Päässä pyörivistä kysymyksistä syntyisi melkein romaani, joten yritän kirjoittaa harkiten.
Pöytäkone on tammikuussa hommattu, tietoasemalla kasautettu, nyt vista premium:
- emolevy Asus P5Q
- näytönohjain Palit radeon HD 4870, 512MB
- Prosessori Intel E8400
Olen kerran asentanut vistan uudestaan, silloin laitoin perään emolevyn dvd:ltä tarpeelliset ja tarpeettomat ajurit ja ohjelmat, mutta asennus onnistui hyvin, nuo tarpeettomat huomasin jälkeenpäin vasta.
Joten, jos tulevaisuudessa asennan seiskan, asennanko tältä samalta dvd:ltä ajurit?
Olen siis 2 X asentanut recovery XP:n ja kerran Vistan, joten ei tällä kokemuksella parempaa kysymystä kehitetä.
Tulevan windows 7:n asentaminen
8
324
Vastaukset
- Epäilen....
Mielestäni ei dvd:tä asenneta mitään jos seiskaan vaihdat,Vista on vista ja seiska on seiska
Korjatkaa jos olen väärässä?- Pege81
Millä kuvittelisit sen asennuksen tapahtuvan, kuin dvd:ltä? Windows 7 tulee myyntiin ainoastaan DVD:llä, ja asennus tapahtuu siltä.
- Hondo
Pege81 kirjoitti:
Millä kuvittelisit sen asennuksen tapahtuvan, kuin dvd:ltä? Windows 7 tulee myyntiin ainoastaan DVD:llä, ja asennus tapahtuu siltä.
Jos ostan seiskan asennuslevyn ja asennan sen, miten toimii sen jälkeen? Älkää hyvät vastaajat nyt minun tyhmyyteni hermostuko!
Perustelen:
XP-recoveryn jälkeen tarvis utility t.m.s ja vistan jälkeen emolevyltä "jotain",
Onko mulla siis "toimiva kone", pelkän uuden käyttöjärjestelmän jälkeen?
Emolevyhän on vanhaa tavaraa täynnä, tokko siellä seiskoja valitaan!
Voi olla, ettei meikäläisen lyö leiville kysellä mitään "itseasennuksia", sanokaanhan tästäkin. Hondo kirjoitti:
Jos ostan seiskan asennuslevyn ja asennan sen, miten toimii sen jälkeen? Älkää hyvät vastaajat nyt minun tyhmyyteni hermostuko!
Perustelen:
XP-recoveryn jälkeen tarvis utility t.m.s ja vistan jälkeen emolevyltä "jotain",
Voi olla, ettei meikäläisen lyö leiville kysellä mitään "itseasennuksia", sanokaanhan tästäkin.asuksen sivuilta seiskan ajurit tuolle emolle. ei siinä dvd:llä ole seiskan ajureita.
- Pege81
Hondo kirjoitti:
Perustelen:
Voi olla, ettei meikäläisen lyö leiville kysellä mitään "itseasennuksia", sanokaanhan tästäkin.Ite asentelin vähän aikaa sit Win7 RC-version, ja periaatteessa ei olisi tarvinnut hakea mitään ajureita. Näytönohjaimen (8800GT) asennus tunnisti suoraan, tosin hain uusimmat ajurit. Äänikortti (Creative X-FI Xtreme). Tunnistui HD-audio devicena, toimi periaatteessa. Creative tosin tarjosi uusia ajureita apuohjelmia, niin asensin ne. Ajureiden asennus näyttäisi vähenevän aika paljon, kun siirtyminen Windows 7:aan tapahtuu.
- Epäilen....
harrastelijakirurgi kirjoitti:
asuksen sivuilta seiskan ajurit tuolle emolle. ei siinä dvd:llä ole seiskan ajureita.
No onhan joku samaa mieltä kanssani....:)
- €€€+
Asenna seiska, ja sitten perään tuo sama emolevyn vista DVD jos tarvii. Seiska käyttää suurelta osin samoja ajureita kuin vista, mutta xpeen ajurit ei läheskään kaikki käy. Jos vielä puuttuu ajureita, mitä en usko, niin sitten netistä metsästämään.
- Hondo
Kiitos kaikille vastauksista, saattoi olla koko kysymys joutavaa tärinää suotta etukäteen, mutta kun ei tietoa ole minkäänlaista, niin vaikeanahan sellaista hommaa yleensä pitää.
Nämä ohjeet ja asiat, mitkä tilivat esille tässä, pidän mielessä.
Ilmestyyköhän seiska suomessa, suomenkielisenä koska, olen lukenut, että amerikoissa tulee myyntiin lokakuun 22:na päivänä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1432956- 502442
- 1072401
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382101Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2361633- 991632
Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4231509Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141482Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j81469R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi201269