Sattuuko lukemaan kukaan, kenellä olisi ollut samanlaista, nimittäin 2 vuoden ajan on hyvin tiheään tahtiin tullut poskien limakalvojen, huulien ja kielen turvotusta, välillä rajuakin, mutta mitään allergioita ei ole saatu selville lukemattomissa prick- ja epikutaanitesteissä? En myöskään itse ole pystynyt löytämään aiheuttajaa. HANE/HAE testi näyttää negatiivista, otettu 2 kertaa.
Onko aiheuttaja teillä jossain vaiheessa löytynyt? Millä konsteilla?
Onko kohtalotovereita?
2
300
Vastaukset 2
- huulia kihelmöi
Samoja oireita, todella ikäviä, ja stressaavia.
Syytä ei ole löydetty, paitsi ehkä kuulema stressistä, joka kai (lääkärin mielipide) on syy oireilleni, joiden vuoski jouduin esimerkiksi lopettamaan työni/ vaihtamaan ammattia. Olin yrittäjä.
Onko sinulla iholla kuumotusta/pistelyä?
Mulla tuli lisänä noi naaman poltot, ja esim. saunoa en voinut.
Milloin mistäkin kieli tuntuu oudolta.
Mahdollisimman vähän lisä-aineita, hajusteita, ja sitten mulla auttoi toi työnvaihto, kun kemikaalit joiden itse tiedän aiheuttaneet oireilun alkamisen poistuivat jokapäiväisestä elämästäni.
JA mitään ammattitautiahan ei tutkittu enää muutaman prick testin jälkeen.
Atopia kuulema syy mun allergia arvoion joka oli 1380, ja nyt keväästä pääsääntöisesti ilman altistusta on pudonnut takaisin alle 100. Joskus vituttaa muuten ihan vähän, kun kaikki tuet jäivät siis saamatta, ja kaikki pitää rakentaa uudelleen, kun ei voitu tutkia lisää/ selvittää kunnolla asioita.
Toisaalta jo se, että olo on nyt hyvä riittää mulle kyllä.- --------------------------------------------------------
Kiva että olet saanut helpotusta oireisiisi.
Mikä on allergia-arvio joka on pudonnut sulla 100? Miten tehdään? Minulle on tehty vain ihotestejä?
Voiko tällaista oireilua tutkia jotenkin muutenkin?
Ei ole iholla kuumotusta/pistelyä minulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131403
- 45921
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r133704- 70676
- 67626
- 53607
- 55565
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.109523Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20500Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e101485Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32478- 34477
- 5468
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118466- 52462
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 49447
- 52413
- 42410