SaPKo voitti taas

Jokipojat kaatui ansaitusti 3-2

21

437

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SaPKo tippuu

      löysi jyvän, sitä se vain on.

      • Hirttomies

        Kun jyvä on tarpeeksi iso, niin osuusehan se Heinolan pääsiäistipu RAVistimen nokkaan muutaman harhaiskun jälkeen. Viineisin nokkaa tasoittava harhaisku oli kyllä valtaisa, kun iski urheilukentän varaston pihalla miesten kuulaa valtaisan sarjan nokalla ja menetti noko nokkansa, mäiskien harhaisesti jyviä nyt kovalla tylppäotsalla


      • HeinolaBoy
        Hirttomies kirjoitti:

        Kun jyvä on tarpeeksi iso, niin osuusehan se Heinolan pääsiäistipu RAVistimen nokkaan muutaman harhaiskun jälkeen. Viineisin nokkaa tasoittava harhaisku oli kyllä valtaisa, kun iski urheilukentän varaston pihalla miesten kuulaa valtaisan sarjan nokalla ja menetti noko nokkansa, mäiskien harhaisesti jyviä nyt kovalla tylppäotsalla

        Onkin nokkana vanha öljynporaustorni, jolla on mukava tonkia maata


      • pelicans-poikafani

        On tullut sokeaksi, kun silmät tippuivat väljästä jyvännoukintakoneesta rajun heltta-RAVistuksen aikana pahnoille kun yritti ohranjyvää silmastä pois, mistä korppi popsi jo muutenkin sokean lasisilmän nassuunsa ja lensi lasikuula pötsissä Lahteen veljesi helmenkalastaja Olavin luo viemään helmitaulun viimeistä puuttuvaa palloa, ennen "tietokoneen" RAVistimelle luovuttamista


      • huh huh, olet hullu!
        pelicans-poikafani kirjoitti:

        On tullut sokeaksi, kun silmät tippuivat väljästä jyvännoukintakoneesta rajun heltta-RAVistuksen aikana pahnoille kun yritti ohranjyvää silmastä pois, mistä korppi popsi jo muutenkin sokean lasisilmän nassuunsa ja lensi lasikuula pötsissä Lahteen veljesi helmenkalastaja Olavin luo viemään helmitaulun viimeistä puuttuvaa palloa, ennen "tietokoneen" RAVistimelle luovuttamista

        mene hoitoon!


      • Hirttomies
        huh huh, olet hullu! kirjoitti:

        mene hoitoon!

        Miksi Heinolan RAVistin ei voi käyttää verkkopaitaa?

        Tilhet ja Talitiaiset luulisivat RAVistinta talipalloksi! eh eh eh heh heee....oi jeeeeh.....!!!


      • Tarkoitatko että Stevie Wonder löysi vaasan Ruismuikuloita ja survoi patongin sinun kyklooppisilmääsi.


    • mies savosta

      Säälittävä PalloKerhO (SÄpKO) sai pari pelaajaa lainaksi HÄMEENpallokerholta ja tulos näkyi heti.

      • Kateellinen lumppu, vituttaako? Mene sinä juntti pesemään HeKipoikien mällikalsarit.


      • mies savosta
        SavoRULES kirjoitti:

        Kateellinen lumppu, vituttaako? Mene sinä juntti pesemään HeKipoikien mällikalsarit.

        Älä tuputa omia tapojasi muille.


      • Hirttomies
        mies savosta kirjoitti:

        Älä tuputa omia tapojasi muille.

        Eihän sinun tarvitsekkaan pestä himokkaiden HeKin-poikien kalsareita, kun käyt kielellä laappimassa kalsarit puhtaaksi RAVistin isäsi kanssa. UUUH.....


    • OUJEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!

      Ei SaPKo ole mestistasoinen joukkue. Pelkkiä pellejä faninsa rulle lailla. Bua hah bua hah!!!

      • Pelicansboy

        Mitä HeKin ja Pelicanssit pelaajat eniten ihailevat ja kuolaavat sen perään kuumana?

        Heinolan RAVistimen pöksyissä olevaa lyhyttä "lapamatoa"


      • OUJEEEEEEEE!
        Pelicansboy kirjoitti:

        Mitä HeKin ja Pelicanssit pelaajat eniten ihailevat ja kuolaavat sen perään kuumana?

        Heinolan RAVistimen pöksyissä olevaa lyhyttä "lapamatoa"

        ehe ehe. Ryydy äitisi viereen vätys..hah hah hah


      • savorulesin kaveri

        jos sapko ei ole mestis tasoinen joukkue miksi se sitten on pysynyt 3 vuotta mestiksessä??


      • Eino-Leino Porkkakoski
        OUJEEEEEEEE! kirjoitti:

        ehe ehe. Ryydy äitisi viereen vätys..hah hah hah

        Melallasi itsesi uuvuksiin ja nukahtunut kumipaattiisi oma meisseli suussa. Sitähän se kaikki teettää, kun Heinolan kumipää yrittää kasvattaa kumipuuta omissa kumipöksyissään ja saada vielä itämään oman kummipojan kuminaamassaan kumipuun siemenestä.


