla on miltei koko ajan wc-hätä. Joudun usein käymään esimerkiksi ulos lähtiessäni useita kertoja vessassa peräkkäin, koska virtsaamisen jälkeen huomaan, että minulla on yhäkin sama wc-hätä. olen kärsinyt vaivasta jo vuosia, mutta nyt se tuntuu taas hyvin "pahalta" ja olen kyllästynyt siihen!! Mitään kipuja minulla ei ole, enkä kärsi virtsankarkailusta, mutta todella ärsyttävää se jokatapauksessa on. Käyn myös vessassa useita kertoja yössä, en edes muista koska olisin viimeksi nukkunut kokonaisen yön heräämättä=(
Jatkuva pissahätä
2
1424
Vastaukset
- Suos. koht. lääkärin tutkimuksiin
Tuossa tekstissä olisi ollut tärkeää mainita mm. ikäsi, sukupuolesi ja mahdolliset perussairaudet. Jos olet vanhempi mieshenkilö taustalla voi olla eturauhasvaiva. Jos olet samaa ikäluokkaa oleva nainen taustalla voi olla laskeumaongelma. Jos olet keski-ikäinen/nuori taustalla voi olla lähes mitä tahansa virtsateiden rakenteellisten ongelmien ja aivolisäkkeen ADH:n eritysongelmien väliltä.
Jos ongelmasi todella vaivaa, kehotan kääntymään lääkärin puoleen. - Apua hätään
http://www.medtronic.fi/FI/patients/incontinence/mgu_interstim.html
Yliaktiivisesta rakosta kärsii n.10-12% väestöstä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.799025Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli662845Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä182098- 1572021
Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️211983Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1381891Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?301740- 471597
- 1031502
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411256