Älkää ihmeessä ottako dna:lta ikinä liikkuvaa laajakaistaa.Meillä sellainen valitettavasti nyt on ja en todellakaan voi suositella.1 megan kaista on heillä 0,07 megaa ja asun kuitenkin keskusta aluella suuressa kaupungissa.Asiakas palvelusta lupasivat ottaa yhteyttä kun vika selviää.Heillä vikojen selvittely ilmeisesti hieman kestää kun eivät ole 2 päivään yhteyttä ottaneet tai saaneet vikaa korjattua.
DNA MYY PASKAA
6
459
Vastaukset
- kannattaa lukea ne ohjeet
mokkuloiden kuten muidenkin laitteiden kanssa on niin että aletaan suoraan käyttää laitetta lukematta ohjeita ja sit syytetään myyjää tai valmistajaa että on myyty paskaa vaikka vilkaisemalla peiliin vois ne ongelmatkin korjaantua
ja entäpä jos se vika löytyy vaikka käyttiksestä, on jo aika tunnettu tosiasia että jostain kumman syystä mokkulat toimii paremmin ja nopeammin linuxeilla kuin Vistalla.- belaiini
se on todettu jopa BETA-testaajien toimesta että DNA:n mokkulat eivät pelaa ilman pätkimistä ja hidastelua ja se syy on kapasiteetin riittämättömyys ja tätä eivät aspasta tunnusta koska silloin he joutuisivat maksamaan huokeita korvauksia asiakkaille.
- huihaidna
belaiini kirjoitti:
se on todettu jopa BETA-testaajien toimesta että DNA:n mokkulat eivät pelaa ilman pätkimistä ja hidastelua ja se syy on kapasiteetin riittämättömyys ja tätä eivät aspasta tunnusta koska silloin he joutuisivat maksamaan huokeita korvauksia asiakkaille.
puhut. näin se on. kokemusta on minullakin ja selitellään vaan että ollaan mukamas katvealueella.
- mitkä hiton beta-testaajat?
belaiini kirjoitti:
mä olen saanut oman dna-mokkulani pelaamaan täydellisesti! Eli onko vika silloin minussa vai dnassa kun mulla ei ole ollut ongelmia? Mä tosin tutkin ja opettelen, luen asiat ensin ennenkuin alan ketään syyttelemään.
Ja mistä sä tiedät beta-testaajista? Onko siitä muka jotain julkistakin tietoa? Jos ei ole, niin olet keksinyt jutun omasta päästäsi.
Syytöksesi kuulostaa liki salaliittoteorialta...jotenkin epäilen.
Ai niin, sanoppa muuten huvikses operaattori sitten jonka mokkulat toimii.. - belaiini
mitkä hiton beta-testaajat? kirjoitti:
mä olen saanut oman dna-mokkulani pelaamaan täydellisesti! Eli onko vika silloin minussa vai dnassa kun mulla ei ole ollut ongelmia? Mä tosin tutkin ja opettelen, luen asiat ensin ennenkuin alan ketään syyttelemään.
Ja mistä sä tiedät beta-testaajista? Onko siitä muka jotain julkistakin tietoa? Jos ei ole, niin olet keksinyt jutun omasta päästäsi.
Syytöksesi kuulostaa liki salaliittoteorialta...jotenkin epäilen.
Ai niin, sanoppa muuten huvikses operaattori sitten jonka mokkulat toimii..jos sulla kerran toimii DNA:n mokkula täydellisesti niin silloin asut sellaisella paikalla jonka lähetintä ei kuormiteta ja yhteys on myös vakaa. tosin sellaisia paikkoja suomesta ei vaan löydy kovinkaan paljon, esim: Ristijärvi on sellainen paikka jossa DNA:n yhteys toimii.
BETA-testaajat ovat julkaisseet aikoja sitten kompuutteri kaikille lehdessä operaattori vertaukset ja DNA oli todettu huonoimmaksi kun taas saunalahden yhteys todettiin luotettavimmaksi.
- m...o
Voin kokemuksesta sanoa,dnaan laajakaista ei toimi kuin korkeintaan jäteasemalla kun sitä on tapeeksi prässätty.Todella älkää sitoutuko ko. firma asiakas nuvontaa myöten on todella mätä!!! Minulle myytiiin mokkula 24 kk. sopimuksella kartan mukaan olis pitäny toimia,vaan eipä toiminut,on testattu,on soitettu,on luvattu kyllä se pian toimii pelkkää paskanjauhamista,melkein vuoden maksoin kuukausimaksuja
kunnes vaihdettiin elisaan ja nyt näkyy videoista ym.todella hyvin,mut nyt täytyy vielä tätä kuollutta
lehmää maksaa vielä vuosi joka kuukausi,siis kahta liittymää.Olis kiva tuupata koko dnaan mokkula myyjän
tai johdon ahterin väliin jos se sillä näkyis paremmin!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124110MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822111Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5511677Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991415Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671137Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331048Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216951Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3848