minulle myös on DNA sanonut että olisin katvealueella ja en uskonut sitä vaan pyysin heidän lähettämään postissa kartan jossa näkyy tämä katvealue. kartta tuli ja koko taajama oli 3G peitonalueella paitsi minun osoite oli punaisella ruksilla veistetty. kartta todisti että olen katvealueella.
todettu katvealue kartalta
3
1067
Vastaukset
- frangrabba
vai niin,no miks se piti täällä ilmoittaa
- tyrmistyttävä
on heillä otsaa.... eihän missään kartassa ole katvealueita merkitty millään punaisella ruksilla.. niitähän voi tehtailla aivan kuka vaan, siis muutkin kuin vaan DNA.
kun minä aikoinani kysyin asiaa DNA-kaupasta, niin siellä oltaisiin myös haluttu saada sellainen kartta missä näkyisi minun olevan katvealueella, kun kerran olin kuitenkin keskellä parasta kuuluvuusaluetta. että näin siellä menetellään. - huijattu myös minua
tyrmistyttävä kirjoitti:
on heillä otsaa.... eihän missään kartassa ole katvealueita merkitty millään punaisella ruksilla.. niitähän voi tehtailla aivan kuka vaan, siis muutkin kuin vaan DNA.
kun minä aikoinani kysyin asiaa DNA-kaupasta, niin siellä oltaisiin myös haluttu saada sellainen kartta missä näkyisi minun olevan katvealueella, kun kerran olin kuitenkin keskellä parasta kuuluvuusaluetta. että näin siellä menetellään.no ei todellakaan DNA:n missään kartoissa ole katvealueita merkitty punaisella rastilla. taitaa olla joku sieltä aspasta tehnyt piruttaan sellaisen kohdan siihen karttaan. laitappa kopio tuosta kartasta DNA:n johtoportaaseen niin näkevät millaista on olla DNA:n asiakas eli huijausta ja valehtelua kaikenaikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2434203Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1172659Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412412Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161446Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811446- 481189
- 781107
- 59973
- 45966
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58941