Aion tänään täyttää vuotavan kottikärrynrenkaan polyuretaanivaahdolla.
Onko kellään kokemusta asiasta? Nyt ehtii vielä varoittamaan tai antamaan vinkkejä..!
Aion täyttää siis koko renkaan venttiilin kohdalta.
Kottikärryn renkaan täyttö uretaanilla
8
6473
Vastaukset
- Kumipallona pompin luokses
Älä laita....umpikumi pomppii ikävästi. Osta vaan uusi sisuskumi tai itse rengas kokonaisuutena
- kkcck
Eilen täytettiin kumi uretaanilla, saa nähdä kuinka toimii...
Tuttu sanoi että kestää pari ajokertaa (on kokeillut) mutta tuleepahan itse kokeiltua. Ei menetetä muuta kuin yhden uretaanipullon hinta jos ei toimi, uusi rengas oltaisiin kuitenkin ostettu.
Koitan muistaa kertoa tänne kuinka täytetty rengas pelaa..
En muuten usko että rengas pomppii koska kärräämme aika raskaita lasteja kottareilla :) - kkcck
kkcck kirjoitti:
Eilen täytettiin kumi uretaanilla, saa nähdä kuinka toimii...
Tuttu sanoi että kestää pari ajokertaa (on kokeillut) mutta tuleepahan itse kokeiltua. Ei menetetä muuta kuin yhden uretaanipullon hinta jos ei toimi, uusi rengas oltaisiin kuitenkin ostettu.
Koitan muistaa kertoa tänne kuinka täytetty rengas pelaa..
En muuten usko että rengas pomppii koska kärräämme aika raskaita lasteja kottareilla :)Uretaanissa oli kai jokin vialla kun ei turvonnut ollenkaan :( Pitää koittaa joskus uudestaan..
- mukaan
kkcck kirjoitti:
Uretaanissa oli kai jokin vialla kun ei turvonnut ollenkaan :( Pitää koittaa joskus uudestaan..
Polyuretani tarvitsee vettä vaahtoutuakseen. Normaalisti se ottaa veden ympörivästä ilmasta, ja sitä lienee aika vähän tyhjässä renkaassa. Itse laitan monesti vettä liimattavaiin kohtiin sumupullolla.
- kkcck
mukaan kirjoitti:
Polyuretani tarvitsee vettä vaahtoutuakseen. Normaalisti se ottaa veden ympörivästä ilmasta, ja sitä lienee aika vähän tyhjässä renkaassa. Itse laitan monesti vettä liimattavaiin kohtiin sumupullolla.
Pitää koittaa siis veden kanssa ensi kerralla kun rengas hajoaa.
Mutta nyt käyttämäni uretaani saattoi silti olla viallista koska kun tyhjensimme lopun pullon pahvin päälle (siitä oli tarkoitus tehdä autoa varten joku muotti) niin sekään ei turvonnut, kuivuttuaankin yksi pötkylä oli max. 3 cm paksu. Ja ulkona laitettiin eli kosteutta luulisi riittävän.?
- Anonyymi
Olen täyttänyt uretaanilla peräkärryn renkaan uretaania mennyt jo 15 pulloa toimii jotakin.Erkki Kinnunen.
- Anonyymi
Testiajot alkaneet Puolangalla...
- Anonyymi
Kuinka paljon halvemmaksi tulee kum laittaa sisäkumin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389