Kalat ovat surkimuksia

sankarioinas

Eivät osaa mitään, eivät saa mitään aikaan. Kukaan suurmies- tai nainen ei ole kalat tai ei ole sitä ollut. Mädäntykää kotonanne, sillä teistä ei ole mihinkään. TEILLÄ EI OLE HYVIÄ OMINAISUUKSIA!

53

2226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ^^

Suuret on puheet kaloilla, mutta pienet on teot. Tosi laiskoja.

• Eräs pisces

No jaa, ei herkkyys, taiteellisuus ja epäitsekkyys (ja laiskuus) aina pahoja ominaisuuksia ole. Jokaisella merkillä on sitä paitsi omat huonot ja hyvät puolensa. Että silleen.

• tota...

mun yks kaveri on kalat, ja ei se mun mielestä mikään laiska ole, tai ei ole ainakaan vaikiuttanut sellaselta, päätti peruskoulun ja keskiarvo oli täysi 10. Että on se vissiin kirjansa jaksanut avata.

• kaloilla ei ole pätemisen tarvetta eikä halua olla parrasvaloissa kun pärjäävät muutenkin ilman isompaa huomiota.;) Niin... olen tosiaankin kala ja tiedän sen.:D Oinaista voisin kertoa kaikenlaista joka voisi mennä jo luokkaamisen puolelle joten herrasmiehenä vältän loukkaamasta ketään.:)

• oikku oikkari

Itse olen oinas ja kunnioitan kovasti kalat merkkiä. Ei pahaa sanaa sanottavaa Kaloista, päin vastoin. Toin tämän vain siksi esiin, ettei vain kukaan ajattele, että kaikki oinaat ovat tuollaisia paskapäitä kuin ... no tiedättehän

• Toinen Oikkuli...

Minun veljeni on kalat...ja moni muukin kamu on kalat...ja aivan ihania kaikki

• itse...

Tapio Rautavaara ollut kalat?

• LAISKA-PASKA-KALA

No näinhän se on! Me ollaan laiskoja paskoja jotka pyörii omassa paskassaan ja syövät omaa paskaansa.
      Tuskin jaksan edest tätä viestiä kirjoitaa kun olen NIIN laiska!

VOI EI! CAPS LOCK JÄI PÄÄLLE ENKÄ JAKSA PAINAA SITÄ ALAS KOSKA OLEN NIIN LAISKA... ÖRH

• Kala-ukko

Heh... Et ole patalaiska, kun olet jaksanut avata tietokoneenkin!!! Mutta mitäpä sitä turhaan pullistelemaan, kun on itsensä kanssa sovussa ja tuntee itsensä, kykynsä ja rajansa! Mikäpä hätä tässä valmiissa maailmassa olisi! Ja vähemmälläkin kerkiää!

• Kala-ukko
        Kala-ukko kirjoitti:

Heh... Et ole patalaiska, kun olet jaksanut avata tietokoneenkin!!! Mutta mitäpä sitä turhaan pullistelemaan, kun on itsensä kanssa sovussa ja tuntee itsensä, kykynsä ja rajansa! Mikäpä hätä tässä valmiissa maailmassa olisi! Ja vähemmälläkin kerkiää!

Niin Kalat on melko hyviä, lähes täydellisiä, vai miten se meni?
        Ja pitäähän Kalallakin edes joku vika olla, että nää toiset saa valittaa.
        Läläläääää . . .

• syö
        Kala-ukko kirjoitti:

Niin Kalat on melko hyviä, lähes täydellisiä, vai miten se meni?
        Ja pitäähän Kalallakin edes joku vika olla, että nää toiset saa valittaa.
        Läläläääää . . .

Albert Einstein oli kalat..Elizabeth Taylor, Bruce Willis, Tapani Kansa, George Harrison, kyllä niitä on eti netistä.

Hyvistä ominaisuuksista, luuleksä että maailmassa kahestoistaosalla ihmisistä ei ole hyviä ominaisuuksia ollenkaan.. Kaikilla on, eikä riipu horoskoopista kenellä niitä on enemmän ja kenellä vähemmän vaan ihmisestä itsestään.

Ei sun tarvi ymmärtää, jos et halua, kaikkia ei luotu ymmärtämään.

• Kala-ukko

Ja höpöhöpö ;)) . . . Vae ei meillä mukamas ole hyviä piirteitä?! . . . Itekkin mainitsit yhden Kalojen hyvän ominaisuuden!! Kala viihtyy hyvin kotona, eikä ole haittona ;)) . . . Kalat ovat vaatimattomia, siksi harvemmin ovat kuuluisia . . . mut sitäkin enemmän olemme taustatukena ;)) . . . Ja miksipä sitä pitäisi niin hirveesti rehkiä, kun vähemmälläkin kerkiää ;)) . . . Kala ei tarvitse tekoja, Kala haaveilee. Ja Kala on hyvä kuuntelija ja lohduttaja . . . ja kaet me siellä lakanoiden välissäkin uiskennellaan . . . ainaskin kohtalaisesti ;))

• sankarioinas

Kalat on psykopaatteja. Rääkkäävät eläimiä ja alistavat muita. :-----(

• väsynyt alistettu
        sankarioinas kirjoitti:

Täsmällisesti oikein alistavat todella toisen, murskaavat henkisesti ja fyysisesti.
        Kala on itse henkisesti ulkona todellisuudesta, kävelee aina heikompansa ylitse.

Ei yleistystä mutta ne kalat jotka tätä tekee, ovat heikkoja myös itse.

• yks oinas N
        väsynyt alistettu kirjoitti:

Täsmällisesti oikein alistavat todella toisen, murskaavat henkisesti ja fyysisesti.
        Kala on itse henkisesti ulkona todellisuudesta, kävelee aina heikompansa ylitse.

