Tampax vs Ob vs Vuokkoset!!!

jepsWH

Mikä näistä on paras tamponimerkki?

Erityisesti olen kiinnostunut Tampaxista ja Ob:stä. Tampaxissa tuo asetin houkuttelee, mutta olen kuullut ettei kovin luotettava muuten, vaan fuskaa :( Ob taas ilmeisesti luotettavampi, muttei niin hyvää asetinta.

Kaikki kokemukset vaan tamponeista, vinkkejä, neuvoja kaikkea!

(Kysyn nyt teidän mielipidettänne, aion testata tuotteita myös itse)

4

531

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xez

Itse käytän useimmiten Tampaxia juuri tuon asettimen takia, on helpompi saada oikeaan asentoon, eikä jää painamaan paikkoja ikävästi. Obstakin oli vähän aikaa myynnissä asettimellinen malli, joka oli hyvä, mutta en ole enää sitä kaupoissa nähnyt.. Vuokkosten tamponeja en ole kokeillut. Ob on sinänsä parempi, ettei siitä jää nukkaa emättimeen, vaikka tamponi olisi jäänyt vähän kuivaksi. Pinta on "silkkisempi". Tampaxia käytän jotenkin tottumuksesta merkkiin ja omilla niukoilla vuodoillani ei ole koskaan ollut mitään ohivuotoja (syön pillereitä). Olen jo jonkin aikaa harkinnut vaihtamista kuukuppiin, koska niissä ei ole kemikaalijäämiä tai irtoa mitään nukkaa, eivätkä kuivata limakalvoja. Kertaostona kallis, mutta kätevä, kun yksi ja sama suoja on 5 vuottakin käytössä.

• kidi88

On nykyään olemassa myös sellaiset ob niin ku tampaxit. Kokemuksen perusteella voin sanoa että ob on paras käytin aikasemmin ite tampaxia ihmettelin että miks se tulee pois en pystynyt mitään harrastaa ku se vaa tipahti pois sieltä..

• naanuska855

ob on mielestäni paljon parempi ja ihan yhtä hyviä ovat myös rainbow-tamppoonit(halvempiakin muistaakseni).

• oiju8kp

Ob on huomattavasti parempi vaihtoehto kuin Tampax. Ehkäisee ohivuodot, joita Tampax taas tuntuu oikein ruokkivan. Ei sillä asettimella tee oikeasti yhtään mitään. Täysin turhaa roskaa vaan tulee. Dailysin tamponit ovat laadultaan OB:n luokkaa, niitä kannattaa myös kokeilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      190
      8617
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4768
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4238
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3807
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3216
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2990
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2686
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2491
    9. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      44
      2304
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2213
    Aihe