sivuillahan on mainostettu wincapitaa,GPP:tä ynnä muuta hämärää. Eikö näistä sivuista saa keskustella? Sivujen ylläpitäjän nimi on tullut useasti esiin eri medioissa. Mikä on syy että että edes linkki näille hörhö sivuille ei pysy täällä osiossa?
Uralin ,minne katosi Financia sivuja koskeva ketju?
5
387
Vastaukset
- Seppo Taalasmaa
Pakkohan se on olla rehellinen pulju kun mainostaa sivuillaan EOK:takin, ehkäpä siksi ketjusi on poistettu?
Poistopyyntöjä tulee noista kyseisistä viesteistä.
- perustelevat?
Miten niitä pyyntöjä perustellaan?
- Mikko pa
Vai tapahtuuko poistaminen automaattisesti? Eikö viestin poistamiseen olisi tarvinnut rikkoa keskustelun sääntöjä? Eikö oikea menettely olisi ilmoittaa poistopyynnön lähettäjälle, että poistoon ei ole perusteita???
Jokainen koijari saa tällä hetkellä siis poistatettua itselleen kiusalliset keskustelut ne havaitessaan?
Eihän siinä ole mitään järkeä.
Kerro nyt Uralin voiko tämä asia oikeasti mennä näin? Mikko pa kirjoitti:
Vai tapahtuuko poistaminen automaattisesti? Eikö viestin poistamiseen olisi tarvinnut rikkoa keskustelun sääntöjä? Eikö oikea menettely olisi ilmoittaa poistopyynnön lähettäjälle, että poistoon ei ole perusteita???
Jokainen koijari saa tällä hetkellä siis poistatettua itselleen kiusalliset keskustelut ne havaitessaan?
Eihän siinä ole mitään järkeä.
Kerro nyt Uralin voiko tämä asia oikeasti mennä näin?Minä en poista automaattisesti poistopyyntöjä vaan luen jokaisen, mutta sama poistopyyntö menee Eniroon Suomi24 keskustelun ylläpitoon, joka vielä tarkistaa poistopyyntöviestin ja päättää jättääkö viestin palstalle vai ei.
Jos haluat kysyä ylläpidolta noista poistetuista viesteistä niin laita palautelomakkeen kautta viesti merkitse kohta sheriffit voin ilmoittaa sinne, että vastaavat sinulle noista miksi poistettu tarkemmin.
http://www.suomi24.fi/palaute/lomake/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174956
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2172671- 301740
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella341735Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731697Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301568Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1511170
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81154Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42972