Oulun Rauhanterveys tänään.

B-luokan kansalainen

Lukiko kukaan tänään rauhantervehystä, siinä oli joku nainen kirjoittanut jonkin jutun.
Lopuksi luki kirjoittajan nimi ja ammatti ja lisäys Piispa Samuel Salmen miniä.
On kyllä itsensä ylentämisen huippunoteeraus ilmoittaa ammatikseen Piispa Samuel Salmen miniä.
Luulisi että Piispa Samuel Salmen miniä olisi sen verran fiksu että ei ylentäsi itseään muiden ihmisten yläpuollle.
huh, huh, onneksi olkoon etelä-suomi, olette ansainneet tämän Piispa Samuel Samen pojan Mikko Salmen ja hänen vaimonsa joka on piispa Samuen Salmen miniä, joutaahan ne etelä-suomalaisetkin saada osansa.

9

1329

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • B-luokan kansalainen?

Kyllä töissä saadaan päivittäin kuulla että joku on sukua Piispa Samuel Salmelle. Eiköhän se ole tullut jokaiselle meidän työyhteisössä selväksi että sukua ollaan. Mutta pitääkö sitä kokoajan muistuttaa? Onneksi kohta loppu, ja työyhteisö palaa normaaliin "harmoniaan", eikä tarvitse kokoajan jännittää.

• Pakko todeta

Vaihtaako "Puppe" alias Mikko Salmi työpaikkaa?

Myötähäpeä on suuri aina kun joutuu hänen vierantoimitustaan seuraamaan.

• res.lunt.

kyllä muistaa aina kääntää puheen Piispa Samuel Salmeen, oikein hävettää kun kun aina tulee kyllä puheeksi. Miniä tuntuu olevan samaa kastia.

• joka joutuu ratsastamaan isällään tai appiukollaan. Heikot on silloin pojun ja eukon omat eväät.

• Ei sukua
        Melperi1 kirjoitti:

joka joutuu ratsastamaan isällään tai appiukollaan. Heikot on silloin pojun ja eukon omat eväät.

meilläkin pomon sukulainen, joka muistuttaa joka käänteessä kyllä sukulaissuhteestaa. Tämä tollo ei kyllä olisi missään muussa firmassa montaa päivää töissä, kun ei osaa tehdä muuta kuin vedota sukulais-suhteeseen. Mulle ihan sama , mä olenkin aina etten muka muistaisi että se on pomon sukulainen, ja vedätän sitä kertomalla pomosta juttuja. Tietää että pomon ei kannata antaa mulle potkuja, kuka siltä sitten ottaisi ******** kesken työpäivän. Sillä ämmällä on naama aina norsun ******* kun vedätän sitä pomon jutuista.
        MUTTA ALINTAKASTIA IHMISTET JOTKA EIVÄT KEKSI MUUTA KUIN VEDOTA SUKULAISSUHTEESEEN KUN ITSE OVAT EPÄPÄTEVIÄ

• elämä on

Minun kokemukseni on kyllä aivan toinen. Mikko Salmi kohtaa ihmisiä ja tekee rohkeasti töitä omalla karismaattisella persoonallaan, eikä tarvitse keppihevosia. Seurakuntalaisena harmittaa, kun hän lähtee Karjasillan seurakunnasta.

• Raahelainen

Jospa siitä vielä joskus tulee aikuinen. Nyt vielä penikkatauteja. Näin hänet telkkarissa jossain keskustelussa myös. Karsea pukeutuminen ei viestinyt että hän edusti siellä ev.lut. kirkkoamme. Hävetti olemus ja jätkämäisen rehvakka esiintymistyyli.

• blimmer
        Raahelainen kirjoitti:

Jospa siitä vielä joskus tulee aikuinen. Nyt vielä penikkatauteja. Näin hänet telkkarissa jossain keskustelussa myös. Karsea pukeutuminen ei viestinyt että hän edusti siellä ev.lut. kirkkoamme. Hävetti olemus ja jätkämäisen rehvakka esiintymistyyli.

Liekö pastori Mikko Salmi esikuva koko elokuvalle Riisuttu mies?

• Tympääntynyt
        blimmer kirjoitti:

Liekö pastori Mikko Salmi esikuva koko elokuvalle Riisuttu mies?

Alastonkuvassa HS Kuukausiliitteessä! Eikö tää ole jo ihan umpivanha kikka että pitää itseään alasti esitellä saadakseen julkisuutta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      177
      4995
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      19
      4387
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3107
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2952
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2892
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2511
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27