huomion haku vaiko kateus?

+++

olemme ystävien kanssa ihmetelleet yhden ystävämme käytöstä, jos tytöistä joku keskustelee miehen kanssa tämän ystävättären on pakko aina änketä juttuu mukaan ja sit hän luulee et mies on vain hänestä kiinnostunut. työpaikan juhlissa aina ilmoittaa uusille miespuolisille työntekijöille et miehet on sit juhlissa aina huolehtinut ja palvellu häntä. hänellä on sellainen kuvitelma et miehet on vain hänestä kiinnostunut eikä muista lainkaan. joskus kun asiasta on vihjaistu hänelle niin sanoo et on niin sosiaalinen ettei voi sille mitään.josku on kyllä tilanteita et oikein hävettää hänen puolestaan .Jotenkin tuntuu että hän ei saa omalta mieheltää tarpeeksi huomiota vai onko hän kateellinen ystävilleen eikä kestä et muistakin voi olla kiinnostunut eikä vaan hänestä. onko tälläinen sit huomion hakua vaiko kateutta?

10

1260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sadetta tupaan

      epäuskottavalta. Kirjoita uskottavampi stoori.

      • +++

        tuo juttu on kyllä aivan tosi, minulla ei ole mitään tarvetta keksiä tuollaisia. henkilö josta on kyse niin on 50 vuotias nainen ja on tosiaan monta vuotta käyttäytynyt noin. mutta huomaan, että tänne olikin aivan turha kirjoittaa. koska ei tosiaankaan saa mitään asiallista palautetta vaikka oletin et edes jollain olisi saman tapaisia kokemuksia.


      • paljon koettu...
        +++ kirjoitti:

        tuo juttu on kyllä aivan tosi, minulla ei ole mitään tarvetta keksiä tuollaisia. henkilö josta on kyse niin on 50 vuotias nainen ja on tosiaan monta vuotta käyttäytynyt noin. mutta huomaan, että tänne olikin aivan turha kirjoittaa. koska ei tosiaankaan saa mitään asiallista palautetta vaikka oletin et edes jollain olisi saman tapaisia kokemuksia.

        samanlainen ystävä. Baari-ikään päästyämme hänen mukaansa kaikki baarissa olevat miehet katsovat HÄNTÄ. Jos vaikka tanssimme lattialla, aina piti sanoa että tuo mies katseli ja tuo ja tuo ja kun käytiin vessassa niin kaksi kertaa puristettiin perseestä jne.

        Sitten jos joku mies tuli MINUN juttusille, niin fiksu kaveri olisi ottanut askeleen taka-vasemmalle ja antanut olla mutta ei, piti aina ängetä juttelemaan sille miehelle, joka tuli juttelemaan minulle. Aina, joka ikinen kerta. Pahin oli ehkä se, kun tämä kaverini tuli sanomaan miehelle että "toi ei halua jutella sun kans". Joo. Kyllä. Tällaisiakin on.


      • q
        paljon koettu... kirjoitti:

        samanlainen ystävä. Baari-ikään päästyämme hänen mukaansa kaikki baarissa olevat miehet katsovat HÄNTÄ. Jos vaikka tanssimme lattialla, aina piti sanoa että tuo mies katseli ja tuo ja tuo ja kun käytiin vessassa niin kaksi kertaa puristettiin perseestä jne.

        Sitten jos joku mies tuli MINUN juttusille, niin fiksu kaveri olisi ottanut askeleen taka-vasemmalle ja antanut olla mutta ei, piti aina ängetä juttelemaan sille miehelle, joka tuli juttelemaan minulle. Aina, joka ikinen kerta. Pahin oli ehkä se, kun tämä kaverini tuli sanomaan miehelle että "toi ei halua jutella sun kans". Joo. Kyllä. Tällaisiakin on.

        noin käyttäytyvät ihmiset on epävarmoja omasta viehätysvoimastaan. ehkä sitä huomioo ei ole koskaan saanut tarpeeksi edes omalta mieheltä ja sit täytyy testata kelpaisko muiden miehille. sit on niitä jotka luulee aina olevana kauniimman näköisiä kuin muut. munkin ystäväni on sanonut mulle et ihmettelee miks mies on minusta kiinnostunut, kun hän on paremman näköinenkin. et kyllä näitä naisia on todella olemassa.