Ei yleistystä mutta ne kalat jotka tätä tekee, ovat heikkoja myös itse.

varsinkin kalat miehet ovat surkimuksia kaikissa asioissa, eivät osaa rakastaa eikä ottaa sitä vastaan kun heille annetaan:=) ne ei arvosta ketään ja kiitämättömiä paskoja.... alkp oli oikeassa kun sanoi mädäntykää kotonanne teistä ei oo mihinkään ihan oikeesti. NÖSSÖ mikä NÖSSÖ:-)

• Kala-ukko
        sankarioinas kirjoitti:

No, sie et ainakaan tunne Kalan todellista luonnetta. . . . Eikös se Oikku Oinas ole se, joka alistaa muita? . . . Rääkkää kääkkää, vai mitä se oli ;))

• yksi oinas n
        Kala-ukko kirjoitti:

No, sie et ainakaan tunne Kalan todellista luonnetta. . . . Eikös se Oikku Oinas ole se, joka alistaa muita? . . . Rääkkää kääkkää, vai mitä se oli ;))

kalan todellista luonnetta kokemuksesta kolmen kalan äijän kaa kyl riitti kiitos:=) maailman vaikein merkki kala- ukko, älä turhaan selittää tässä äläkä väitä muita ootte surkimuksia that is true:=)

• Kala-ukko
        yksi oinas n kirjoitti:

kalan todellista luonnetta kokemuksesta kolmen kalan äijän kaa kyl riitti kiitos:=) maailman vaikein merkki kala- ukko, älä turhaan selittää tässä äläkä väitä muita ootte surkimuksia that is true:=)

No, nythän tässä päästään asiaan ;)) . . . Mitä sana, surkimus sinulle tarkoittaa? Millainen ihminen on surkimus? . . . Näin äkkiseltään minulle Oinaasta tulee mieleen tulinen ja useimmissa aisoissa malttamaton ihminen, siis sellainen, jolle kaiken on tapahduttava nopeasti tai ainakin heti. . . Ja Kala on juuri vastakohta sellaiselle ihmiselle . . . Onko sellainen ihminen (lue Kala;)) ) mielestäsi surkimus, joka jahkailee ennen, kuin tekee päätöksen? Kala on juuri sellainen jahkailija, mutta kyllä hän tekee asioista päätöksen, viimeistään sitten kun on aivan pakko. Kala (ainakin minä) siedän elämässäni paljon epävarmuus tekijöitä, mutta elämä on silti ns. hanskassa. Epävarmuus on aivan tyypillinen olotila Kalalle. Voi olla, ettei mikään muu horoskooppimerkki siedä epävarmuutta niin paljon, kuin Kala.

• oinas nainen taas
        Kala-ukko kirjoitti:

No, nythän tässä päästään asiaan ;)) . . . Mitä sana, surkimus sinulle tarkoittaa? Millainen ihminen on surkimus? . . . Näin äkkiseltään minulle Oinaasta tulee mieleen tulinen ja useimmissa aisoissa malttamaton ihminen, siis sellainen, jolle kaiken on tapahduttava nopeasti tai ainakin heti. . . Ja Kala on juuri vastakohta sellaiselle ihmiselle . . . Onko sellainen ihminen (lue Kala;)) ) mielestäsi surkimus, joka jahkailee ennen, kuin tekee päätöksen? Kala on juuri sellainen jahkailija, mutta kyllä hän tekee asioista päätöksen, viimeistään sitten kun on aivan pakko. Kala (ainakin minä) siedän elämässäni paljon epävarmuus tekijöitä, mutta elämä on silti ns. hanskassa. Epävarmuus on aivan tyypillinen olotila Kalalle. Voi olla, ettei mikään muu horoskooppimerkki siedä epävarmuutta niin paljon, kuin Kala.

että kalat miehelle kestää iät ja ajat kun päättää tai saa suunsa auki, kun aina mykistys on päällä eikä osaa puhua asioista vaan pakenee miellummin pois:)
        Se on uskomaton hidas tyyppi eihän oinas eikä kukaan muu kestäisi tommosta jahkailjoita loppuun asti.. Kala miehestä ei koskaan ota selvää onko kalat vai lintu:=)???? mitä oikein halua tästä elämästä.
        Miksi pitää olla niin vaikea puhua ja sanoo rehellisesti jos sitä ei kiinnosta ko naista tai asiaa, puhumalla kaikki selviä eikä jahkailla loppu elämäääääääääääääääääääänsä:(
        Olen kuullut että kalat ovat tunteellisia kuulemma ja romantisia ihmisiä, mut ei siltä koskaan vaikuttani tai antanu semmosta kuvan itsestään,,, minusta ne eivät osaa rakastaa tai antaa toiselle ihmiselle mahdollisuus rakastaa häntä. mun mielestä se on tunnevammainen ihminen koska ei hyväksy rakkautta eikä ota vastaan:=) sorry vaan kalat teki minuun huonon vaikutuksen ja se riitti mulle etten ikinä sekaannu kaloihin never ever again:=)

• Kala-ukko
        oinas nainen taas kirjoitti:

että kalat miehelle kestää iät ja ajat kun päättää tai saa suunsa auki, kun aina mykistys on päällä eikä osaa puhua asioista vaan pakenee miellummin pois:)
        Se on uskomaton hidas tyyppi eihän oinas eikä kukaan muu kestäisi tommosta jahkailjoita loppuun asti.. Kala miehestä ei koskaan ota selvää onko kalat vai lintu:=)???? mitä oikein halua tästä elämästä.
        Miksi pitää olla niin vaikea puhua ja sanoo rehellisesti jos sitä ei kiinnosta ko naista tai asiaa, puhumalla kaikki selviä eikä jahkailla loppu elämäääääääääääääääääääänsä:(
        Olen kuullut että kalat ovat tunteellisia kuulemma ja romantisia ihmisiä, mut ei siltä koskaan vaikuttani tai antanu semmosta kuvan itsestään,,, minusta ne eivät osaa rakastaa tai antaa toiselle ihmiselle mahdollisuus rakastaa häntä. mun mielestä se on tunnevammainen ihminen koska ei hyväksy rakkautta eikä ota vastaan:=) sorry vaan kalat teki minuun huonon vaikutuksen ja se riitti mulle etten ikinä sekaannu kaloihin never ever again:=)

Kala on vaatimaton ja kokee, ettei ole ansainnut osakseen rakkautta. Kalalle tulee huono-omatunto, jos hän saa rakkautta. . .. Mä itsekin olen sellainen, että näen paljon vaivaa, että saan naisen ihastumaan itseeni . . . ja sit, kun niin tapahtuu, että saan vasta rakkautta, en tiedä mitä tai miten minun pitäisi toimia tehdä. . . Mä olen nähnyt ihmisten kylmyyden ja raadollisuuden niin läheltä, etten enään osaa tai uskalla ottaa vastaan vastarakkautta, koska pelkään, että jonakin päivänä menetän sen . . . Kärsimys on helpompi kestää, kun en tiedä, et mitä menetän. Kala varautuu aina pahimpaan ja toimii sen mukaan. Kalan sydämeen ei pääse herkästi.

