Katso tämän sivun keskimmäistä saranaa:
http://www.sunsauna.fi/index.php/tuotteet/saunanlasiseina/teknisetyksityiskohdat
Jos se laatta johon sarana tulee, ei ole aivan suorassa, niin saranaa joutuu säätämään. (Paikka on sen verran kapea että laatan suoruus ei ole varmaa.) Onko tuon saranan säätäminen mahdollista?
Tässä ottamassani kuvassa samasta saranasta on pari kuusiokoloruuvia:
http://personal.inet.fi/koti/kx/sauna/sarana.jpg
Jos noita ruuvaa, niin mitä tapahtuu? Laukeaako jostain jousesta veto vai onko ne saranan säätöjä? (Esim. niin että niitä löysätään ja sitten kulmaa muutetaan ja sen jälkeen kiristetään paikoilleen???)
(Kävi ilmi että mulle sauna/kylppäriremonttia tekevä firma ei ole koskaan asentanut karmittomia lasiovia vaikka muita ovia satamäärin.)
Lasioven sarana
3
3515
Vastaukset
- sinkkiämpärifirmako?
remonttia tekee? jos firman miehet asentaa ,niin kuuluuhan niitten myös ovi säätää kohdalleen ,ettei asiakkaan tarvii netissä kysellä miten saranaa säädellään!!
Jos eivät osaa,niin vaihda remonttifirmaa tai tingi hinnasta,jos joudut kerran hommasta osan tekemään itse.- Löylyukko
Kyllä ne varmaan asentaa ja säätää tarvittaessa kohdalleen.
Eikä firmaa noin vaan vaihdeta kesken kaiken.
Työ on aivan loppuvaiheessa ja olen ollut erittäin tyytyväinen työn tulokseen ja siihen että kaikki on tapahtunut kellon tarkkuudella ajallaan. Tämä tietämättömyys karmittomista lasiovista tuli vaan yllätyksenä. (Itse minä sen oven ostin. He tarjosivat karmillista lasiovea.)
Ovea ei ole vielä kiinnitetty. Ihmettelen vaan asiaa itsekseen jo etukäteen omasta mielenkiinnosta. Ja senkin takia, että minun on hyvä tietää tämä asia jos asentaja ei tiedä. Jos asentaja ei tiedä, niin tulee vaan ylimääräistä sählinkiä ja viivettä kun hän ottaa selvää siitä. Siksi kysyin.
- Löylyukko
Eipä noita tarvinnut säätää. Ovi meni millilleen kohdalleen vaikka pienikin virhe saranassa kertautuu oven leveyden mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1538373- 664664
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404343Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233952Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353483Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423470Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383358- 483123
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422861- 492634