Löytyykö samanhenkisiä?

Cilla ...Co...

Löytyykö samanhenkisiä ihmisiä jotka "vihaavat" niitä jotka tuputtaa täysin todistamattomia satuja absoluuttisena totuutena herkkäuskoislle lapsille ja nuorille.

7

361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo...

      Mäkin vihaan ateisteja. Ne protuleirit ovat täysin turhia, pelkkää lasten herkän mielen hyväksikäyttöä.

      • Sokeri.T

        Taidat olla just sellainen joka tuputtaa lapsille satuja totena. Sadut hallitsee näiden ihmisten mielikuvamaailmaa. Näitä ihmisiä sanotaan uskovaisiksi.


      • AI??!?!
        Sokeri.T kirjoitti:

        Taidat olla just sellainen joka tuputtaa lapsille satuja totena. Sadut hallitsee näiden ihmisten mielikuvamaailmaa. Näitä ihmisiä sanotaan uskovaisiksi.

        Mulla on ollut kyllä joskus tapana kerroskella mun isosiskon 2v pojalle tarinoita, siitä, ku sen äippä oli pieni... mutta en mä muita satuja ole koskaan kertonut.

        SITÄPAITSI... Suuri osa ateisteista uskoo (huom!) USKOO evoluutio-teoriaan, joten ateistit voidaan myös lukea USKOvaisiksi Hindujen, Kristittyjen, Rastafarien ym. joukkoon.
        Missään ei lue, että USKOvaisen pitää uskoa jumalaan. Mä USKOn, että kaupasta löytää mangomeloni-jugurttia, siispä olen USKOvainen.

        Ja mikä hallitsee ateistien mielikuva maailmaa? Minäpä kerron... VIHA ja epätoivo. Te uskotte, että kun elämä loppuu, niin That's it. Sen takia teitä ahdistaa ja te yritätte kylvää ympärillenne mahdollisimman paljon vihaisia ihmisiä. Tai sitten teitä vaivaa epätoivo...
        "Mitä jos Jumala onkin olemassa ja mä olen ollut tällainen kusipää??"

        Turha yrittää uskotella, ettette ole koskaan punninneet päässänne, että "Entäpä jos..."



        Ainiin, vielä yksi asia... ÄLKÄÄ JUMALAUTA JAKSAKO KIRJOITTAA NÄITÄ TYPERIÄ PROVO-VIESTEJÄ, JOIDEN SISÄLLÖN VOISI PYYHKIÄ PAPERILLA PELLON REUNASTA, TAI LEHMIEN LAIDUNMAILTA!!!


      • Hallin Vanki
        AI??!?! kirjoitti:

        Mulla on ollut kyllä joskus tapana kerroskella mun isosiskon 2v pojalle tarinoita, siitä, ku sen äippä oli pieni... mutta en mä muita satuja ole koskaan kertonut.

        SITÄPAITSI... Suuri osa ateisteista uskoo (huom!) USKOO evoluutio-teoriaan, joten ateistit voidaan myös lukea USKOvaisiksi Hindujen, Kristittyjen, Rastafarien ym. joukkoon.
        Missään ei lue, että USKOvaisen pitää uskoa jumalaan. Mä USKOn, että kaupasta löytää mangomeloni-jugurttia, siispä olen USKOvainen.

        Ja mikä hallitsee ateistien mielikuva maailmaa? Minäpä kerron... VIHA ja epätoivo. Te uskotte, että kun elämä loppuu, niin That's it. Sen takia teitä ahdistaa ja te yritätte kylvää ympärillenne mahdollisimman paljon vihaisia ihmisiä. Tai sitten teitä vaivaa epätoivo...
        "Mitä jos Jumala onkin olemassa ja mä olen ollut tällainen kusipää??"

        Turha yrittää uskotella, ettette ole koskaan punninneet päässänne, että "Entäpä jos..."



        Ainiin, vielä yksi asia... ÄLKÄÄ JUMALAUTA JAKSAKO KIRJOITTAA NÄITÄ TYPERIÄ PROVO-VIESTEJÄ, JOIDEN SISÄLLÖN VOISI PYYHKIÄ PAPERILLA PELLON REUNASTA, TAI LEHMIEN LAIDUNMAILTA!!!

        """Suuri osa ateisteista uskoo (huom!) USKOO evoluutio-teoriaan"""
        Evoluutio ei ole uskon varassa, vaan siitä on todisteita vaikka kuinka paljon ja lisää tulee koko ajan.

        Mieti minkä näköinen ihminen voisi olla 100 miljoonan vuoden päästä. Voiko sen tunnistaa vielä ihmiseksi?
        Tai helpompi olisi tutkia minkä näköinen ihminen oli 100 miljoonaa vuotta sitten ja muistuttiko se nykyajan ihmistä? Todisteita tälläisestä kehityskaaresta löytyy aika kattavasti ja lisää löydetään jatkuvasti lisää. Puuttuvat aukotkin vähenee jatkuvasti ja ne ovat hyvin ennustettavissa.


