GSG-5

same90

Heltiääkö lupa GSG-5 ensimmäiseksi aseeksi? Asehan täyttää piekkarin standardit eli ei mikään huippu tehokas. Perusteena olisi tarkkuus/harraste ammunta. En oikeen tiedä miten nämä uudet aselait vaikuttavat piekkarin hankintaan, ei kai näihin tarvitse olla mitään vuoden ilmakivääri ammuntaa radalla? Viisaammat vastatkaa kiitos

12

2848

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      "Uudet aselait" EIVÄT OLE VOIMASSA!

      Uusin on tämä nykyinen 1998 voimaan tullut. Lisäksi lain vastaiset arpajaisministeriön "yhtenäistämisohjeet".

      Toki poliisipiäliköitten mielivalta aiheuttaa välillä ongelmia. Esim kyseisen pienoiskiväärin järeä sotilaallinen, lähes sarjatulimainen ulkonäkö voi tulla kynnyskysymykseksi LAIN VASTAISESTI.

      Jos ei jaksa tapella kyttälaitoksen kanssa, kannattaakin ensimmäiseksi aseeksi hankkia jokin pulttilukkoinen ja lippaaton ase. Soveltuu tietty paremmin siihen tarkkuusammuntaankin ja on helppo vaimentaa jne. Sitten myöhemmin on helppo hakea lupaa itselataavalle aseelle ja valitella miten se nykyisen aseen pulttilukkoisuus kovasti haittaa harrastamista. ;) Näin minä toimisin.

      • Pääministeriainesta

        "... pienoiskiväärin järeä sotilaallinen, lähes sarjatulimainen ulkonäkö ..."

        Vaarallinen ulkonäkö!


      • ...
        Pääministeriainesta kirjoitti:

        "... pienoiskiväärin järeä sotilaallinen, lähes sarjatulimainen ulkonäkö ..."

        Vaarallinen ulkonäkö!

        Ei olisi ensimmäinen kerta.


      • Sihtimäkirppu.
        ... kirjoitti:

        Ei olisi ensimmäinen kerta.

        Ostat Pyssypuoti.fi tai Pyssy.fi esim pulttilukkoisen Tozin hintaan 70-110€.


      • Salainen_Agentti

        "Esim kyseisen pienoiskiväärin järeä sotilaallinen, lähes sarjatulimainen ulkonäkö voi tulla kynnyskysymykseksi LAIN VASTAISESTI."

        Pakkoko sitä aseen kuvaa on siihen hakemukseen liitteeksi laittaa? Riittää kun ruksaa TT-3 ja kaliiperiksi .22 cal.


    • CZ 453

      Eikä mitään lelua. Minulla oli teininä Armi-Jäger ap-80 pienoiskivääri, semmoinen AK-47 klooni eikä sillä tehnyt mitään. Nyt pienoiskiväärinä on CZ 453 Varmint ja voin suositella muillekin. Käytettynä n. 300e

    • wertfghj

      GSG:n tuotteet eivät ole leluja.

    • Il-makko

      Taas yks herra jolle on aseen sotaisa ulkonäkö tärkein. Kiva hiplata sotapyssyä. Ei lupia tälle. Osta kuulapyssy.

      • KalaKolle

        Mene hoitoon.


      • päivystävälääkäri

        Kamoon kollekala...juttu on jo viisi vuotta vanha...eiköhän kaveri ole jo haettu hoitoon, jos ei ole itse aikoinaan mennyt.

        Mistä oikein löysit näin vanhan jutun?


      • Nimimerkkinen

        täältä netistä se löytyi..


      • mielenterveyshoitaja
        Nimimerkkinen kirjoitti:

        täältä netistä se löytyi..

        Taidat olla vähän hidas lukija kun vastaukseenkin kului yli kaksi vuotta. Miksi edes vaivauduit? Onko tylsää?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      70
      3225
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2822
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2638
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2608
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2476
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2315
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1773
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1727
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1590
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1436
    Aihe