Kirjoittajana olen aina halunnut olla kirjoittamassa näytelmiä teatterille. En ole vielä onnistunut löytämään asiasta kiinnostunutta teatteria.
Olen aina haaveillut löytäväni yhteistyöhaluisen teatterin ja ohjaajan, jonka kanssa pystyisimme suunnittelmaan yhdessä näytelmän toteutusta. Voisimme keskustella käsikirjoituksesta ja näytelmän teknisestä toteutuksesta. Siis jonkinlaista perusteellista ajatuksenvaihtoa. Mielessäni on hedelmällinen yhteistyö.
Kuka kaipaa teatterilleen kirjoittajaa? Haluaisin tehdä säännällisesti käsikirjoituksia teatterille. Haluan osoittaa tämän viestini teille teatterilaiset. En tosin tiedä, miten paljon luette tätä osiota?
Minusta olisi äärimmäisen mukava tutustua sinuun ohjaajana.
Olisin valmis kehittämään teatterianne kirjoittajana.
Ehkä tämä viesti tuntui sinusta turhauttavalta, mutta minun oli pakko kirjoittaa se.
Jos ajatukseni kiinnostavat, niin minut löytää täältä.
[email protected]
Etsitään teatteria
Gary Hope
2
739
Vastaukset
- Ammattilainen
Oletko kirjoittanut aiemmin näytelmiä?
Onko niitä esitetty jossain?
Missä voi lukea tekstejäsi? - Omar2
Kyllä kiinnostusta on, jos jaksat kirjoitella rohkeasti meille.
Voit lähettää viestisi Teatteri Omariin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774442Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112363- 1691544
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431466- 1211321
- 1151237
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721159Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81136- 641072
- 35956