      • ateisti tietää itse oman mielikuvan maailmasta
        AI??!?! kirjoitti:

        Mulla on ollut kyllä joskus tapana kerroskella mun isosiskon 2v pojalle tarinoita, siitä, ku sen äippä oli pieni... mutta en mä muita satuja ole koskaan kertonut.

        SITÄPAITSI... Suuri osa ateisteista uskoo (huom!) USKOO evoluutio-teoriaan, joten ateistit voidaan myös lukea USKOvaisiksi Hindujen, Kristittyjen, Rastafarien ym. joukkoon.
        Missään ei lue, että USKOvaisen pitää uskoa jumalaan. Mä USKOn, että kaupasta löytää mangomeloni-jugurttia, siispä olen USKOvainen.

        Ja mikä hallitsee ateistien mielikuva maailmaa? Minäpä kerron... VIHA ja epätoivo. Te uskotte, että kun elämä loppuu, niin That's it. Sen takia teitä ahdistaa ja te yritätte kylvää ympärillenne mahdollisimman paljon vihaisia ihmisiä. Tai sitten teitä vaivaa epätoivo...
        "Mitä jos Jumala onkin olemassa ja mä olen ollut tällainen kusipää??"

        Turha yrittää uskotella, ettette ole koskaan punninneet päässänne, että "Entäpä jos..."



        Ainiin, vielä yksi asia... ÄLKÄÄ JUMALAUTA JAKSAKO KIRJOITTAA NÄITÄ TYPERIÄ PROVO-VIESTEJÄ, JOIDEN SISÄLLÖN VOISI PYYHKIÄ PAPERILLA PELLON REUNASTA, TAI LEHMIEN LAIDUNMAILTA!!!

        "Ja mikä hallitsee ateistien mielikuva maailmaa? Minäpä kerron... VIHA ja epätoivo. Te uskotte, että kun elämä loppuu, niin That's it. Sen takia teitä ahdistaa ja te yritätte kylvää ympärillenne mahdollisimman paljon vihaisia ihmisiä."

        Epäloogista tekstiä. Kun tietää, että on vain tämä elämä, haluaa siitä mahdollisimman "hyvän" elämän. Ainoasta elämästään ei olla vihaisia vaan suunnattoman iloisia, että voi elää tämän elämän. Ei tarvitse olla epätoivoinen, koska toivoa elämän jatkumisesta ei ole, koska tietää ettei sitä ole. Epätoivoisen ihmisen tekee se, että kuvitellaan ja toivotaan jotain ja pelätään ettei se toteudu.

        Ohessa määritelmä sanalle "uskovainen", niin ei tarvitse sitäkään enää pyöritellä mielessään:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Uskovainen


      • kjhgfghj
        Hallin Vanki kirjoitti:

        """Suuri osa ateisteista uskoo (huom!) USKOO evoluutio-teoriaan"""
        Evoluutio ei ole uskon varassa, vaan siitä on todisteita vaikka kuinka paljon ja lisää tulee koko ajan.

        Mieti minkä näköinen ihminen voisi olla 100 miljoonan vuoden päästä. Voiko sen tunnistaa vielä ihmiseksi?
        Tai helpompi olisi tutkia minkä näköinen ihminen oli 100 miljoonaa vuotta sitten ja muistuttiko se nykyajan ihmistä? Todisteita tälläisestä kehityskaaresta löytyy aika kattavasti ja lisää löydetään jatkuvasti lisää. Puuttuvat aukotkin vähenee jatkuvasti ja ne ovat hyvin ennustettavissa.

        evoluutio on totta.
        Kysehän ei ole ajasta vaan sukupolvista.
        Jos matemaattisesti katsot niitä mahdollisuuksia, joiden mukaan ideaalien parien olisi pitänyt päästä jatkamaan geenejään ja samalla välttää ympäristön uhat on todella ihme että ihminen olisi kehittynyt niin nopeasti.

        Liusäksi fossiilit näyttävät hyvinkin paljon aikamme ihmisiltä, joilla on kehitysvamma tai Downin syndrroma. Lyhyet kädet, suhteellisen suuri pää, kooltaan pieniä ja moni muotoisia.
        Selittäisi myös fossiilien säilyvyyden: Ehkä yhteisön erilaiset ihmiset saivat erilaiset hautapaikat.
        Tästä harvemmin puhutaan.
        Miksi satatuhatta vuotta sitten ei olisi ollut kehitysvammaisia?


    • Koklaas ateismi palstaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe