Osta niin monta kuin tarvit!!! Hinta 225€
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=115600762
Rammstein lippuja tarjolla!!!
5
2424
Vastaukset
- kensp
Vaikka nyt määristä voisi kuvitellakin, että olen lippukaupan ammattilainen.
- yks heppu
verottajalle!!! Katsotaan miten pimeän lippukaupan käy.
- grrrrrrrrrrrrrh
Trokari mikä trokari, toivottavasti trokareita on liikaa. Muistelen U2:n konserttia joskus 10 vuotta sitten, jolloin trokarit joutuivat myymään lopulta tappiolla. 225, give me a break!
- joopa joo
Tee kaikille palvelus ja tapa itsesi... En ole Rammstein fani mutta sain itse liput keikalle. Vitun urpo 225€ /kpl.
- temmsrain
lippuja on vielä huomiselle keikalle tallinnaan, istumapaikat, toinen parvi, saku suurhalli, näin
sanottiin selostuksessa.
vajaa viiskymppiä kappale. varasin just. virolainen lippupalvelu.
olen sinne menossa muutenkin mutta kuulin keikasta vasta äsken ja ajattelin
käväistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11586Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras991517Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva208978- 124849
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29770Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7734
- 61710