• yks kala N
        Kala-ukko kirjoitti:

Kala on vaatimaton ja kokee, ettei ole ansainnut osakseen rakkautta. Kalalle tulee huono-omatunto, jos hän saa rakkautta. . .. Mä itsekin olen sellainen, että näen paljon vaivaa, että saan naisen ihastumaan itseeni . . . ja sit, kun niin tapahtuu, että saan vasta rakkautta, en tiedä mitä tai miten minun pitäisi toimia tehdä. . . Mä olen nähnyt ihmisten kylmyyden ja raadollisuuden niin läheltä, etten enään osaa tai uskalla ottaa vastaan vastarakkautta, koska pelkään, että jonakin päivänä menetän sen . . . Kärsimys on helpompi kestää, kun en tiedä, et mitä menetän. Kala varautuu aina pahimpaan ja toimii sen mukaan. Kalan sydämeen ei pääse herkästi.

johan ootte outoja tyyppejä kalat M:=) siis mä olen itse kalat N ja olen rakastunut korvieni myöten yhteen kalamieheen niin syvästi ja niin aidosti, mut en millään saa häntä vakuuttumaan tai tajua sitä että oikeesti välitän ja rakastan häntä kovasti:) mitä mun pitää tehdä kala ukko pliis anna vähän neuvoa mulle, koska haluun tuota kala miestä niin kovasti etten vois edes kuvitella elämääni ilman häntä!!! Olen monesti viestittelly ja todistanu ja hänen kaverille kertonu tunteistani häntä kohtaan, mut hän ei millään usko eikä vasta mulle koskaan:( koska tiedän että hänkin tykkää mut se pelkää hirveesti enkä tajua mitä hän pelkää???
        hänen taustasta se verran tiedän että kyl on menettäny paljon ja kokenu kovia elämässään, mut mä en ikinä satuttaisi tai jättäisi häntä, koska oikeesti rakastan häntä niin paljon ja olen odottanu lähes 2 vuotta että avautyuis mulle ja saisin jotain kontakttia häneen:( hän vaan tujottele mua ja on hämmentynyt koko aika!!! En tiedä mitä enemmän tekisin jotta saisin hänet uskomaan että hän on mulle maailman tärkein ihminen tällähetkellä ja jatkossakin tietty:-) Alussa hän kyllä ihastui minuun ja oli mukava mun kanssa mut yhtäkkiä vetäytyi ja on ollu kokoajan hiljaa eikä sano koskaan mitään... Olen monesti yrittäny puhua tai saada hänet ulos puhumaan mut epäonnistun aina:( I love him so so so much:( miksi kalat ovat noin vaikeita vaikka itse olen kalat mut en ole samanlainen kuin mies puoliset kalat.... kiitos kala-ukko ja hyvää kevättä sulle:-)

• Kala-ukko
        yks kala N kirjoitti:

johan ootte outoja tyyppejä kalat M:=) siis mä olen itse kalat N ja olen rakastunut korvieni myöten yhteen kalamieheen niin syvästi ja niin aidosti, mut en millään saa häntä vakuuttumaan tai tajua sitä että oikeesti välitän ja rakastan häntä kovasti:) mitä mun pitää tehdä kala ukko pliis anna vähän neuvoa mulle, koska haluun tuota kala miestä niin kovasti etten vois edes kuvitella elämääni ilman häntä!!! Olen monesti viestittelly ja todistanu ja hänen kaverille kertonu tunteistani häntä kohtaan, mut hän ei millään usko eikä vasta mulle koskaan:( koska tiedän että hänkin tykkää mut se pelkää hirveesti enkä tajua mitä hän pelkää???
        hänen taustasta se verran tiedän että kyl on menettäny paljon ja kokenu kovia elämässään, mut mä en ikinä satuttaisi tai jättäisi häntä, koska oikeesti rakastan häntä niin paljon ja olen odottanu lähes 2 vuotta että avautyuis mulle ja saisin jotain kontakttia häneen:( hän vaan tujottele mua ja on hämmentynyt koko aika!!! En tiedä mitä enemmän tekisin jotta saisin hänet uskomaan että hän on mulle maailman tärkein ihminen tällähetkellä ja jatkossakin tietty:-) Alussa hän kyllä ihastui minuun ja oli mukava mun kanssa mut yhtäkkiä vetäytyi ja on ollu kokoajan hiljaa eikä sano koskaan mitään... Olen monesti yrittäny puhua tai saada hänet ulos puhumaan mut epäonnistun aina:( I love him so so so much:( miksi kalat ovat noin vaikeita vaikka itse olen kalat mut en ole samanlainen kuin mies puoliset kalat.... kiitos kala-ukko ja hyvää kevättä sulle:-)

Jaa-a . . . jopas teit visaisen kysymyksen . . . Kala leikkii herkästi vaikeasti saavutettavaa . . . ja sit pettyy kovasti, kun toinen ei jaksakaan jahdata häntä ;)) . . . En tiedä onko olemassa mitään taikasanoja, joilla toisen saisi rakastumaa. . . Jos hän on kokenut paljon pettymyksiä, niin hän tarvitsee aikaa itsensä kokoamiseen. . . mut sääli on kaikista pahinta, mitä hän kaipaa. . . . Ainakin minä luokkaannun, jos mua säälitään! Sinulla voisi olla ehkä kaksi vaihtoehtoa, kuinka edetä. Yksi vaihtoehto on, että otat häneen etäisyyttä ja katsot kuinka hän toimii . . . hakeutuuko hän silloin itse seuraasi. Vaarana on, että hän kokee sinun "jättäneen" hänet ja hän lähtee kulkemaan kohti "uusia tuulia". Toinen vaihtoehto on, että lähestyt häntä vain ja ainoastaan ystävänä. Juttelet niitä näitä, etkä näytä hänelle ihastumistasi, etkä sääli häntä. Siten hän oppii luottamaan sinuun ja päästämään lähemmäs itseään. . . En tiedä toimiiko nuo hänen kohdallaan, mut toivotaan parasta ;)) . . . Kiitos ;)) . . . Hyvää, aurinkoista ja onnellista kevättä sinulle.

• CrystalFish
        oinas nainen taas kirjoitti:

... hän ei vaan kokenut, että olisit hänelle se oikea eikä luultavasti halunnut loukata sinua sanomalla suoraan, valitettavasti.Tyypillinen kala kyllä vaistoaa samantien jos vastapuoleen kannattaa tutustua tarkemmin tai ei.Kalat todellakin ovat romanttisia ja tunteellisia ihmisiä mutta se ei ulospäin näy kuin harvoille.

Kalat ei missään nimessä ole helppoja tyyppejä ja kumppanilta vaaditaan aivan erityistä kärsivällisyyttä ja ymmärrystä että suhde voisi toimia.Sinulla sitä vaan ei ollut.

• Lohikäärme76
        CrystalFish kirjoitti:

... hän ei vaan kokenut, että olisit hänelle se oikea eikä luultavasti halunnut loukata sinua sanomalla suoraan, valitettavasti.Tyypillinen kala kyllä vaistoaa samantien jos vastapuoleen kannattaa tutustua tarkemmin tai ei.Kalat todellakin ovat romanttisia ja tunteellisia ihmisiä mutta se ei ulospäin näy kuin harvoille.

