Vaatimukset kandissa

juuu878797

Olen tässä viime aikoina perehtynyt kandille asetettuihin vaatimuksiin. Ne tuntuvat aika kovilta. Teen vähän vaikeammasta aiheesta, ja olen alkanut ymmärtämään teoriaa aika hyvin, mutta en usko kykeneväni esim. tulkitsemaan uusimpia tutkimuksia vielä pitkään aikaan kunnolla.

Aiheeni käsittelee soveltavaa matematiikkaa, ja vaikka se onkin vaikea, helpottaisi nyt tehty työ erittäin paljon hommia graduvaiheessa. Motivaatiosta ei ole puutetta, mutta en esimerkiksi kykene ymmärtämään täysin laitoksemme erään tutkijan väitöskirjaa aiheesta, vaikka tutkielmaoppaan mukaan minun pitäisi tulkita alan uusimpia tuloksia.

Voiko kandi olla vain tutkimuksia yhdistele tutkielma, jossa lähinnä esitellään teorioita? Luulen, että graduna tätä aihetta käsitellen olisi jo puolestaan aika kovaa settiä.

Laitoksemme ei järjestä valitettavasti kandiryhmiä, ja on vähän orpo olo miettiä näitä asioita yksin. En kehtaa kysellä ohjaavalta proffaltakaan koko ajan, ja hän on muutenkin kiireinen. Laitoksemme on erittäin pieni, ja en tiedä keneltä saisi siellä "vertaistukea" asian suhteen.

1

664

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Humanisti.....

Voit vaikka viitata kandintyössäsi professorin tutkimukseen, mutta älä mene kandintyössäsi syvemmälle asiaan. Niissä ei edes odoteta sitä, vaikka se vaatimuksiin on laitettukin. Kandintyö on harjoitustyö, ota se sellaisena!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1338
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      45
      697
    3. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      649
    4. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      53
      598
    5. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      46
      577
    6. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      46
      569
    7. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      76
      556
    8. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      132
      548
    9. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      41
      512
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      182
      500
    Aihe