Meillä oli kotona vhs, mihin oli nauhotettu anime-tyylillä piirretty lastenohjelma. Siinä seikkaili "kivikauden" ihmisiä ja dinosauruksia! Se oli ihan hiton pelottava ohjelma ja muistan aina kun siinä piirretyssä nuori poika ja tyttö juoksi karkuun t-rexiä. Siinä kyllä veri lensi ja muuta ravistelevaa pienelle tytölle :D
En yhtään tiedä, onko tämä ollut joku sarja, meillä kotona oli tosiaan nauhalla yksi ainoa jakso. Kerronta oli muistaakseni saman tapaista kuin Hopeanuolessa ja väkivalta myös, aika raaka ohjelma, muutenkin todella samanlainen kuin Hopeanuolet(ehkä siksi miellän niin Hopeanuoliiin, kun se ja Weed on ainoa anime-sarja mitä olen koskaan katsonut.) Luulisin, että suomessa tullut joskus 80-90 lukujen taitteessa. Itse ensimmäisen kerran näin tämän videon joskus -95-99, nauhalta.
Kukaan tutuistani ei ole tätä "lastenohjelmaa" nähnyt tai ainakaan muista nähneensä.. :/ Toivottavasti täällä tärppää!! :)
Tässä teille animetietäjille haaste!
lastenohjelma?
3
386
Vastaukset
- agsdgsrhrsh
otsikko
- Hajaati
Minä muistan tämän kanssa, mutta nimi on myös hakusessa!
- anime-tietäjä
Se on tämä:
http://www.puhummesuomea.com/?sarja=Rai-luolapoika
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271813
- 1211335
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401130- 491029
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni571007- 131960
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v247944Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?77806Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58799Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla179780