Kalat ei missään nimessä ole helppoja tyyppejä ja kumppanilta vaaditaan aivan erityistä kärsivällisyyttä ja ymmärrystä että suhde voisi toimia.Sinulla sitä vaan ei ollut.

Harvinaisen totta joka sana. :) Vois melkein olla mun kirjoittamaa. heh..

• yks kala N
        Kala-ukko kirjoitti:

Jaa-a . . . jopas teit visaisen kysymyksen . . . Kala leikkii herkästi vaikeasti saavutettavaa . . . ja sit pettyy kovasti, kun toinen ei jaksakaan jahdata häntä ;)) . . . En tiedä onko olemassa mitään taikasanoja, joilla toisen saisi rakastumaa. . . Jos hän on kokenut paljon pettymyksiä, niin hän tarvitsee aikaa itsensä kokoamiseen. . . mut sääli on kaikista pahinta, mitä hän kaipaa. . . . Ainakin minä luokkaannun, jos mua säälitään! Sinulla voisi olla ehkä kaksi vaihtoehtoa, kuinka edetä. Yksi vaihtoehto on, että otat häneen etäisyyttä ja katsot kuinka hän toimii . . . hakeutuuko hän silloin itse seuraasi. Vaarana on, että hän kokee sinun "jättäneen" hänet ja hän lähtee kulkemaan kohti "uusia tuulia". Toinen vaihtoehto on, että lähestyt häntä vain ja ainoastaan ystävänä. Juttelet niitä näitä, etkä näytä hänelle ihastumistasi, etkä sääli häntä. Siten hän oppii luottamaan sinuun ja päästämään lähemmäs itseään. . . En tiedä toimiiko nuo hänen kohdallaan, mut toivotaan parasta ;)) . . . Kiitos ;)) . . . Hyvää, aurinkoista ja onnellista kevättä sinulle.

kala-ukko:=) yritän nyt toimia ensimmäisellä vaihtoehdon mukaisesti ehkä se on ainoa tapaa saada kalaherra avautua ja päästää sen lähelle, mä en missään nimessä sääli tai sääliny häntä koskaan, vaan rakastan oikeasti ja välitän todella paljon.. ja sen voin sanoa että olen todella kärsivällinen ja mulla on hyvin hyvin pitkä pinnaa häneen, koska sisälläni on jotain koen ja tunnen sen että hän on se oikea ja on luottu mulle. Olen itse kalat ja mulla on vahva aisti ja tunnen asiat ennen kun ne tapahtuvat, mä vaan tunnen sen että hän rakastaa mua mut jotain estää sitä en tiedä mikä se on??? hän on muuten tosi ujo kaveri ja niin sulkeutunut, ei oo helppoa saada hänet ulos siitä kuoresta mut ainakin niin pitkään kun tunteet on yritän kovasti saada hänet takaisin... Olen tavanu muita miehiä sen jälkeen mut ei mikään auttanu unohtaa hänet enkä pystynyt keskittyä muihin ihmisiin kun sydän yhtä:( kiitos kuitenkin neuvoista toivottavasti nyt se auttais vähän.

• Kala-ukko
        yks kala N kirjoitti:

kala-ukko:=) yritän nyt toimia ensimmäisellä vaihtoehdon mukaisesti ehkä se on ainoa tapaa saada kalaherra avautua ja päästää sen lähelle, mä en missään nimessä sääli tai sääliny häntä koskaan, vaan rakastan oikeasti ja välitän todella paljon.. ja sen voin sanoa että olen todella kärsivällinen ja mulla on hyvin hyvin pitkä pinnaa häneen, koska sisälläni on jotain koen ja tunnen sen että hän on se oikea ja on luottu mulle. Olen itse kalat ja mulla on vahva aisti ja tunnen asiat ennen kun ne tapahtuvat, mä vaan tunnen sen että hän rakastaa mua mut jotain estää sitä en tiedä mikä se on??? hän on muuten tosi ujo kaveri ja niin sulkeutunut, ei oo helppoa saada hänet ulos siitä kuoresta mut ainakin niin pitkään kun tunteet on yritän kovasti saada hänet takaisin... Olen tavanu muita miehiä sen jälkeen mut ei mikään auttanu unohtaa hänet enkä pystynyt keskittyä muihin ihmisiin kun sydän yhtä:( kiitos kuitenkin neuvoista toivottavasti nyt se auttais vähän.

Oletko kertonut hänelle miten asiat ovat? . . . Oletko kertonut hänelle rehellisesti, että kaipaat ja rakastat häntä yhä? Voi olla, että Kala-mies ei uskalla sen vuoksi luottaa sinuun, kun pelkää että jätät hänet silloin, kun hän rakastuu sinuun! Tuo on sellainen asia, joka täytyy puhua ja selvittää, ennen kuin suhde hänen kanssaan voi alkaa ja jatkua. . . Jos hän rakastaa sinua, niin hän antaa anteeksi.

• yks kala N
        Kala-ukko kirjoitti:

Oletko kertonut hänelle miten asiat ovat? . . . Oletko kertonut hänelle rehellisesti, että kaipaat ja rakastat häntä yhä? Voi olla, että Kala-mies ei uskalla sen vuoksi luottaa sinuun, kun pelkää että jätät hänet silloin, kun hän rakastuu sinuun! Tuo on sellainen asia, joka täytyy puhua ja selvittää, ennen kuin suhde hänen kanssaan voi alkaa ja jatkua. . . Jos hän rakastaa sinua, niin hän antaa anteeksi.

miljoonaa kertaa hänelle ja joka toinen viikko laitan hänelle viestejä että rakastan yhä häntä ja haluun hänet ihan itsensä vuoksi ja sellaisenaan kun hän on.... Mut ei taida toi mies usko enää mihinkään... Olen vakuuttanu hänellä etten koskaan jättäisi tai pettäis häntä, olen valmis rakastaa ja vietää koko elämääni hänen kanssa onnellisesti:)
        En tiedä sitten mitä muuta vois tehdä!!! en itedä haaskaan aikaa ja elämääni turhaan, jos hän on nyt noin vaikea miten jatkossa voin elää sen kaa??? ehkä pelkkä rakkaus ei riittäis kuitenkaan... mut jos vain pystyisin unohtaa ja anna sen olla olisin varmaan onnellinen ja jatkaisin elämää eteenpäin:( mut sydän muistuttaa mua välillä ja ajatukset aina menee hänen luokse vaikka kuinka yrittäisin vältellä!!
        aurinkoista pääsiäistä sulle:=) ja kiitos vastauksesta.

