Petturin Ruusut !

Saanko ojentaa petturin ruusut ?
Ollut arvoisesi koskaan en,
oli oikein että nyt suutut
kerran vein sulta rakkauden.

Tämä anteeksipyyntö on pieni
sait vuokseni kyyneleet,
vaikka luotasi pois vei tieni
koskaan emme silti eronneet.

Sinä ruusuni rinnalles paina
nuo katumus ruusut vaan,
on vierelläsi unelmain aina
josko ystäväs olla saan ?

Sinä luovutit petturille
rakkauden kulta kyyneleet,
en arvoa antanut sille
nyt tunteet löysin kuihtuneet.

Ruusut petturin, ruusut petturin
toin piikkejä elämältä,
ruusut petturin, ruusut petturin
sitä pistoa ei petturi vältä.

Ruusut muistojen, ruusut rakkauden
ne tahtoisin mä ojentaa,
mutta pysty en, Sinä tiedät sen
ketään aidosti rakastamaan.

10

334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies-v57

      Mikä tänäin on kuin helmiä aamun,
      kirkkautta, kauneutta kaikki, ne
      kerran oli suolaista vettä, ja tuntui,
      jotain sisältä on lopullisesti poikki.

      Silloin silmisä tummeni viha ja
      kaikki purkautui katkeraan itkuun,
      mieli kuin repaleinen, hyljätty, peite,
      maailmaa pakenin kuljin karkuun.

      Mutta hitaasti lipui ohi musta aika,
      poskilla aina harvemmin suolan maku,
      vaikka mieli parkui, sydän anteeksi antoi,
      mikä katkeraa oli, tasaantui sen kulku.

      Tänäin kyyneleet on kirkkaita ja
      näkyy läpi kauneuden jälki, on ohitse
      kulkeneet pimentäneet pilvet, kaikki
      vaalentunut, mitä silloin pimeänä näki...

      Nyt on sees..sekin osana rakkkautta..

      http://www.youtube.com/watch?v=82F7OOXfmHM&feature=fvw

      Kiitos Runostasi.

      Toisinaan unohtaminen on vaikeaa,
      anteeksiantaminen kuin käden ojentaminen,
      mikä väärältä tuntuu, silti siinä sanoo
      Rakkaus.

      On helpompi jatkaa elämää, ottaa uusia askelia,
      katsoa toiseen maailmaan, kun on on antanut
      anteeksi, mitä väärin on.

      On tehnyt Rakkauden teon itselleen.

      Tämä oli äärettömän koskettava
      rakkauruno.

      Suuria tunteita ja kokemuksia säkeissä,
      jotka tuli minuun syvälle ja tutuu pitkään.

      Miehen kynän inhimillistä jälkeä,
      tekstissäsi oli kaikki, mitä hyvä Runo
      voi sisältää.

      Kiitos, että sain lukea.

      Voimia ja kannustusta Iltaasi.

      • Kun vuosienkin jälkeen huomaa virheensä
        on se kuin myöhästynyt anteeksipyyntö,
        rakkaus antaa anteeksi vain jos tunnustat
        omat virheesi ja kerrot tunteesi.

        Silloin kun heräät todellisuuteen ja
        huomaat että rakkaus jonka sain,
        oli aidoista aidoin verrattuna tähän
        nykyisyyteen jota kutsutaan nimellä
        tunneköyhyys syndrooma joka ei
        tunteita kumartele.

        KIITÄN taas nöyrästi kauniista palautteestasi
        JA MUSIIKISTA ! Olen kuunnellut sen jo monta kertaa,
        kuuntelen edelleenkin.

        Sinun palautteesi poistaa aina
        pilviä tunteiden taivaalta,
        jotka muuttuvat sanojen herkiksi
        ruusunlehdiksi.

        Syksyisiä unelmia. T: Jokke
        sanojen herkiksi ruusunlehdiksi.


    • Taikaa sä olit mulle vain.

      En ruusuja kauniita sinulta tahdo,
      en tahdo petturilta ruusuja, vaikka niitä niin rakastan.
      Kuin ruusuissa piikit terävät sydämeeni sattunut on.
      Totuus jota en todeksi uskoa voisi.
      Ehkä vielä ehdin istuttaa kauneimmat ruusut,
      maahan epämääräiseen aidan kohdalle.
      Kevättä sieluni jo odottaa ja toiveeni
      että, näen työni hedelmää kantavan.
      Talven taittuessa, kylmän viiman vonkuessa
      sydämenikin kait parantuu, murheista joita
      se osakseen vastaan joutui ottamaan.
      Ehkä kauneimman ruusun rehellistä, tutkivaa
      vakavaa katsetta kohti ojennan.
      Pieni hymy suupielessä.

      • Sinulle kauniista palautteestasi
        vastarunon muodossa.

        Se on se Rakkaus !
        Ihana asia piikkeineenkin.

        Sinulle hyvää syksyä.


    • Jokaisella joskus on ruusuissa piikkejä.
      Okaisia kait ei yksikään lie.
      Mut kaunein silloin ken ymmärtää sen.
      Ja anteeksi pyytää ja saa myös sen.

      • helliä tunteita piikkeineen
        ja kyyneleineen,silti me
        jokainen tarvitsemme rakkautta.

        Kiitos Sinulle Margitta
        kauniista vastarunostasi.

        Oikein hyvää syksynaikaa Sinulle.


    • silti,

      vaikka iholla menevätkin kylmät väreet...

      • Kiitos !

        Valoa päiviisi ja kivaa syksyä.


    • lindalinda1

      ei sekään ole meille kaikille itsestäänselvyys,
      mutta Sinulle ainakin luontaista uskoisin.

      Voiko enää kauniimmin sitä tehdä,
      myöntää virheensä ja ojentaa ' petturin '
      ruusut kyynelten jälkeen, tuskin.

      ' koskaan emme silti eronneet '
      niin paljonpuhuva lause, kertoo enemmän
      kuin tuhat sanaa konsanaan.

      Runosi on aito, herkkä ja havahduttaa koskettavuudellaan.

      Kiitos että sain lukea kappaleen elämääsi.

      • lastuja ollaan me vain laineisiin.

        Kun tunnustaa virheensä
        ja pyytää anteeksi se on
        kaikki mitä pystyt tekemään,
        sillä tehtyä ei saa tekemättömäksi.

        Anteeksipyytämisestä tulee
        vain hyvä olo sisimpään,
        eikä kyyneleetkään ole
        niin suolaisia.

        Kiitos Sinulle Ystäväni.

        Syksyiset terkut. T: J


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe