Hei!
Mistä saisin lisää tietoa LUOMUPERHEISTÄ ?? Olen etsinyt kirjastoista ja myllännyt kaikki nettisivustotkin, mutta silmiini ei ole vielä sattunut sopivaa lähdettä. Olen aikeissa tehdä luomuperheestä lopputyön, aihe kiinnostaa minua paljon ja haluaisin perehtyä siihen syvemmin.
Voisiko joku ystävällinen sielu kertoa lähteitä luomuperheistä tai jos itsellänne on kokemuksia niistä niin nekin kelpaavat. Kiitos!
Luomuperhe
2
370
Vastaukset
- vähän hataraa käsitteistöä
Luomuperheellä ei ole esim silikoneja tai coretex-lankaa kellään huulissa = luomua kaikki ruumiinosta.
Hampaita ei ole oiottu tai paikattu = luomuhampaat.
Perhe kulkee kirpparivaatteissa = ei osta uutta, onko se luomua vai kierrätystä tai ekoelämäntapaa.
Perhe syö kaikki elintarvikkeensa luomutuotteina. Mikä prosentti perheen ruuasta pitää olla myrkkyvapaasti tuotettua? Riittääkö että juo luomumaitoa ja syö luomuporkkanoita. Saako syödä silti esim makeisia ja käydä mäkkärillä?
Eli homman sarkasmin tarkoitus: mieti oman tehtäväsi rajaamista. Mitä haluat tutkia ja miten.
Entä mikä on perhekäsityksesi? Onko se isi, äiti ja 2 lasta ja koira. saako perheellä olla auto? Pitääkö asua maalla puutalossa? Onko maalla asuminen oikeasti enemmän luomua kun kaupungissa kerrostalossa?
Onko yhden ihmisen talous perhe? - jo
ei mikään äärimäisyys ole hyväksi,
varsinkaan jos teillä on lapsia , kun he eivät valitettavasti voi vanhempiaan vaihtaa,
joutuvat siinä pakosti olemaan,
vanhempamme ovat eläneet ilman luomua, jo lähes ja yli 90v,
minäkin 68 v, moni "terveellisesti syönyt kaverini jo kuollut, juuri yksi viime viikolla.
kannattaa olla maassa maan tavalla ja sitä keskimääräistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252628Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1162516Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup262224Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581973Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua301783Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3201323- 601073
- 2591039
- 551003
- 146933