Meillä oli kotona vhs, mihin oli nauhotettu anime-tyylillä piirretty lastenohjelma. Siinä seikkaili "kivikauden" ihmisiä ja dinosauruksia! Se oli ihan hiton pelottava ohjelma ja muistan aina kun siinä piirretyssä nuori poika ja tyttö juoksi karkuun t-rexiä. Siinä kyllä veri lensi ja muuta ravistelevaa pienelle tytölle :D
En yhtään tiedä, onko tämä ollut joku sarja, meillä kotona oli tosiaan nauhalla yksi ainoa jakso. Kerronta oli muistaakseni saman tapaista kuin Hopeanuolessa ja väkivalta myös, aika raaka ohjelma, muutenkin todella samanlainen kuin Hopeanuolet(ehkä siksi miellän niin Hopeanuoliiin, kun se ja Weed on ainoa anime-sarja mitä olen koskaan katsonut.) Luulisin, että suomessa tullut joskus 80-90 lukujen taitteessa. Itse ensimmäisen kerran näin tämän videon joskus -95-99, nauhalta.
Kukaan tutuistani ei ole tätä "lastenohjelmaa" nähnyt tai ainakaan muista nähneensä.. :/ Toivottavasti täällä tärppää!! :)
Tässä teille animetietäjille haaste!
lastenohjelma?
3
343
Vastaukset
- agsdgsrhrsh
otsikko
- Hajaati
Minä muistan tämän kanssa, mutta nimi on myös hakusessa!
- anime-tietäjä
Se on tämä:
http://www.puhummesuomea.com/?sarja=Rai-luolapoika
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101515- 151402
- 481257
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219