• Kala-ukko
        yks kala N kirjoitti:

miljoonaa kertaa hänelle ja joka toinen viikko laitan hänelle viestejä että rakastan yhä häntä ja haluun hänet ihan itsensä vuoksi ja sellaisenaan kun hän on.... Mut ei taida toi mies usko enää mihinkään... Olen vakuuttanu hänellä etten koskaan jättäisi tai pettäis häntä, olen valmis rakastaa ja vietää koko elämääni hänen kanssa onnellisesti:)
        En tiedä sitten mitä muuta vois tehdä!!! en itedä haaskaan aikaa ja elämääni turhaan, jos hän on nyt noin vaikea miten jatkossa voin elää sen kaa??? ehkä pelkkä rakkaus ei riittäis kuitenkaan... mut jos vain pystyisin unohtaa ja anna sen olla olisin varmaan onnellinen ja jatkaisin elämää eteenpäin:( mut sydän muistuttaa mua välillä ja ajatukset aina menee hänen luokse vaikka kuinka yrittäisin vältellä!!
        aurinkoista pääsiäistä sulle:=) ja kiitos vastauksesta.

Jaa-a . . . kävipä sinulle mitentahansa, niin muista, että elämä jatkuu!! . . . Onkohan se sitten meidän Kalojen kohtalo, että ihastumme ja rakastumme ihmiseen, jota meidän on mahdotonta saada!! . . . Ainakin minulle on jo monesti käynyt niin . . . mut kyllä niistä ajankanssa yli pääsee . . . harmittaa ja surettaa aikansa ja elämä jatkuu! . . . Voithan sinä häneltä viestillä kysyä, et millaisena hän näkee teidän tulevaisuuden, onko sitä, vai ei. Silloin sinä saat varmuuden ja pääset jatkamaan omaa elämääsi, joko hänen kanssaan, tai ilman. Aurinkoista pääsiäistä sinullekin :=)

• yks kala N
        Kala-ukko kirjoitti:

Jaa-a . . . kävipä sinulle mitentahansa, niin muista, että elämä jatkuu!! . . . Onkohan se sitten meidän Kalojen kohtalo, että ihastumme ja rakastumme ihmiseen, jota meidän on mahdotonta saada!! . . . Ainakin minulle on jo monesti käynyt niin . . . mut kyllä niistä ajankanssa yli pääsee . . . harmittaa ja surettaa aikansa ja elämä jatkuu! . . . Voithan sinä häneltä viestillä kysyä, et millaisena hän näkee teidän tulevaisuuden, onko sitä, vai ei. Silloin sinä saat varmuuden ja pääset jatkamaan omaa elämääsi, joko hänen kanssaan, tai ilman. Aurinkoista pääsiäistä sinullekin :=)

se meidän kalojen kohtalo aina ihastua ja rakastua ihmiseen joka on mahdotonta saada, näin mullekin on käynyt kolme kertaa elämässäni aikana:( ongelmana on se etten ole enää mikään teinityttö, olen jo ylittäny 30:=) näin on elämää jatkuu tuskallisena ja suruissa, olen kyllä tottunut siihen aina kun annan luvan itselleni että voin rakastua uudelleen kuitenkin epäonnistun ja taas sama juttu jatkuu:(
        kun hän ei ikinä vasta mun viesteihin, ihan turhaan kysyä häneltä mitään ei se kuitenkaan vasta olen 100 varma siitä.... olen kahden vuoden aikana kysellyt kaikkenlaisia ja ehdottanu vaikka mitä mut kaveri on umpikujassa eikä saa suunsa auki millään, eikä koskaan vasta mua,,, no yritän jatkaa elmääni ilman häntä ja aika parantaa haavat eiks niin kala-ukko:=)) kiva kuulla susta ja katsotaan miltä tää elämää näyttää jatkossakin ei voi olla aina synkkää kaloille:=) KIITOS.

• Kala-ukko
        yks kala N kirjoitti:

se meidän kalojen kohtalo aina ihastua ja rakastua ihmiseen joka on mahdotonta saada, näin mullekin on käynyt kolme kertaa elämässäni aikana:( ongelmana on se etten ole enää mikään teinityttö, olen jo ylittäny 30:=) näin on elämää jatkuu tuskallisena ja suruissa, olen kyllä tottunut siihen aina kun annan luvan itselleni että voin rakastua uudelleen kuitenkin epäonnistun ja taas sama juttu jatkuu:(
        kun hän ei ikinä vasta mun viesteihin, ihan turhaan kysyä häneltä mitään ei se kuitenkaan vasta olen 100 varma siitä.... olen kahden vuoden aikana kysellyt kaikkenlaisia ja ehdottanu vaikka mitä mut kaveri on umpikujassa eikä saa suunsa auki millään, eikä koskaan vasta mua,,, no yritän jatkaa elmääni ilman häntä ja aika parantaa haavat eiks niin kala-ukko:=)) kiva kuulla susta ja katsotaan miltä tää elämää näyttää jatkossakin ei voi olla aina synkkää kaloille:=) KIITOS.

Ota vain rohkeasti uusi suunta elämällesi ;) . . . Eikös se tämä kevät ole aina rakastumisen ja rakkauden aikaa ;)) . . . Löydät kyllä sellaisen miehen, joka täyttää toiveesi ja jolta saat yltäkylläisesti vastarakkautta! Olet vielä nuorinainen ja elämä on vielä edessäsi. . . Mie olen jo vanhus ;)) . . . pitkälti yli 40! . . . Niinhän se on, aika parantaa haavat ja Kalana tiedän, että ei aikaakaan, kun jo katselet elämää possunpunaisienlasien läpi :=)) Hyvää ja onnellista kevättä sinulle.

• en mene koukkuun
        CrystalFish kirjoitti:

Kalalla ei ole sitä ymmärrystä laisinkaan mitä kumppanilta vaaditaan.Kala ymmärtää itseäänkin niin eriskummallisella tavalla. Ja niin " tunteellisia " se loistaa jo kilometrien päähän, kalamiehet rakastaa jokaista vastaantulevaa. Kalamiehen rakkaus on epäaitoa, ei millään tavalla ne tunteet ole aitoja.( epärehellinen ). Olet hakoteillä jos luotat kalamieheen, aamulla hän voi herätä sun vierestä, huomenna jonkun toisen patjalta ja se pullokin on niin rakas,,,, rakas.

