Miten pian hiustenlähtö loppuu?????

Heips. Minulla aloiteltiin lääkitys kilpirauhasen vajaatoimintaan viikko sitten. Onko kokemuksia,miten pian hiustenlähtö tasoittuu lääkityksen aloituksen jälkeen? Tunne on meinaan ikävä,kun tukka alkaa jäädä käsiin...
3319
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Lääkärini sanoi, että menee muutama viikko ennenkuin lääkityksellä tulee vaikutusta. Tosin itsehän olen 1.5 vuoden jälkeen ihan yhtä oireellinen kuin silloin lääkääriin mennessäni. Hiustenlähtö ei ole kuulunut minun sairaskertomukseeni ollenkaan, muita "vikoja" yllinkyllin.

Äänestä

Minulla ainoa oire 2,5 vuotta sitten oli hiusten lähtö ja sain silloin lääkityksen TSH 6, vasta-aineet 290, T4V 17. Puoli vuotta oli sellaista aikaa ettei hiuksia lähtenyt ja olin aivan suunnattoman helpottunut! Nyt taas yli puoli vuotta hiuksia on lähtenyt paljon. Valitettavasti minulla lääkitys ei ole vaikuttanut hiusten lähtöön mitenkään. Onneksi tulee jonkin verran uutta koko ajan ettei kukaan muu huomaa hiusten ohenemista. Hiuksia on tyyny täynnä, lattialla karvamatto... Toivottavasti sinulla lääkitys auttaa.

Äänestä
  • Minulla se lopetti hiusten lähdön viikossa ja käyttöaikaa takana nyt kuukauden verran.
    Se oli tosi helpotus, kun olin ihmetellyt todella runsaan hiusten lähdön syytä jo pari vuotta ja kokeillut jos vaikka mitä vitamiinia, ruokavaliota ja liikuntaa yhdessä ja erikseen ja jakaus sen kuin leveni ja ohimot harveni.

    E-epan kaverina oon popsinut sinkkiä, joka yksinään ei hiusten lähtemistä tyrehdyttänyt - ei myöskään tavalliset omega-3 -valmisteet. Olen itse käyttänyt tuota eniten mainostettua, mutta minkä tahansa muun valmistajankin e-epa varmaan käy yhtä hyvin - kokeile ja arvioi itse tulos. Määrä on ollut 2 kapselia á 650 mg eli yhteensä 1300 mg/pv. E-epa = etyyliesteröity epa. Silläkin haulla voi ehkä löytää useita valmisteita.

    Tyroksiinia olen syönyt vasta pari päivää ja odottelen toiveikkaana vaikutuksia ainakin sumuisen olon ja tappavan väsymyksen selättämisen suhteen...

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


Santravm77 kirjoitti:

Heips. Minulla aloiteltiin lääkitys kilpirauhasen vajaatoimintaan viikko sitten. Onko kokemuksia,miten pian hiustenlähtö tasoittuu lääkityksen aloituksen jälkeen? Tunne on meinaan ikävä,kun tukka alkaa jäädä käsiin...

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu