Minä olisin hankkimassa koiraa,jossa on lapinporokoiraa ja jotain muutakin,koira on ½ vuotias ja narttu,säkäkorkeus on 35 cm,et luuletteko että vielä kasvaa,aika pienikokoinen on kuitenkin,eikä tiedetä toista rotua ollenkaan.Onko jollain myös sekoitusta missä lapinporokoiraa,tosi nätti koira kyllä se on.Viikonloppuna menen katsomaan neitiä,että otetaanko se meidän perheeseen toiseksi koiraksi.
Kysyisin millaisia nämä koirat on,millainen karva,kova haukkumaan ym.Lähteekö koko ajan karvaa vai vaan pari kertaa vuodessa?On jo yksi karvapallo,niin haluaisin koiran josta ei lähtisi nin paljon karvaa,mutta sekin on vaikeaa sanoa,kun ei tiedetä sitä toista rotua.Mutta olisi kiva jos joku osaisi kertoa ja vastata jotain.
Lapinporokoiraa ja jotain muuta rotua.
1
279
Vastaukset
- ladyD
Lapinporokoiran ja collien sekoitus.
Se on oikein kaunis ja hyväkäytöksinen koira.
Ostin sen aikuisena, kuka lie kouluttanut, mutta hyvin on koulutettul
Ei hauku liikoja, kerran haukahtaa ovikellolle, pari kertaa haukahtaa jälkeeni, kun lähden kotoa. Ei tee tuhoja kotona ollessaan yksin (nukkuu).
En toki voisi kuvitella haukkumatonta koiraa..
Ulkona käydään monta kertaa päivässä, juoksee vapaana metsässä. Tulee kutsuttaessa luo ja antaa hyvin kiinni. Ei rähjää remmissä eikä muutenkaan toisille koirille, on kaikille ihmisille vauvasta vaariin hyvä kaveri ym.
En läydä koirasta mitään moitittavaa. Kaunis lyhyt sileä ja kiiltävä turkki on, sitä harjaan viikottain.
Kahdestaan elelemme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289