Löytyykö samanhenkisiä ihmisiä jotka "vihaavat" niitä jotka tuputtaa täysin todistamattomia satuja absoluuttisena totuutena herkkäuskoislle lapsille ja nuorille.
Löytyykö samanhenkisiä?
7
338
Vastaukset
- Joo...
Mäkin vihaan ateisteja. Ne protuleirit ovat täysin turhia, pelkkää lasten herkän mielen hyväksikäyttöä.
- Sokeri.T
Taidat olla just sellainen joka tuputtaa lapsille satuja totena. Sadut hallitsee näiden ihmisten mielikuvamaailmaa. Näitä ihmisiä sanotaan uskovaisiksi.
- AI??!?!
Sokeri.T kirjoitti:
Taidat olla just sellainen joka tuputtaa lapsille satuja totena. Sadut hallitsee näiden ihmisten mielikuvamaailmaa. Näitä ihmisiä sanotaan uskovaisiksi.
Mulla on ollut kyllä joskus tapana kerroskella mun isosiskon 2v pojalle tarinoita, siitä, ku sen äippä oli pieni... mutta en mä muita satuja ole koskaan kertonut.
SITÄPAITSI... Suuri osa ateisteista uskoo (huom!) USKOO evoluutio-teoriaan, joten ateistit voidaan myös lukea USKOvaisiksi Hindujen, Kristittyjen, Rastafarien ym. joukkoon.
Missään ei lue, että USKOvaisen pitää uskoa jumalaan. Mä USKOn, että kaupasta löytää mangomeloni-jugurttia, siispä olen USKOvainen.
Ja mikä hallitsee ateistien mielikuva maailmaa? Minäpä kerron... VIHA ja epätoivo. Te uskotte, että kun elämä loppuu, niin That's it. Sen takia teitä ahdistaa ja te yritätte kylvää ympärillenne mahdollisimman paljon vihaisia ihmisiä. Tai sitten teitä vaivaa epätoivo...
"Mitä jos Jumala onkin olemassa ja mä olen ollut tällainen kusipää??"
Turha yrittää uskotella, ettette ole koskaan punninneet päässänne, että "Entäpä jos..."
Ainiin, vielä yksi asia... ÄLKÄÄ JUMALAUTA JAKSAKO KIRJOITTAA NÄITÄ TYPERIÄ PROVO-VIESTEJÄ, JOIDEN SISÄLLÖN VOISI PYYHKIÄ PAPERILLA PELLON REUNASTA, TAI LEHMIEN LAIDUNMAILTA!!! - Hallin Vanki
AI??!?! kirjoitti:
Mulla on ollut kyllä joskus tapana kerroskella mun isosiskon 2v pojalle tarinoita, siitä, ku sen äippä oli pieni... mutta en mä muita satuja ole koskaan kertonut.
SITÄPAITSI... Suuri osa ateisteista uskoo (huom!) USKOO evoluutio-teoriaan, joten ateistit voidaan myös lukea USKOvaisiksi Hindujen, Kristittyjen, Rastafarien ym. joukkoon.
Missään ei lue, että USKOvaisen pitää uskoa jumalaan. Mä USKOn, että kaupasta löytää mangomeloni-jugurttia, siispä olen USKOvainen.
Ja mikä hallitsee ateistien mielikuva maailmaa? Minäpä kerron... VIHA ja epätoivo. Te uskotte, että kun elämä loppuu, niin That's it. Sen takia teitä ahdistaa ja te yritätte kylvää ympärillenne mahdollisimman paljon vihaisia ihmisiä. Tai sitten teitä vaivaa epätoivo...
Turha yrittää uskotella, ettette ole koskaan punninneet päässänne, että "Entäpä jos..."
Ainiin, vielä yksi asia... ÄLKÄÄ JUMALAUTA JAKSAKO KIRJOITTAA NÄITÄ TYPERIÄ PROVO-VIESTEJÄ, JOIDEN SISÄLLÖN VOISI PYYHKIÄ PAPERILLA PELLON REUNASTA, TAI LEHMIEN LAIDUNMAILTA!!!"""Suuri osa ateisteista uskoo (huom!) USKOO evoluutio-teoriaan"""
Evoluutio ei ole uskon varassa, vaan siitä on todisteita vaikka kuinka paljon ja lisää tulee koko ajan.
