Omistan otsikossa mainitun kameran vuodelta 1956.
Obj. Color-Skopar 1:3.5/50.
Kamera laukkuineen erinomaisessa kunnossa.
Laadukkain kamera jonka olen koskaan nähnyt.
Mitäpä mieltä laitteesta filmikameraharrastajat ovat?
Vogfländer Prominent
3
952
Vastaukset
- Kamerakeräilijä
Aikalailla harvinaisia ovat 50-luvun alkupuolen Voigtländerit.
Vitriinissä kolme kameraa, mm. 6x9 negakoon paljekamera...
Muitakin keräilykameroita on mm. Exakta, Minolta, Petri, Miranda, Leica, Alpa, Dagora...
Suurin osa uudenveroisessa kunnossa.
Juhlatilaisuuksissa niillä kuvataan juhlakalut! - Karin_aivopesula
Voigtländer on ollut laadukas laite aina, itsellänikin on joitakin. Prominent on vain ergonomisesti kuulemma melkoinen painajainen, vaikka tekniikasta kiinnostuneelle kyllä aika erikonen laite. En ole nähnyt luonnossa ainuttakaan. Color-Skopar on ppinnoitettu tessar-tyyppinen normaalioptiikka, jota mainitaan hyväksi. Itselläni on pinnoittamaton Skopar Bessa RF 6x9 kamerassa.
- Prominent
Minulla on perintökalleutena Voigtländer Prominent vuodelta 1956, se vanhempi malliversio.
Optiikkana Color-Skopar 1:3,5/50.
Kameralla on kuvattu säännöllisesti uudesta näihin päiviin. Laite on valmiuslaukkua myöten kuin eilen kaupasta tuotu.
Omistamani Canon 5D on siihen verrattuna lelu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921383Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841350Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761145- 891096
- 81934
- 77911
- 36889
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66845Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5821Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61815