Meillä ois muoviterra kokoa 46 x 30 x 17 cm
Kehtaisko sinne laittaa pari hiirtä asustamaan, kun toi meijän duni on vähän rikki ja pelkään et hiiret hyppii pihalle sieltä? Matalahan se faunaboksi on mutta tarviiko hiiret "korkeutta" miten paljon ?
Mahtuuko 2 hiirtä?
3
340
Vastaukset
Muistaakseni eläinsuojelu laissa on määritetty, että hiiren asumuksen minimikorkeus on 20 cm. Hiirethän on kovia kiipeilemään, eikä noin matalaan terraan oikein saa hyviä kiipeilymahdollisuuksia. Muutenkin homma tuntuu vähän ikävältä: miksi otetaan vain kaksi hiirtä, kun hiiriä pitäisi aina olla lauma (min. 3 eläintä)? Miksi asumukseksi on tarjota vain sellainen, johon eläimet "juuri ja juuri" mahtuvat? :(
Suosittelen hankkimaan kunnon terraarion ja sinne kunnon lauman naaraita.- Hirsmais
Meillä on hiiripariskunta ja tästä aloitetaan se lauman perustaminen.. Tänään kävin tilaamassa hiirille kunnon asumuksen.. faunaboksissa saavat asua viikon verran..
Hirsmais kirjoitti:
Meillä on hiiripariskunta ja tästä aloitetaan se lauman perustaminen.. Tänään kävin tilaamassa hiirille kunnon asumuksen.. faunaboksissa saavat asua viikon verran..
Ok, kyllä kait tuo väliaikaisesti menee tuon kokoinenkin.
Olethan selvillä hiiren kasvatukseen liittyvistä faktoista, kuten naaraan astutusiästä ja tiheydestä, karsimisesta yms.? Näitä tietoja voi käydä rauhassa lueskelemassa: www.hiiret.fi. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984