Ei elämä ole yhtä tunteiden paloa, myös se käytännöllisyys ja että osaa tehdäkkin jotain hyödyllistä.
        Turvallisuuden tunne puuttuu usein niin " tunteilevalta " kalalta, ja se... ailahtelevaisuus kuka jaksaa
        kalan kanssa kun ei tiedä onko se lintu vai kala. ( haaveilee aina sellaisesta mitä ei ole olemassakaan........)

Suhde toimii jos olet kestävä ( huom. kaiken kestävä ) YMMÄRTÄVÄ ja kaikesta huolehtiva kumppani.!
        Luottaa ei voi koskaan, " pettävä pelimies " kun toisella kädellä ottaa toisesta menettää sitä se on ......
        Että semmonen tää k-a-l-a-m-i-e-s...... ensin lauhkea lammas sitten susi ..... susi..... suhde ei voi toimia
        vaatii kohtuutonta jaksamista..... en jaksa todellakaan enää....

• kevät34
        en mene koukkuun kirjoitti:

Kalalla ei ole sitä ymmärrystä laisinkaan mitä kumppanilta vaaditaan.Kala ymmärtää itseäänkin niin eriskummallisella tavalla. Ja niin " tunteellisia " se loistaa jo kilometrien päähän, kalamiehet rakastaa jokaista vastaantulevaa. Kalamiehen rakkaus on epäaitoa, ei millään tavalla ne tunteet ole aitoja.( epärehellinen ). Olet hakoteillä jos luotat kalamieheen, aamulla hän voi herätä sun vierestä, huomenna jonkun toisen patjalta ja se pullokin on niin rakas,,,, rakas.

Ei elämä ole yhtä tunteiden paloa, myös se käytännöllisyys ja että osaa tehdäkkin jotain hyödyllistä.
        Turvallisuuden tunne puuttuu usein niin " tunteilevalta " kalalta, ja se... ailahtelevaisuus kuka jaksaa
        kalan kanssa kun ei tiedä onko se lintu vai kala. ( haaveilee aina sellaisesta mitä ei ole olemassakaan........)

Suhde toimii jos olet kestävä ( huom. kaiken kestävä ) YMMÄRTÄVÄ ja kaikesta huolehtiva kumppani.!
        Luottaa ei voi koskaan, " pettävä pelimies " kun toisella kädellä ottaa toisesta menettää sitä se on ......
        Että semmonen tää k-a-l-a-m-i-e-s...... ensin lauhkea lammas sitten susi ..... susi..... suhde ei voi toimia
        vaatii kohtuutonta jaksamista..... en jaksa todellakaan enää....

joka sana oli niin kohdallaan että olisin voinu sanoa samaa mut kiitos sulle hyvin kuvailit kala miehiä.... kyllä ne vaan on sellasia eikä sille voi mitään. Nainen pitää olla kohtuuttoman kärsivällinen hänen kanssa ja kestävä totta puhut:=) Eihän kukaan jaksaa jahkailla tätä otusta loppuun asti nou nou way..... minusta aivan turhaa haaskata tunteita ja aikaa kalat miehen kanssa tai takia, ei se koskaan arvosta sitä... kiittämätön pikkupoikaa kala poika:=) sorri vaan.

• onnea vaan.....
        kevät34 kirjoitti:

joka sana oli niin kohdallaan että olisin voinu sanoa samaa mut kiitos sulle hyvin kuvailit kala miehiä.... kyllä ne vaan on sellasia eikä sille voi mitään. Nainen pitää olla kohtuuttoman kärsivällinen hänen kanssa ja kestävä totta puhut:=) Eihän kukaan jaksaa jahkailla tätä otusta loppuun asti nou nou way..... minusta aivan turhaa haaskata tunteita ja aikaa kalat miehen kanssa tai takia, ei se koskaan arvosta sitä... kiittämätön pikkupoikaa kala poika:=) sorri vaan.

kalamies ei anna arvoa puolisolleen, mitätöi ja aliarvioi jatkuvasti. pettää minkä ehtii.
        kokenut olen nämä asiat itsekkin, muutos on tulossa, nauttikoon nyt se uusi " tunteilusta".

no kun huomaa tämä uusi tai herää siitä ensihuumasta, väistyy varmaan takavasemmalle.
        jos unelmoimalla elää niin siitä vaan, kärsivällisyyttä jos on " takataskussa " onni voi kukoistaa ???
        pikkupoika on ja myös semmoisena pysyy.!

• Lohikäärme-76
        onnea vaan..... kirjoitti:

kalamies ei anna arvoa puolisolleen, mitätöi ja aliarvioi jatkuvasti. pettää minkä ehtii.
        kokenut olen nämä asiat itsekkin, muutos on tulossa, nauttikoon nyt se uusi " tunteilusta".

no kun huomaa tämä uusi tai herää siitä ensihuumasta, väistyy varmaan takavasemmalle.
        jos unelmoimalla elää niin siitä vaan, kärsivällisyyttä jos on " takataskussa " onni voi kukoistaa ???
        pikkupoika on ja myös semmoisena pysyy.!

Mä taas kalamiehenä vastaan näihin syytöksiin. Mistä helvetistä te oikeni puhutte kun en todellakaan näe itseäni näissä tiedän haukuissanne?! Ei vaan ymmärrä oikein. Sen tiedän itsestänikin, että saatan olla joskus hankala, kukapa meistä ei olisi. Luuletteko te että ihminen joka ei koskaan sano vastaan tahi kerro mielipiteitään, on kaikki hyvin? Itse olen sitä mieltä että rehellisyys se on mikä kannattaa. Puhukaa keskenänne. Siitä se kaikki alkaa.

Suhteessa kunnioitan toista osapuolta paljon. Se sana mitä se kumppani sanoo/tekee merkitsee todella paljon. En todellakaan "paina villasella" sitä asiaa/tekoa, mikä se sitten voikaan olla.

Pettänyt en ole kertaakaan, enkä tule koskaan pettämään. Muistakaa nyt hyvät ihmiset ettette leimaa kaikkia kalamiehiä todellisiksi kusipäiksi, koska me kaikki emme sellaisia ole.

-Kiitos.

• yksi vaan
        Lohikäärme-76 kirjoitti:

Mä taas kalamiehenä vastaan näihin syytöksiin. Mistä helvetistä te oikeni puhutte kun en todellakaan näe itseäni näissä tiedän haukuissanne?! Ei vaan ymmärrä oikein. Sen tiedän itsestänikin, että saatan olla joskus hankala, kukapa meistä ei olisi. Luuletteko te että ihminen joka ei koskaan sano vastaan tahi kerro mielipiteitään, on kaikki hyvin? Itse olen sitä mieltä että rehellisyys se on mikä kannattaa. Puhukaa keskenänne. Siitä se kaikki alkaa.