      • Catron
        q kirjoitti:

        noin käyttäytyvät ihmiset on epävarmoja omasta viehätysvoimastaan. ehkä sitä huomioo ei ole koskaan saanut tarpeeksi edes omalta mieheltä ja sit täytyy testata kelpaisko muiden miehille. sit on niitä jotka luulee aina olevana kauniimman näköisiä kuin muut. munkin ystäväni on sanonut mulle et ihmettelee miks mies on minusta kiinnostunut, kun hän on paremman näköinenkin. et kyllä näitä naisia on todella olemassa.

        Ihan samantapainen juttu nyt täällä menossa. Juttu on jopa niinkin pahaksi kärjistynyt, että on kateellinen minun saamastani huomiosta eräältä mieheltä, joka on siis tämän ystäväni kaveri, että haukkuu tätä miestä minulle avoimesti ja kertoilee liioiteltuja juttuja ja jopa valheita. Ystäväni on parisuhteessa, mutta ilmeisesti haluaa kaiken huomion kaikilta miehiltä.

        Pidän tästä miehestä todella paljon ja nyt taitaa olla ystävyys vaarassa, jos hänen kanssaan jotain yritän. Itse en voi käsittää tällaista käytöstä. Miksi on vaikea olla onnellinen toisen puolesta?


      • z
        +++ kirjoitti:

        tuo juttu on kyllä aivan tosi, minulla ei ole mitään tarvetta keksiä tuollaisia. henkilö josta on kyse niin on 50 vuotias nainen ja on tosiaan monta vuotta käyttäytynyt noin. mutta huomaan, että tänne olikin aivan turha kirjoittaa. koska ei tosiaankaan saa mitään asiallista palautetta vaikka oletin et edes jollain olisi saman tapaisia kokemuksia.

        Kateus kannustaa, mutta on henkilölle itselleen parempi kun hän havaitsee, ettei enää tarvitse sitä.
        Ehkä huomiota ei muuten saisi, se on silti ei-toivottua käytöstä, eikä rakenna mitään.
        Olen paljon kärsinyt mustasukkaisuudesta, se tuottaa enimmäkseen pahaa mieltä, vaikka harva ihminen on ollut sellainen, jonka ystävyys merkitsee. Ajatteleva ihminen näkee pintaa syvemmälle, mustasukkaisuus on turhaa.
        Tuon ikäinen mummo on lapsellinen, jos käyttäytyy kertomallasi tavalla. Yksin hän jää lopulta.
        Jos kokee olevansa hyvä jossain, voi kokea kateuden kannustavana. Minulle on oltu kateita ilman syytä siksi se on raskasta.


    • tiedän parikin

      tapausta. Ihan naurattaa ja toisaalta hävettää heidän puolestaan, koska se on niin läpinäkyvää. Kaikki naiset saavat tietysti huomiota halvalla "täältä saa pillua" käytöksellä, mutta epävarmat naiset tietysti luulevat, että se johtuu heidän viehätysvoimasta tai "sosiaalisuudesta." Tyhmää käytöstä, ei voi muuta sanoa. No toisaalta he tekevät palveluksen poimiessaan kaikki tyhjäpäiset ja pinnalliset äijät pois tieltä, jolloin jäljelle jää fiksut.

      • mdrkfvörv

        Mulla on kanssa yks kaveri, Seurustelee myös, mutta mies ei riitä hänelle ja hän etsii jatkuvasti parempaa ja kokeilee muita miehiä, tämä nykyinen mies on pelkkä palvelija hänelle, kunnes hän löytää uuden paremman palvelijan. Hän luulee aina olevansa kaikista kaunein kukaa ei voi olla häntä kauniimpi, hänestä on malliksi missiksi, ym kaikki miehet haluavat juuri hänet, kun kerroin että oma mieheni sanoi minulle että olen maailman kaunein nainen hän vai purskahti nauruun.. Olen kyllä oikeasti ihan kaunis ja moni pitää minua häntä kauniimpana, mikä suututtaa häntä ja hän sitten haukkuu ja arvostelee minua, milloin minulla on liian iso pää tai pömppövatsa tai kaksoisleuka jne, vaikka olen ihan normaali painoinen. Häntä ärsyttää kun oma mieheni ei ole hänen kimpussaan ja hän ei saa huomiota, mieheni on huomannut tämän piirteen kaverissani ja hän on todella kylmä kaveriani kohtaan, mikä ärsyttää kaveriani suunnattomastiXD
        Tekis mieli kyllä sanoa, että kuule ei kaikki miehet kato sua sen takia ett olisit hyvän näkönen, vaan, että ne huomaa miten itserakas oot ja nauraa sun selän takana.. no joo näitä riittää, heti nousee päähän jos yksikään ihminen kehuu, törkeää on se vaan ettei kenessä muussa voi olla mitään hyvää, vaan aika pitää olla se paras ja iskeä toinen maahan...


