Miten hoidetaan vaivaa, jossa virtsarakko ei tyhjene kunnolla?? Uskon kärsiväni kyseisestä vaivasta, koska minulla on miltei koko ajan wc-hätä. Joudun usein käymään esimerkiksi ulos lähtiessäni useita kertoja vessassa peräkkäin, koska virtsaamisen jälkeen huomaan, että minulla on yhäkin sama wc-hätä. olen kärsinyt vaivasta jo vuosia, mutta nyt se tuntuu taas hyvin "pahalta" ja olen kyllästynyt siihen!! Mitään kipuja minulla ei ole, enkä kärsi virtsankarkailusta, mutta todella ärsyttävää se jokatapauksessa on. Käyn myös vessassa useita kertoja yössä, en edes muista koska olisin viimeksi nukkunut kokonaisen yön heräämättä=(
Vastaukset 2
- Suos. koht. lääkärin tutkimuksiin
Tuossa tekstissä olisi ollut tärkeää mainita mm. ikäsi, sukupuolesi ja mahdolliset perussairaudet. Jos olet vanhempi mieshenkilö taustalla voi olla eturauhasvaiva. Jos olet samaa ikäluokkaa oleva nainen taustalla voi olla laskeumaongelma. Jos olet keski-ikäinen/nuori taustalla voi olla lähes mitä tahansa virtsateiden rakenteellisten ongelmien ja aivolisäkkeen ADH:n eritysongelmien väliltä.
Jos ongelmasi todella vaivaa, kehotan kääntymään lääkärin puoleen. - Apua hätään
http://www.medtronic.fi/FI/patients/incontinence/mgu_interstim.html
Yliaktiivisesta rakosta kärsii n.10-12% väestöstä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1492453- 761038
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois236987- 121956
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä73793- 71611
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun90571Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa50546- 38532
- 36488