Minulla on hengenahdistusta joka ei ilmene missään erityisessä tilanteessa eli sitä saattaa tulla rasituksessa tai vaikkapa sohvalla makoillen tai ihan milloin vaan. Kärsin myös "yskäkohtauksista" tai niin minä niitä nimitän. Yskä on sellaista kuivaa yskää ja mitään limaa ei siis tule. Muista ihmisistä nämä kohtaukset kuulostaa joko siltä että oksennan tai tukehdun ja minulla on sellainen tunne että oksennan tai tukehdun tämän kohtauksen aikana. Nämä yskäkohtaukset alkoivat n. 4v sitten, silloin ne olivat maksasyövän oireita, kasvain painoi pahasti keuhkoja ja palleaa ja siksi aiheutti tuollaista. Kohtaukset olivat välillä pois mutta nyt ovat tulleet takaisin. Vatsa ja keuhkot on kuvattu kuvattu mutta mitään ei löytynyt. Spirometria aika on ensi kuussa. Olisiko kellää mitään tietoa mitä tämä voisi olla?
Yskäkohtaukset ja hengenahdistus
Miinttu
2
715
Vastaukset
- Joojoo
Paha sanoa
- xxx samainen
aika vanha viesti . mikähän tilanne nykyään on
spirometria kuulostaa aiheelliselta tuossa tilanteessa
olisi kiva kuulla tulos vielä vuosien jälkeen ,koska tuohon aika vaikea päästä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17711198
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462565- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131781Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431675Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311320Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361265Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61086Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1121014