Katso tämän sivun keskimmäistä saranaa:
http://www.sunsauna.fi/index.php/tuotteet/saunanlasiseina/teknisetyksityiskohdat
Jos se laatta johon sarana tulee, ei ole aivan suorassa, niin saranaa joutuu säätämään. (Paikka on sen verran kapea että laatan suoruus ei ole varmaa.) Onko tuon saranan säätäminen mahdollista?
Tässä ottamassani kuvassa samasta saranasta on pari kuusiokoloruuvia:
http://personal.inet.fi/koti/kx/sauna/sarana.jpg
Jos noita ruuvaa, niin mitä tapahtuu? Laukeaako jostain jousesta veto vai onko ne saranan säätöjä? (Esim. niin että niitä löysätään ja sitten kulmaa muutetaan ja sen jälkeen kiristetään paikoilleen???)
(Kävi ilmi että mulle sauna/kylppäriremonttia tekevä firma ei ole koskaan asentanut karmittomia lasiovia vaikka muita ovia satamäärin.)
Lasioven sarana
3
3573
Vastaukset
- sinkkiämpärifirmako?
remonttia tekee? jos firman miehet asentaa ,niin kuuluuhan niitten myös ovi säätää kohdalleen ,ettei asiakkaan tarvii netissä kysellä miten saranaa säädellään!!
Jos eivät osaa,niin vaihda remonttifirmaa tai tingi hinnasta,jos joudut kerran hommasta osan tekemään itse.- Löylyukko
Kyllä ne varmaan asentaa ja säätää tarvittaessa kohdalleen.
Eikä firmaa noin vaan vaihdeta kesken kaiken.
Työ on aivan loppuvaiheessa ja olen ollut erittäin tyytyväinen työn tulokseen ja siihen että kaikki on tapahtunut kellon tarkkuudella ajallaan. Tämä tietämättömyys karmittomista lasiovista tuli vaan yllätyksenä. (Itse minä sen oven ostin. He tarjosivat karmillista lasiovea.)
Ovea ei ole vielä kiinnitetty. Ihmettelen vaan asiaa itsekseen jo etukäteen omasta mielenkiinnosta. Ja senkin takia, että minun on hyvä tietää tämä asia jos asentaja ei tiedä. Jos asentaja ei tiedä, niin tulee vaan ylimääräistä sählinkiä ja viivettä kun hän ottaa selvää siitä. Siksi kysyin.
- Löylyukko
Eipä noita tarvinnut säätää. Ovi meni millilleen kohdalleen vaikka pienikin virhe saranassa kertautuu oven leveyden mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321