      • :P
        mdrkfvörv kirjoitti:

        Mulla on kanssa yks kaveri, Seurustelee myös, mutta mies ei riitä hänelle ja hän etsii jatkuvasti parempaa ja kokeilee muita miehiä, tämä nykyinen mies on pelkkä palvelija hänelle, kunnes hän löytää uuden paremman palvelijan. Hän luulee aina olevansa kaikista kaunein kukaa ei voi olla häntä kauniimpi, hänestä on malliksi missiksi, ym kaikki miehet haluavat juuri hänet, kun kerroin että oma mieheni sanoi minulle että olen maailman kaunein nainen hän vai purskahti nauruun.. Olen kyllä oikeasti ihan kaunis ja moni pitää minua häntä kauniimpana, mikä suututtaa häntä ja hän sitten haukkuu ja arvostelee minua, milloin minulla on liian iso pää tai pömppövatsa tai kaksoisleuka jne, vaikka olen ihan normaali painoinen. Häntä ärsyttää kun oma mieheni ei ole hänen kimpussaan ja hän ei saa huomiota, mieheni on huomannut tämän piirteen kaverissani ja hän on todella kylmä kaveriani kohtaan, mikä ärsyttää kaveriani suunnattomastiXD
        Tekis mieli kyllä sanoa, että kuule ei kaikki miehet kato sua sen takia ett olisit hyvän näkönen, vaan, että ne huomaa miten itserakas oot ja nauraa sun selän takana.. no joo näitä riittää, heti nousee päähän jos yksikään ihminen kehuu, törkeää on se vaan ettei kenessä muussa voi olla mitään hyvää, vaan aika pitää olla se paras ja iskeä toinen maahan...

        Narsistinen persoonallisuushäiriö.


      • sä oot tuollaisen
        mdrkfvörv kirjoitti:

        Mulla on kanssa yks kaveri, Seurustelee myös, mutta mies ei riitä hänelle ja hän etsii jatkuvasti parempaa ja kokeilee muita miehiä, tämä nykyinen mies on pelkkä palvelija hänelle, kunnes hän löytää uuden paremman palvelijan. Hän luulee aina olevansa kaikista kaunein kukaa ei voi olla häntä kauniimpi, hänestä on malliksi missiksi, ym kaikki miehet haluavat juuri hänet, kun kerroin että oma mieheni sanoi minulle että olen maailman kaunein nainen hän vai purskahti nauruun.. Olen kyllä oikeasti ihan kaunis ja moni pitää minua häntä kauniimpana, mikä suututtaa häntä ja hän sitten haukkuu ja arvostelee minua, milloin minulla on liian iso pää tai pömppövatsa tai kaksoisleuka jne, vaikka olen ihan normaali painoinen. Häntä ärsyttää kun oma mieheni ei ole hänen kimpussaan ja hän ei saa huomiota, mieheni on huomannut tämän piirteen kaverissani ja hän on todella kylmä kaveriani kohtaan, mikä ärsyttää kaveriani suunnattomastiXD
        Tekis mieli kyllä sanoa, että kuule ei kaikki miehet kato sua sen takia ett olisit hyvän näkönen, vaan, että ne huomaa miten itserakas oot ja nauraa sun selän takana.. no joo näitä riittää, heti nousee päähän jos yksikään ihminen kehuu, törkeää on se vaan ettei kenessä muussa voi olla mitään hyvää, vaan aika pitää olla se paras ja iskeä toinen maahan...

        ihmisen kaveri??!!
        Miksi haaskaat aikaasi tuollaiseen ihmiseen??!! On täällä maapallolla mukavempiakin ihmisiä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2550
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe