Ostin tänään. Kuuntelin kertapläjäyksellä läpi. Tuli jotenkin niin surullinen/haikea olo että oli pakko vetää lärvit. Todella vaikuttava levy. Loppu ilta täytyy kuunnella Popedaa että pääsee taas "jaloilleen". Syvä kummarrus Sonatan suuntaan!
The Days of Grays
8
2200
Vastaukset
- ......
On kyllä hieno levy, myös tämä kakkos-cd. Tosin tuo koneella tehty "orkesteri" on silkkaa huijausta, mutta kai se on nykyaikaa. Onneksi sentään Nightwish vielä lyö puoli milliä pöytään ja palkkaa oikean sinfoniaorkesterin.
Hienoja biisejä Tony kirjoittaa nykyään, minulle nämä kelpaavat paremmin kuin ne vanhat rallimetallibiisit. - Nene84
Vaikuttava levy minunkin mielestäni. Jotenkin minä olen saanut keskustelupalstoilta sellaisen käsityksen, että levyn kuulleet ihmiset ovat joko inhonneet sitä tai sitten ihastuneet ikihyviksi. Minä kuulun siis tuohon jälkimmäiseen ryhmään :) Levyn tunnelmassa on jotakin maagista, ja parissa kappaleessa kaunisääninen Johanna Kurkela tuo siihen vielä oman lisänsä. Haikea olohan sen kuuntelusta tulee, mutta monesti sellaista tunnetta kaipaakin.
- Mielibidee
täälläkin. Aivan uskomattoman loistava levy, voitti sitten jopa Unian. Eka kuuntelukerta oli sellainen WTF fiilis ja siitä se sitten lähti. Unia koukutti mut pahasti pariksi vuodeksi ja taas se alkaa :) Täydellinen levy täydelliseltä bändiltä.
Eipä tota winetystä pahemmin ole kuulunut. Lähinnä varmaan niiltä, jotka edelleen odottavat Sonatan palaavan niihin tuplabasariralleihin. Olen kyllä parin Unian nimiin vannovankin itkevän, mutta sitä mä en taas ymmärrä. Mun mielestä tässä levyssä on kuitenkin niitä Uniankin piirteitä aika reippaasti.
- Helvet
taso on kyllä tippunut kauas Janin lähdön jälkeen. Uudella levyllä ei ole kuin 2 kohtalaista biisiä ja loput on täyttä paskaa niin kuin Unia abumilla. Onnex kuuntelin biisit ensin Youtubesta ennen kun ryntäsin ostamaan levyä kaupasta. Voi kura miten alas ne on mennyt :( Eikä eliaksen kitarointi ole mitenkään erikoista,,,,,,,,-
- jatikka
Saataskohan me tännekin "Tarja vs Anette" tyyppinen vääntö tästä... Eloa palstalle ja ulkomusiikillisetkin asiat esille, nih!
Kyllähän bändillä tyyli on muuttunut roimasti. Sitä on eri asia arvioida kuinka paljon Janin lähtö/fudut asiaan vaikutti. Kakkohan se siellä määrää kuitenkin ja muut toteuttaa. Haastatteluissa mies itse vaikuttaa tyytyväiseltä valittuun suuntaan. Henk. koht. miellyttää kaikki levyt omalla tavallaan.
Ei kun kauppaan Cain's Offering:a ostamaan!
- sonatisti
Raju tyylinmuutos ihastuttaa ja vihastuttaa, itse olen täysin ihastunut. Huikea levy, ja lisänä Johanna Kurkelan upeat lauluosuudet.. Ahh.. Kappaleet Deathaura, Juliet, The Last Amazing Grays ainakin levyn ehdotonta eliittiä. Muutkin biisit erinomaisia. Ainoastaan Flag In The Ground ei iskenyt eihan parhaalla mahdollisella tavalla, mutta muuten 10- arvosanaksi tälle kiekolle!
- Northern B
Mun mielestä ehdottomasti Sonatan tähän asti paras levy. Aivan huikeita kappaleita esim. tämä
http://www.youtube.com/watch?v=KHcli2yzhJE
jopa sanoitus aivan loistava. Jatkakaa Tony & Co tällä linjalla, kiitos! - aijaivoivoiääää
Northern B kirjoitti:
Mun mielestä ehdottomasti Sonatan tähän asti paras levy. Aivan huikeita kappaleita esim. tämä
http://www.youtube.com/watch?v=KHcli2yzhJE
jopa sanoitus aivan loistava. Jatkakaa Tony & Co tällä linjalla, kiitos!Tietäisikö kukaan mistä löytäisi Dark tranquilityn nothing to no one -bändi t-paidan?? Anteeksi kun täältä sonatan keskusteluista kysyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3097062Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662106- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151317- 1121267
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71186RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541106Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411051Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992