Mieti minkä näköinen ihminen voisi olla 100 miljoonan vuoden päästä. Voiko sen tunnistaa vielä ihmiseksi?
Tai helpompi olisi tutkia minkä näköinen ihminen oli 100 miljoonaa vuotta sitten ja muistuttiko se nykyajan ihmistä? Todisteita tälläisestä kehityskaaresta löytyy aika kattavasti ja lisää löydetään jatkuvasti lisää. Puuttuvat aukotkin vähenee jatkuvasti ja ne ovat hyvin ennustettavissa. - ateisti tietää itse oman mielikuvan maailmasta
AI??!?! kirjoitti:
Ainiin, vielä yksi asia... ÄLKÄÄ JUMALAUTA JAKSAKO KIRJOITTAA NÄITÄ TYPERIÄ PROVO-VIESTEJÄ, JOIDEN SISÄLLÖN VOISI PYYHKIÄ PAPERILLA PELLON REUNASTA, TAI LEHMIEN LAIDUNMAILTA!!!"Ja mikä hallitsee ateistien mielikuva maailmaa? Minäpä kerron... VIHA ja epätoivo. Te uskotte, että kun elämä loppuu, niin That's it. Sen takia teitä ahdistaa ja te yritätte kylvää ympärillenne mahdollisimman paljon vihaisia ihmisiä."
Epäloogista tekstiä. Kun tietää, että on vain tämä elämä, haluaa siitä mahdollisimman "hyvän" elämän. Ainoasta elämästään ei olla vihaisia vaan suunnattoman iloisia, että voi elää tämän elämän. Ei tarvitse olla epätoivoinen, koska toivoa elämän jatkumisesta ei ole, koska tietää ettei sitä ole. Epätoivoisen ihmisen tekee se, että kuvitellaan ja toivotaan jotain ja pelätään ettei se toteudu.
Ohessa määritelmä sanalle "uskovainen", niin ei tarvitse sitäkään enää pyöritellä mielessään:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Uskovainen - kjhgfghj
Hallin Vanki kirjoitti:
"""Suuri osa ateisteista uskoo (huom!) USKOO evoluutio-teoriaan"""
Evoluutio ei ole uskon varassa, vaan siitä on todisteita vaikka kuinka paljon ja lisää tulee koko ajan.
Mieti minkä näköinen ihminen voisi olla 100 miljoonan vuoden päästä. Voiko sen tunnistaa vielä ihmiseksi?
Tai helpompi olisi tutkia minkä näköinen ihminen oli 100 miljoonaa vuotta sitten ja muistuttiko se nykyajan ihmistä? Todisteita tälläisestä kehityskaaresta löytyy aika kattavasti ja lisää löydetään jatkuvasti lisää. Puuttuvat aukotkin vähenee jatkuvasti ja ne ovat hyvin ennustettavissa.evoluutio on totta.
Kysehän ei ole ajasta vaan sukupolvista.
Jos matemaattisesti katsot niitä mahdollisuuksia, joiden mukaan ideaalien parien olisi pitänyt päästä jatkamaan geenejään ja samalla välttää ympäristön uhat on todella ihme että ihminen olisi kehittynyt niin nopeasti.
Liusäksi fossiilit näyttävät hyvinkin paljon aikamme ihmisiltä, joilla on kehitysvamma tai Downin syndrroma. Lyhyet kädet, suhteellisen suuri pää, kooltaan pieniä ja moni muotoisia.
Selittäisi myös fossiilien säilyvyyden: Ehkä yhteisön erilaiset ihmiset saivat erilaiset hautapaikat.
Tästä harvemmin puhutaan.
Miksi satatuhatta vuotta sitten ei olisi ollut kehitysvammaisia?
Koklaas ateismi palstaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001700Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561336Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?731285Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 108840
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37830