Olen muuttamassa Joensuuhun ensi vuonna opiskelujen perässä, ja olen etukäteen katsellut opiskelija-asunto-vaihtoehtoja. Muutama hyvältä kuulostava vaihtoehto on löytynyt Rantakylästä...nyt kiiinnostaisi tietää, minkälainen alue Rantakylä on, millainen maine on tällä paikalla? Olen kuullut että alue on vähän rauhaton, pitääkö väite paikkansa? Mitä hyvää/huonoa sanottavaa löytyy (esim. Ruoritie ja Pursitie)?
Kertoilkaa kokemuksianne ja mielipiteitänne, olisi mukava saada tietoa ennen kuin tekee päätöstä asunnon valinnassa! :)
Rantakylä
12
1005
Vastaukset
- sieltapäinkotoisin
Molemmat kadut ovat täynnä kaupungin vuokra-asuntoja. Sakkia laidasta laitaan. Ymmärrät varmaan kyllä. Rauhatonta seutua sielläpäin. Ei kannata ainakaan tuolta etsiä. Vinkkejä annetaan toki, kysele vaan.
- Tyytyväiskä
niin paha paikka ole asua kuin väitetään.
Itse asunut jo muutaman vuoden ja lähinnä äänekästä elämää on ollut pari kertaa, tosin loppunut kun isännöitsijälle viestii.
Kyllä se on niin että kaikissa vuokra asunto yhteisöissä on joku joka välillä "häiritsee" mutta ne saadaan kuriin soitolla isännöitsijälle.
Palvelut lähellä, hyvät kulkuyhteydet, siistit asunnot ym.
Ainut asia joka minua henk.koht. on häirinnyt on tuo tupakansavun haju joka tulee sisälle kun parvekkeella poltetaan.- Narkomaani rantakalasta
lähes jokaisessa talossa asuu joku huumekauppias, kaikkea löytyy ja apteekkikin on
lähellä jos tarviit ruiskuja tai nappeja. Oikeastaan ainoa mitä puutteita niin ruiskujen vaihtopiste
sekä viinakauppa. Aseliike löytyy utrasta. Ratsikan terkkarista voi käydä pummaamassa
pillereitä yms. eli erittäin hyvin olen viihtynyt. - näin on
Narkomaani rantakalasta kirjoitti:
lähes jokaisessa talossa asuu joku huumekauppias, kaikkea löytyy ja apteekkikin on
lähellä jos tarviit ruiskuja tai nappeja. Oikeastaan ainoa mitä puutteita niin ruiskujen vaihtopiste
sekä viinakauppa. Aseliike löytyy utrasta. Ratsikan terkkarista voi käydä pummaamassa