moro.mulle laitetaan 25.9.09 rytmivalvuri,eli viilto rintalihakseen ja sinne pieni sirukortti joka taltioi sydämen rytmihäiriöt.kauanko sitä pidetään kuka tietää? ja onko se luotettava,mulla yritetään saada kiinni sarjat eli pyrähdykset jossa on monta lisäriä peräkkäin.ja tietysti yksittäisiä lisäreitä on paljon,lisärit on tosi v---------a etenkin ne sarjoina tulevat.välillä meinaa tulla hulluksi niiden kanssa.apuva
rytmivalvuri
1
2765
Vastaukset
- KemiKala
Mulle on laitettu kaksi rytmivalvuria. Ensimmäinen laitettiin väärän paikkaan rintalastan päälle ja se jouduttiin poistamaan vajaan viikon kuluttua asennuksesta, kun kivut olivat niin kovat.
Toinen asennettiin sitten parin kuukauden päästä ja tällä kertaa ihan oikeaan kohtaan.
Eihän siinä toki rintalihakseen tehdä viiltoa, vaan pelkästään ihoon ja se valvuri tulee ihan ihon alle. Mulla se ei näy ollenkaan, vaikka on ihan pinnassa. Arvet vaan on inhottavat, varsinkin se eka, kun se jouduttiin sitten avaamaan heti.
Se on hyvin luotettava laite, oikein tehokas diagnoosin tekemiseen.
Mulla on varmaan noin 20 kertaa mennyt taju rytmihäiriöiden takia eikä saatu oikein kunnolla kiinni ennen valvuria. Nyt on diagnoosit suhteellisen selvät, nauhoituksia on tullut kait 10 aktivoitua ja 3 automaattista. Ensi kesään asti mulla pidetään vielä valvuria, jos ei muuta päätetetä.
Valvurin patterit kestää kai noin 3 vuotta, eli niin kauan voi ainakin odotella, jos ei ihan heti saa valvuriin nauhotuksia.
Olemme onnekkaita, kun olemme valvurit saaneet, sillä niitä asennetaan hyvin vähän, vaikka useamminkin kannattaisi. Ovat vain niin kalliita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1863525Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3762210Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii562196- 432062
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4491189Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1181045- 59994