...sitä mukaa kun siirryn seuraavan postiin?? Kyseessä on Microsoft Ouutlook 2007.
Olen tykännyt valtavasti tuosta sähköpostiohjelmasta sen kätevän roskapostisuodattimen ansiosta, joka ei suinkaan ole ainoo ohjelman hyvä puoli.
Minulla on ennen ollut tapana tsekata aamuisin kaikki tulleet viestit ja mahdollisesti vastata niihin myöhemmin illalla.
Kaikki on pelannut hienosti eiliseen saakka, mutta kun nyt menen illalla uudelleen koneelle en löydäkään niitä viestejä Saapuneet- tai mistään kansiosta. Tänään huomasin että Luettu posti poistuu itsestään kun siirryn seuraavaan postiin, eikä niitä enää todellakaan mistään löydy?
Mitäköhän olen onnistunut säätämään ehkä pieleen. Olen jo pari päivää etsinyt ratkaisua mitään löytämättä. Tämä tyttö kohta brakaa onnettomana. Olisiko kellään neuvoja pliiiiis??
Minulla on ollut tapana muistaa hyväntekijöitäni.
Saapuneet kansio tyhjenee....
5
292
Vastaukset
asetuksia ja ota ruksi pois kohdasta poista luetut tai jotain sinne päin. muistaakseni sellainenkin kohta löytyy sähköpostiohjelmista.
- "onneton tunari"
...vaivauduit vastaamaan? Se ei kuitenkaan valitettavasti poistanut tuota minun ongelmaa. Siinä ei edes ole "poista luetut" kohtaa. "Lukematon posti" kyllä löytyy. Mikä ihme tuossa voisi olla?
En millään ehtisi aamulla vastailemaan samoin tein tsekattuani postin. Sitä sentään tulee aika paljon.
Lupaan mm. papukaijamerkin sille joka osaa neuvoa tuossa ongelmassa. Outlook on ainoo mahdollinen ohjelma jota tykkäisin käyttää. Please! "onneton tunari" kirjoitti:
...vaivauduit vastaamaan? Se ei kuitenkaan valitettavasti poistanut tuota minun ongelmaa. Siinä ei edes ole "poista luetut" kohtaa. "Lukematon posti" kyllä löytyy. Mikä ihme tuossa voisi olla?
En millään ehtisi aamulla vastailemaan samoin tein tsekattuani postin. Sitä sentään tulee aika paljon.
Lupaan mm. papukaijamerkin sille joka osaa neuvoa tuossa ongelmassa. Outlook on ainoo mahdollinen ohjelma jota tykkäisin käyttää. Please!tulipa mieleeni, että siellä on varmaankin asetuksissa kohta `lataa viesti automaattisesti, kun sitä tarkastellaan esikatseluruudussa`. jospa sulla on täppi pois siitä ja se posti on kuitenkin palvelimella.
tämä nyt oli ihan arvuuttelua, onko tuolla täpillä edes sitä merkitystä.
mutta hinku saada papukaijamerkki on nii stanan kova :)- Papukaijamerkkiä vailla
"onneton tunari" kirjoitti:
Lupaan mm. papukaijamerkin sille joka osaa neuvoa tuossa ongelmassa. Outlook on ainoo mahdollinen ohjelma jota tykkäisin käyttää. Please!Asetukset, ylläpito. Siellä on- poista luettujen viestien tekstit, jos siinä on väkänen niin poista
- vi-sa
viestit----luo sääntö viestistä----- putsaa tuolta turhat rastit.
sieltä kun saa viestit häviämään tai siirtymään haluttuun paikkaan.
se palkinto sitte... siitä voitais neuvotella...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2297053Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442917- 452380
- 1032300
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382071Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2321560- 951558
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151423Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j81372Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3921359