Kottikärryn renkaan täyttö uretaanilla

kkcck

Aion tänään täyttää vuotavan kottikärrynrenkaan polyuretaanivaahdolla.
Onko kellään kokemusta asiasta? Nyt ehtii vielä varoittamaan tai antamaan vinkkejä..!
Aion täyttää siis koko renkaan venttiilin kohdalta.

13

7575

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kumipallona pompin luokses

Älä laita....umpikumi pomppii ikävästi. Osta vaan uusi sisuskumi tai itse rengas kokonaisuutena

• kkcck

Eilen täytettiin kumi uretaanilla, saa nähdä kuinka toimii...
        Tuttu sanoi että kestää pari ajokertaa (on kokeillut) mutta tuleepahan itse kokeiltua. Ei menetetä muuta kuin yhden uretaanipullon hinta jos ei toimi, uusi rengas oltaisiin kuitenkin ostettu.
        Koitan muistaa kertoa tänne kuinka täytetty rengas pelaa..

En muuten usko että rengas pomppii koska kärräämme aika raskaita lasteja kottareilla :)

• kkcck
        kkcck kirjoitti:

Eilen täytettiin kumi uretaanilla, saa nähdä kuinka toimii...
        Tuttu sanoi että kestää pari ajokertaa (on kokeillut) mutta tuleepahan itse kokeiltua. Ei menetetä muuta kuin yhden uretaanipullon hinta jos ei toimi, uusi rengas oltaisiin kuitenkin ostettu.
        Koitan muistaa kertoa tänne kuinka täytetty rengas pelaa..

En muuten usko että rengas pomppii koska kärräämme aika raskaita lasteja kottareilla :)

Uretaanissa oli kai jokin vialla kun ei turvonnut ollenkaan :( Pitää koittaa joskus uudestaan..

• mukaan
        kkcck kirjoitti:

Uretaanissa oli kai jokin vialla kun ei turvonnut ollenkaan :( Pitää koittaa joskus uudestaan..

Polyuretani tarvitsee vettä vaahtoutuakseen. Normaalisti se ottaa veden ympörivästä ilmasta, ja sitä lienee aika vähän tyhjässä renkaassa. Itse laitan monesti vettä liimattavaiin kohtiin sumupullolla.

• kkcck
        mukaan kirjoitti:

Polyuretani tarvitsee vettä vaahtoutuakseen. Normaalisti se ottaa veden ympörivästä ilmasta, ja sitä lienee aika vähän tyhjässä renkaassa. Itse laitan monesti vettä liimattavaiin kohtiin sumupullolla.

Pitää koittaa siis veden kanssa ensi kerralla kun rengas hajoaa.

Mutta nyt käyttämäni uretaani saattoi silti olla viallista koska kun tyhjensimme lopun pullon pahvin päälle (siitä oli tarkoitus tehdä autoa varten joku muotti) niin sekään ei turvonnut, kuivuttuaankin yksi pötkylä oli max. 3 cm paksu. Ja ulkona laitettiin eli kosteutta luulisi riittävän.?

• Anonyymi

Olen täyttänyt uretaanilla peräkärryn renkaan uretaania mennyt jo 15 pulloa toimii jotakin.Erkki Kinnunen.

• Anonyymi

Testiajot alkaneet Puolangalla...

• Anonyymi

Kuinka paljon halvemmaksi tulee kum laittaa sisäkumin.

• Anonyymi

Sopiva, hieman tiukka vaahtokumin palanen renkaan sisään ja menoksi.

• Anonyymi

Renkaassa, tai missä vaan umpinaisessa tilassa toimii vain 2-komponettinen uretaani. Pullouretaanilla et voi myöskään nostaa mitään, et edes kohtuukevyttä roskakatosta. Kokeiltu on...

• Anonyymi

Vaikka toimisikin niin käyttökelvottomat renkaat tulisi -ei palaudu kun kerran lyttyyn painuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka toimisikin niin käyttökelvottomat renkaat tulisi -ei palaudu kun kerran lyttyyn painuu.

Pitäisi olla muutenkin tarpeeksi kovaa että kantaa kuormaa. En usko että uretaani kestää vaikka sen saisi kovettumaan renkaassa. Murenee jauhoksi jos edes niin pitkälle pääsee.

• Anonyymi

Minä täytin vedyllä, nyt on kevyet työntää. Haittapuolena se että tyhjänä sidottava johonkin kiinni etteivät ajelehdi naapurin puolelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      122
      4815
    2. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      185
      4508
    3. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      117
      1942
    4. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      403
      1711
    5. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      33
      1472
    6. Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan

Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1249
    7. Upeeta! Rauha tulee pian!

Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is
      Maailman menoa
      375
      1209
    8. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      75
      1135
    9. Mitä hyvää olet

aiheuttanut kaivatullesi?
      Ikävä
      74
      1055
    10. Miksi et halua

Seksiä sen kanssa jota rakastat? Vai ajatteletko että hän ei halua?
      Ikävä
      92
      1008
    Aihe