Suhteessa kunnioitan toista osapuolta paljon. Se sana mitä se kumppani sanoo/tekee merkitsee todella paljon. En todellakaan "paina villasella" sitä asiaa/tekoa, mikä se sitten voikaan olla.

Pettänyt en ole kertaakaan, enkä tule koskaan pettämään. Muistakaa nyt hyvät ihmiset ettette leimaa kaikkia kalamiehiä todellisiksi kusipäiksi, koska me kaikki emme sellaisia ole.

-Kiitos.

selittää meille tässä, ei kaikki naiset voi olla väärässä ja vain te kala herrat olette niin rehellisiä ja uskollisia,,, täysi kuusipää ootte ja piste.

• CrystalFish
        Lohikäärme-76 kirjoitti:

-Kiitos.

... jouduit sitten katkeran akkalauman keskelle jotka täällä tilittää ja haukkuu teitä kalamiehiä.. :D Anna mennä toisesta sisään ja toisesta ulos kun yleistäminenhän on niin turhaa.Tiedät itse parhaiten millainen olet eikä nämä muut.Itse olen kalanainen ja olis joskus mukava lukea miesten mielipiteitä meistä kalanaisista, saatais vähän vaihtelua tähän kalamisten vihaamis-palstalle :D Tsemppiä sulle!

• 5+15
        Lohikäärme-76 kirjoitti:

-Kiitos.

oikein. Eihän viesteissä lue että kaikki kalamiehet teki niin ja näin.
        Lue niin huomaat puolisot kertoo omasta kokemuksestaan.
        KalaMIEHEN muija minäkin olen, kalaMIEHENI pettää minua aivan julkisesti.
        On niin tehnyt monta kertaa, asumme nyt erillään.

Hän menköön uuden löytönsä kanssa, kestävää siitä ei tule on jo nyt pettänyt!

• Lohikäärme76
        CrystalFish kirjoitti:

... jouduit sitten katkeran akkalauman keskelle jotka täällä tilittää ja haukkuu teitä kalamiehiä.. :D Anna mennä toisesta sisään ja toisesta ulos kun yleistäminenhän on niin turhaa.Tiedät itse parhaiten millainen olet eikä nämä muut.Itse olen kalanainen ja olis joskus mukava lukea miesten mielipiteitä meistä kalanaisista, saatais vähän vaihtelua tähän kalamisten vihaamis-palstalle :D Tsemppiä sulle!

Ei täällä tätä nykyä keskustella muusta kuin siitä miten pahoja ja kuinka kusipäisiä me kalamiehet ollaan. Omistuista sakkia todellakin, mutta kukin tavallaan. Eipä se mua paljoa hetkauta. Itse tiedän parhaiten itseni ja niin sen pitääkin olla. Ei kukaan muu voi todellakaan tulla väittämään petturiksi/kusipääksi/[vapaasti valittava haukkumasana] kun ei voi tuntea koko ihmisitä. Eli oikeessa oot CrystalFish :)

Itse en valitettavasti tunne moniakaan kalanaisia. Sen oon itse huomannut et se huumorintaju on kalanaisen kanssa mahtavaa. Muutenkin ns. syvempi ymmärrys on ollut kohdillaan eli aika henkeviä keskusteluita on tullut käytyä läpi. Mut tähän samaan syssyyn voin sanoa että jostain kumman syystä myös vesimiesnaiset on itseäni jollain tavalla lähellä. En tiedä onko sillä jotain merkitystä että nouseva merkkini on Skorpioni. Kukapa näistä tietää..

• kala-akka
        Kala-ukko kirjoitti:

juuri näin!

• Kala-ukko

Miksi te naiset katsotte sormienne läpi, jos mies pettää?????? Minä en suvaitse olleenkaan pettämistä!! En itseltäni, enkä kumppaniltani. Se on kerrasta poikki ja piste!
      Ja miksi te naiset katsotte sormienne läpi, jos mies juo??? Säälimällä ei yksikään juoppo parane!!!!
      Jos rakkaus loppuu, niin onko mitenkään mahdollista saada toista syttymään/rakastumaan uudelleen samaan ihmiseen? Oma mielipiteeni on, että ei. . . Kalat ja Kala-mies ihastuu herkästi . . . liian herkästi. Kalat ihastuvat rakkauden tunteeseen, ei aina ihmiseen. . . Kun on ihastunut/rakastunut elämä tuntuu hyvälle, onnelliselle ja helpolle.
      Kalat ihastuu herkästi ja liian heppoisten perustein . . . ja sitten, kun alkuhuuma loppuu ja arki alkaa parisuhteessakin, saattaa Kala tulla katumapäälle . . . Oliskohan tästä seikasta kyse noilla naisilla, jotka mollaavat noin kovasti meitä.

• kevät34

Naisten tunteilla kun rakastutte ja ihastutte helposti, sitten alkuhuuma loppu lähdette noin vaan ja ette edes mietti miten toisella osapuolella vois tapahtua??? naisten tunteet ei oo leikkiä!! selvittäkä ensi oma tunteenne siihen ihmiseen kohtaan sitten puhukaa rakastumisesta:) ette voi tänään rakastaa ja huomenna taas et rakasta!!! kyllä kalamieeltä on saanu tarpeeksi sydänsuruja ja paskaa, sen takia ollaan noin kovia teitä kohtaan, saa mitä tilaa eiks niin?? Ja on todettu että kalat miehet ovat niin saamattomia niin saamattomia ei niistä saa irti rakkautta eikä mitään muuta... se on raaka totuus sorri vaan kala-ukko.
        Ei teistä o parisuhteeseen eikä teistä tuu hyvää isää:=(

• Kala-ukko
        kevät34 kirjoitti:

Naisten tunteilla kun rakastutte ja ihastutte helposti, sitten alkuhuuma loppu lähdette noin vaan ja ette edes mietti miten toisella osapuolella vois tapahtua??? naisten tunteet ei oo leikkiä!! selvittäkä ensi oma tunteenne siihen ihmiseen kohtaan sitten puhukaa rakastumisesta:) ette voi tänään rakastaa ja huomenna taas et rakasta!!! kyllä kalamieeltä on saanu tarpeeksi sydänsuruja ja paskaa, sen takia ollaan noin kovia teitä kohtaan, saa mitä tilaa eiks niin?? Ja on todettu että kalat miehet ovat niin saamattomia niin saamattomia ei niistä saa irti rakkautta eikä mitään muuta... se on raaka totuus sorri vaan kala-ukko.
        Ei teistä o parisuhteeseen eikä teistä tuu hyvää isää:=(

Seurustelitko kuinka pitkään kalamiehen kanssa? . . . Pystyittekö keskustelemaan asioista ja varsinkin ongelmista? . . . Jos keskustelu yhteys ei toimi, niin silloin kyllä pitäisi hälytyskellojen jo soida. . . Itse olen oppinut kantapään kautta, ettei ihmiseen joka ei osaa puhua tunteistaan/ongelmistaan kannata sitoutua, eikä hän ollut Kalat. . . . Siksi mä ihmettelen miksi Kalat-miehet saavat noin kovaa kritiikkiä. . . Itse osaan ja pystyn puhumaan vaikeistakin asioista asiallisesti.

