TOMTOM ja tripmaster

tomistaja

Minulla on tomtom go 730t ja 8.351 softa käytössä, yritin asentaa tripmaster 2.5 mutta en saanu onnistumaan. ohjeiden mukaan pitää purkaa zippi tomtom juureen mutta ei se sieltä lähde asentumaan. eli mihin kansioon se pitää purkaa vai toimiiko se ylipäätänsä tolla softalla..

7

574

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ToNppa

Mitään asennusta ei tarvita, vaan pelkkä zipin purku riittää, jolloin TomTomin päävalikkoon pitäisi ilmestyä uusi kuvake. TomTom 8.351 ohjelmistoversio taitaa tosin olla rikki sen verran, että tarvitset ainakin tämän edellisten lisäksi:

http://www.webazar.org/tomtom/hook.php?lang=uk

• tomistaja

näin olen tehnytkin mutta mitään kuvaketta ei päävalikkoon ilmesty, missä lie vika

• ToNppa
        tomistaja kirjoitti:

näin olen tehnytkin mutta mitään kuvaketta ei päävalikkoon ilmesty, missä lie vika

Softat asennetaan TomTomin sisäiseen muistiin, ei muistikortille. Eli laite pitää olla kytkettynä usb-kaapelilla tietokoneeseen kopioinnin aikanan. Pura tripmaster_v2.5.zip -tiedoston sisältö (eli kansiot SdkRegistry, skin ja tripmaster) sen levyaseman juureen, mikä ilmestyy my computeriin kytkiessäsi TomTomin tietokoneeseen.

• tomittaa
        ToNppa kirjoitti:

Softat asennetaan TomTomin sisäiseen muistiin, ei muistikortille. Eli laite pitää olla kytkettynä usb-kaapelilla tietokoneeseen kopioinnin aikanan. Pura tripmaster_v2.5.zip -tiedoston sisältö (eli kansiot SdkRegistry, skin ja tripmaster) sen levyaseman juureen, mikä ilmestyy my computeriin kytkiessäsi TomTomin tietokoneeseen.

joo eli olen tehnyt kaikki nuo ja purkanut g asemalla (ei muistikortti) mutta mitään ei näy missään valikossa... missä vika.. purin myös tollasen hook zipin jonka softa versio vaatinee, mutta ei mitään

• Ihemettelijä

Onko kellään tietoa onko Tripmaster asennettavissa TomTom Strat 25 versioon. Ja jos saa niin millä tempuilla. Jos Tripmaster puretaan suoraa niin latausvaiheessa ilmoittaa että ei voi tiettyjä tiedostoja käsitellä.

• takkari

Mitä lisäarvoa Tripmasterilla saa TomTomiin? Kysyn, kun en tiedä!

• ripmastard

muakin kiinnostais tietää!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      19
      2595
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1281
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      70
      937
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      138
      915
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      861
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      59
      827
    7. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      806
    8. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      44
      785
    9. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      164
      762
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      134
      725
    Aihe