Eli olen pihalla noista muisteista ja konekin on vanha ja hieman tarvitsisi vielä sinnitellä tällä. Ongelma on että olen miettinyt Ram-muisteja halvalla.
1.Voiko esimerkiksi ddr3 muistin pistää emolevyyn joka tukee vain ddr1. (Toimiiko muisti silti vaikka ei täysiä tehoja siitä saa.) Lähinnä ajatuksena että ne sopisi myös uudempaan koneeseen.
2.Sama Kysymys mutta jos näytönohjain tukee ddr2 teknologiaa toimiiko myös kammat ddr1-3 edes ddr2 tehoilla.
Kysymys muisteista
5
142
Vastaukset
- ei...
käy. Sellasia emoja on kyllä johon saa sekä ddr3 ja ddr2 muisteja muttei yhtaikaa ja myöskin joskus oli sellasia johon kävi ddr ja ddr2 muistit.
Se mitä muistia näyttis käyttää ei kuulu pätkäkään emolle ja päin vastoin.
luulempa että tapauksessasi on fiksuinta ostaa uusi emo prossaa muistit ehkä näyttis eli koko kone.Kiitokset niin vähän ajattelinkin kun huomasin että ei ole muutenkaan kaksinen ja ääni on kuin betonimyllyssä.
Emolevyssä ei ole kuin kaksi paikkaa muisteille. Ja molemmis 512mt ddr, eipä ihme että kone alkaa jo hyytymään senkin takia.- kaasuperse
sfinski80 kirjoitti:
Kiitokset niin vähän ajattelinkin kun huomasin että ei ole muutenkaan kaksinen ja ääni on kuin betonimyllyssä.
Emolevyssä ei ole kuin kaksi paikkaa muisteille. Ja molemmis 512mt ddr, eipä ihme että kone alkaa jo hyytymään senkin takia.2x512 riittää vistaa vanhemmille windowseille ja linuxeille oikein hyvin! Sun windowsisi pitäis asentaa uudelleen, se tässä on hyytynyt ja hyytyy ajan mittaan uusissakin koneissa jos käyttäjä ei oikein osaa.
- --------------
sfinski80 kirjoitti:
Kiitokset niin vähän ajattelinkin kun huomasin että ei ole muutenkaan kaksinen ja ääni on kuin betonimyllyssä.
Emolevyssä ei ole kuin kaksi paikkaa muisteille. Ja molemmis 512mt ddr, eipä ihme että kone alkaa jo hyytymään senkin takia.1 Gt riittää kirkkaasti kaikille muille käyttöjärjestelmille, paitsi Vistalle.
Tapauksessasi ei ole kyse muistin puutteesta lainkaan.
Onko sitä puhdisteltu edes millään ohjelmalla?
Tai aja aluksi vaikka tuo:
http://onecare.live.com/site/fi-fi/tryscanner.htm?mkt=fi-fi -------------- kirjoitti:
1 Gt riittää kirkkaasti kaikille muille käyttöjärjestelmille, paitsi Vistalle.
Tapauksessasi ei ole kyse muistin puutteesta lainkaan.
Onko sitä puhdisteltu edes millään ohjelmalla?
Tai aja aluksi vaikka tuo:
http://onecare.live.com/site/fi-fi/tryscanner.htm?mkt=fi-fiOn eheytetty ja muutenkin katsottu mm. mcafee.
Käyttöjärjestelmänä xp. Selvisi jo että tarvin uuden koneen:) Ongelmani ei ole käyttöjärjestelmän hyytyminen vaan oikeastaan muiden ohjelmien vaatimukset. Katsoin että suositus ko. ohjelmiin on 2 gikaa ja kun vielä oma prosessorikin alkaa jo olemaan 3v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607024- 1193621
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262960- 212658
- 272283
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3641891- 251850
- 161807
- 321748
- 511636