Täytyy aina muistaa, vaikka Kalat on kiltti luonteeltaan, niin kuitenkaan hän ei suostu alistumaan, ei ainakaan väkisin. Jos kumppani on sen arvoinen, niin Kalat alistuu aivan itse ja vapaaehtoisesti, mutta ei väkisin, eikä kiristämällä.

• haukiäijä
    • Myokine

Itse olen kalat nainen..ja kyllä olemme laiskoja paskoja ja mä tykkään olla laiska paska..

kalat miehet on mun mielestä oikeesti ihan vitun vammasia..

nimittäin mun iskä ei saa ikinä mitään aikaseksi ja äiti on suunnillee kouluttanu sitä koko elämän että se saisi aivot joskus päähän...puolet kaveriporukasta on kalat miehiä ja myöskään eivät ole saaneet mitään aikaseski..ei töitä tai mitään eikä edes mitään suunitelmia että esim ammatti tai joku !!!

Ja myös tämä nukkumis ongelma että valvotaan 6 aamuun herätään 7 illalla eikä ehditä tehdä mitään päivän aikana esim käydä työvoimatoimistossa...eräs tuntemani kala on asunut asunnossaan yli puoli vuotta eikä ole jaksanut hakea kunnon nettiä koska ei jaksa kävellä pari askelta metrolle vaan käyttää mokkulaa joka toimii erittäin huonosti...kuin myös terveysasemalla käynti venyyy 1000 vuotta ennenku tauti saa kakkosvaiheen jne jne...kalat miehet on vain yksinkertaisesti idiootteja!! en niinku edes jaksa ymmärtää mitä niitten päässä liikkuu !!

• yks oikku

olet aivan oikeassa kalamiehen suhteesta... kaikki mitä mainitist tässä aivan totta, ja nyt on todettu että kalat miehistä ei ole mihinkään............. saamattomia paskoja:-) that is it....

• Kala-ukko
        yks oikku kirjoitti:

olet aivan oikeassa kalamiehen suhteesta... kaikki mitä mainitist tässä aivan totta, ja nyt on todettu että kalat miehistä ei ole mihinkään............. saamattomia paskoja:-) that is it....

Ja miehän en tuota usko, ennen kuin joku minulle noin sanoo!!!
        Kalat on monitahoinen merkki ja sen vuoksi on monenlaisia Kaloja.
        Mut ainakin minä väistelen kaikki Oinaat aivan suosiolla. Kun kaksi vastakkaisen luonteen omaavaa ihmistä laitetaan yhteen, niin siitähän ei tule kuin vain sanomista!!

• ghjghjk

Eräs herra nimeltään Albert Einstein oli kalat...

• peenappi

jep, olen kalamies ja voin kokemuksesta snaoa että MINUSTA ei ole mihinkään. En osaa mitn ja kyynelehdin omassa surkeudessani joka päivä, kun ei minulla ole mitäään mahdollisuutta mihinkään muuhunkaan. Kirjoitustaitoni ovat myös vähäpätöiset jonka vuoksi MINUN pitäisi hankkiutua tietokoneesta eroon jotten vaivaisi itseäni suurempia olentoja mitättömällä piipityksellä jne.
      Menetin naiseni suurelle oinas merkkiselle mieshlölle ja koen tuntevani suurta katkeruutta nyt, kun elimeni on surkastunut tämän suuren menetyksen vuoksi.
      kyyneleet valuvat tämän totuudellisuuden vuoksi pitkin näppäimistön ulkokuorta, jatkaen siitä valuvaa virtaansa kohti siivottomaksi käynyttä lattiaa, jota naiseni ei enää siivoa koska hän on sen sankarin luona harrastamassa intohimoista rakkauttaan.

• Kala-ukko

Kuuleppas feikki .. . Pohjaltahan ei ole kuin vain ja ainoastaan yksi suunta . . . takaisin ylös!!!!
        Mies ei itke, eikä ruikuta vaikka mikä olisi!!! Vastukset kasvattavat vain luonnetta ja asennetta ja se jos mikä on vain ja ainoastaan hyväksi!!! Se mikä ei tapa, niin vahvistaa!!!

• Kalat M

Hankkikaa se ELÄMÄ! Älkää katsoko pelkästään horoskooppien kautta, koska siinä ei ole loppujen lopuksi kovinkaan suurta painoarvoa! Ite opiskelen kasvatus- alalla, harrastan monipuolisesti: mm. teatteria, pyöräilyä. Laahjako ystäväpiiri ja toisinaan haluan olla vaan kotona, mutta myös haluan olla MENOSSA!

Ja olen kyllä hieman ujo, mutta kun löytää oikeaa seuraa niin ujous on poissa. Elämä on välillä potkinut päähän, mutta sellaiset tilanteet vain vahvistavat!

Btw.. huvittavaa lukea näiden luusereiden kommentteja jotka jakelevat jokaiselle vastaantulijalle ja valittavat minkä kerkiää, liekkö yrittävät pönkittää itsetuntoaan, :D

• peenappi

ymh. Nyt ne kävi vierailulla mun tykönä ja viettivät hauskan illan sängyssäni ajaen minut keittiöön kuuntelemaan rakkautensa ääniä...suuret itkut.

• Lohikäärme76
        peenappi kirjoitti:

ymh. Nyt ne kävi vierailulla mun tykönä ja viettivät hauskan illan sängyssäni ajaen minut keittiöön kuuntelemaan rakkautensa ääniä...suuret itkut.

..miksi helvetissä kestät tuollaista "suhdetta" Eihän tuo ole mistään kotoisin. En kyllä itse jaksaisi laisinkaa mitään tuon kaltaista että vietetään hauskaa iltaa MUN sängyssä. prkl!

Lähde nyt pois tuosta paskasta ja etsi joku fiksumpi ihminen.

• Anonyymi

Olen itse Oinas mutta kalat ovat ihana horoskooppi ja toivon heille kaikkea hyvää. Sinulla ei ole edes mitään oikeaa syytä haukkua muitten horoskooppeja!😡

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2636
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2272
    3. 148
      2254
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2150
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1752
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1627
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1566
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      289
      1447
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1399
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1389
    Aihe