Joka konsertin lippumyynnin jälkeen alkaa sama hulabaloo. Kysellään radioissa jne että pitäisikö lippumyyntiä rajoittaa jne. Tällaista paskaa puhutaan. Kukaan ei kuitenkaan tee mitään.
Ryhdyin itse ekaa kertaa trokariksi. Päätin jo etukäteen, että jos mahdollista niin niin toimin. Jos en saa yhtään lippua niin sitten en mene. Enkä mene jos 7 lippua olen myynyt nopeaan ja kahdeksannestakin saisi hyvät rahat. Menen etelään jouluksi sitten.
Kaverini toimi samoin.
Minäkin aiemmin valittelin, että vitun trokarit, mutta luopiona menin vihollisten joukkoon, koska siellä ruoho on vihreää ja saa aiemmista trokarilta ostoista osan takaisin. Kuten pyramidihuijauksessa.
Soitettiin työpaikan puhelinkeskuskesta, kun kerran koko järjestelmä on rakennettu nojaamaan puhelinta vasten.
Eniten ihmettelen sitä, että eikö artistit voi sanoa painavaa sanaa koko paskaan järjestelmään. Tosin minulle nyt ilmainen keikka jos kaikki menee ok.
Ja aina löytyy ostajia, sillä ei rikkaampi jätä elämystä toteuttamatta vedoten siihen, että ei voi koska joku muu on köyhempi ja ei voi kokea asioita elämässä.
Mulla 8 LIPPUA ja kaverilla 8
RAMistein
3
308
Vastaukset
ei mull muuta
ja erittäin aurinkoista päivänjatkoa
kuulemiin :}
murriperkele- 13453256
Voisin ostaa lippuja 300-400€/kpl.
- Anonyymi
MÄ JÄÄN AINA ILMAN!! IHA WITUN TYPERÄÄ!!!!!!! 😭😭😭😭
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031625
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1251424En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k821260- 621153
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101028Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111999Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213799Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57763- 122733
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20698