      • Hirttomies
        savorulesin kaveri kirjoitti:

        jos sapko ei ole mestis tasoinen joukkue miksi se sitten on pysynyt 3 vuotta mestiksessä??

        Sapkon valmentaja sano äskön telkkarissa että maalikkin tuli tuurilla.


      • Hirttomies&narunrasvaaja
        Hirttomies kirjoitti:

        Sapkon valmentaja sano äskön telkkarissa että maalikkin tuli tuurilla.

        Onko SaPKo sitten pysynyt sarjassa nämä menneet vuodet tuurilla? Hyvällä tuurilla ne laivatkin seilaa ja täällä mestiksessä, niinkuin muissakin urheilulajeissa tulee tuurivoittoja aina jonkinverran. SaPKolle niitä tulee harvemmin, jos koskaan

        Paljonkos muut mestisjoukkueet on saaneet menneinä vuosina tuurivoittaja ja niistä ei vain puhuta mitään. Ikäänkuin se olisi etuoikeus eräille ja sittenkun kun kerrankin SaPKo voittaa, täällä itkee HeKin höyhenkaarti yöllä itsensä kuivaksi.


      • Hirttomies
        Hirttomies&narunrasvaaja kirjoitti:

        Onko SaPKo sitten pysynyt sarjassa nämä menneet vuodet tuurilla? Hyvällä tuurilla ne laivatkin seilaa ja täällä mestiksessä, niinkuin muissakin urheilulajeissa tulee tuurivoittoja aina jonkinverran. SaPKolle niitä tulee harvemmin, jos koskaan

        Paljonkos muut mestisjoukkueet on saaneet menneinä vuosina tuurivoittaja ja niistä ei vain puhuta mitään. Ikäänkuin se olisi etuoikeus eräille ja sittenkun kun kerrankin SaPKo voittaa, täällä itkee HeKin höyhenkaarti yöllä itsensä kuivaksi.

        "Onko SaPKo sitten pysynyt sarjassa nämä menneet vuodet tuurilla?" On, kiistatta.

        Ainakin valmentajansa mukaan eilisen pelin maalitkin tulivat lähinnä tuurilla. Haastattelu oli MTV3:n Tulosruudussa noin klo 22:25.

        Tuurista oli myös kuvallinen näyte. Ajassa 39:51 SaPKon pelaaja (#9 Karevaara) yritti ainoaa avausta jota SaPKon pelaajat ovat Mestiksessä käyttäneet, lätty ristikulmaan, mutta epäonnistui ja kiekko jäi vajaaksi ja meni vieläpä maalia kohti. Tästä LeKin maalivahti (#35 Pätsi) häkelteyi ja imaisi kiekon maaliin.


      • Hirttomies&köydenrasvaaja
        Hirttomies kirjoitti:

        "Onko SaPKo sitten pysynyt sarjassa nämä menneet vuodet tuurilla?" On, kiistatta.

        Ainakin valmentajansa mukaan eilisen pelin maalitkin tulivat lähinnä tuurilla. Haastattelu oli MTV3:n Tulosruudussa noin klo 22:25.

        Tuurista oli myös kuvallinen näyte. Ajassa 39:51 SaPKon pelaaja (#9 Karevaara) yritti ainoaa avausta jota SaPKon pelaajat ovat Mestiksessä käyttäneet, lätty ristikulmaan, mutta epäonnistui ja kiekko jäi vajaaksi ja meni vieläpä maalia kohti. Tästä LeKin maalivahti (#35 Pätsi) häkelteyi ja imaisi kiekon maaliin.

        Kuinkahan paljon muut joukkueet ovat keränneet lahjamaaleja menneinä vuosina?

        Kyllä taas umpisurkeat HeKin jänöpojat jaksaa itkeä kun kerrankin SaPKo voitti muutamalla maalilla, ohittaen taulukossa parit joukkueet. Omista säkämaaleista ei sitten yksikään mestisjoukkue jaksakkaan itkeä koko yötä palstalla vaan hiljaa kuin kusi sukassa, mutta unettomia öitä nykyy tulevan SaPKon muutamasta harvin sattuneista voitoista ja näppis käy kuumana.

        Tuurilla ei mikään joukkue pysy niinkaun sarjassa, joten tosimaaleja pitää olla enemmän kuin tuuriosomia.


      • tiudee
        Hirttomies kirjoitti:

        "Onko SaPKo sitten pysynyt sarjassa nämä menneet vuodet tuurilla?" On, kiistatta.

        Ainakin valmentajansa mukaan eilisen pelin maalitkin tulivat lähinnä tuurilla. Haastattelu oli MTV3:n Tulosruudussa noin klo 22:25.

        Tuurista oli myös kuvallinen näyte. Ajassa 39:51 SaPKon pelaaja (#9 Karevaara) yritti ainoaa avausta jota SaPKon pelaajat ovat Mestiksessä käyttäneet, lätty ristikulmaan, mutta epäonnistui ja kiekko jäi vajaaksi ja meni vieläpä maalia kohti. Tästä LeKin maalivahti (#35 Pätsi) häkelteyi ja imaisi kiekon maaliin.

        Aamutelkkarissa oli Lekin moken komea hörppäys. Pojat haluaa pitää Sapkon sarjassa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      129
      926
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      785
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      291
      734
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe