DNA MYY PASKAA

Huh Huh

Älkää ihmeessä ottako dna:lta ikinä liikkuvaa laajakaistaa.Meillä sellainen valitettavasti nyt on ja en todellakaan voi suositella.1 megan kaista on heillä 0,07 megaa ja asun kuitenkin keskusta aluella suuressa kaupungissa.Asiakas palvelusta lupasivat ottaa yhteyttä kun vika selviää.Heillä vikojen selvittely ilmeisesti hieman kestää kun eivät ole 2 päivään yhteyttä ottaneet tai saaneet vikaa korjattua.

6

414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannattaa lukea ne ohjeet

      mokkuloiden kuten muidenkin laitteiden kanssa on niin että aletaan suoraan käyttää laitetta lukematta ohjeita ja sit syytetään myyjää tai valmistajaa että on myyty paskaa vaikka vilkaisemalla peiliin vois ne ongelmatkin korjaantua

      ja entäpä jos se vika löytyy vaikka käyttiksestä, on jo aika tunnettu tosiasia että jostain kumman syystä mokkulat toimii paremmin ja nopeammin linuxeilla kuin Vistalla.

      • belaiini

        se on todettu jopa BETA-testaajien toimesta että DNA:n mokkulat eivät pelaa ilman pätkimistä ja hidastelua ja se syy on kapasiteetin riittämättömyys ja tätä eivät aspasta tunnusta koska silloin he joutuisivat maksamaan huokeita korvauksia asiakkaille.


      • huihaidna
        belaiini kirjoitti:

        se on todettu jopa BETA-testaajien toimesta että DNA:n mokkulat eivät pelaa ilman pätkimistä ja hidastelua ja se syy on kapasiteetin riittämättömyys ja tätä eivät aspasta tunnusta koska silloin he joutuisivat maksamaan huokeita korvauksia asiakkaille.

        puhut. näin se on. kokemusta on minullakin ja selitellään vaan että ollaan mukamas katvealueella.


      • mitkä hiton beta-testaajat?
        belaiini kirjoitti:

        se on todettu jopa BETA-testaajien toimesta että DNA:n mokkulat eivät pelaa ilman pätkimistä ja hidastelua ja se syy on kapasiteetin riittämättömyys ja tätä eivät aspasta tunnusta koska silloin he joutuisivat maksamaan huokeita korvauksia asiakkaille.

        mä olen saanut oman dna-mokkulani pelaamaan täydellisesti! Eli onko vika silloin minussa vai dnassa kun mulla ei ole ollut ongelmia? Mä tosin tutkin ja opettelen, luen asiat ensin ennenkuin alan ketään syyttelemään.

        Ja mistä sä tiedät beta-testaajista? Onko siitä muka jotain julkistakin tietoa? Jos ei ole, niin olet keksinyt jutun omasta päästäsi.

        Syytöksesi kuulostaa liki salaliittoteorialta...jotenkin epäilen.

        Ai niin, sanoppa muuten huvikses operaattori sitten jonka mokkulat toimii..


      • belaiini
        mitkä hiton beta-testaajat? kirjoitti:

        mä olen saanut oman dna-mokkulani pelaamaan täydellisesti! Eli onko vika silloin minussa vai dnassa kun mulla ei ole ollut ongelmia? Mä tosin tutkin ja opettelen, luen asiat ensin ennenkuin alan ketään syyttelemään.

        Ja mistä sä tiedät beta-testaajista? Onko siitä muka jotain julkistakin tietoa? Jos ei ole, niin olet keksinyt jutun omasta päästäsi.

        Syytöksesi kuulostaa liki salaliittoteorialta...jotenkin epäilen.

        Ai niin, sanoppa muuten huvikses operaattori sitten jonka mokkulat toimii..

        jos sulla kerran toimii DNA:n mokkula täydellisesti niin silloin asut sellaisella paikalla jonka lähetintä ei kuormiteta ja yhteys on myös vakaa. tosin sellaisia paikkoja suomesta ei vaan löydy kovinkaan paljon, esim: Ristijärvi on sellainen paikka jossa DNA:n yhteys toimii.

        BETA-testaajat ovat julkaisseet aikoja sitten kompuutteri kaikille lehdessä operaattori vertaukset ja DNA oli todettu huonoimmaksi kun taas saunalahden yhteys todettiin luotettavimmaksi.


    • m...o

      Voin kokemuksesta sanoa,dnaan laajakaista ei toimi kuin korkeintaan jäteasemalla kun sitä on tapeeksi prässätty.Todella älkää sitoutuko ko. firma asiakas nuvontaa myöten on todella mätä!!! Minulle myytiiin mokkula 24 kk. sopimuksella kartan mukaan olis pitäny toimia,vaan eipä toiminut,on testattu,on soitettu,on luvattu kyllä se pian toimii pelkkää paskanjauhamista,melkein vuoden maksoin kuukausimaksuja
      kunnes vaihdettiin elisaan ja nyt näkyy videoista ym.todella hyvin,mut nyt täytyy vielä tätä kuollutta
      lehmää maksaa vielä vuosi joka kuukausi,siis kahta liittymää.Olis kiva tuupata koko dnaan mokkula myyjän
      tai johdon ahterin väliin jos se sillä näkyis paremmin!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5075
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3197
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1315
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe