Kirijotanpa tässä vähän väliaikakuulumisia, oon nimittäin norjassa tromssassa ja ollu täälä pari viikkoa , viihtynny oon helevetin hyvin, siitä ansio nykysele norjalaiselle naisystävälle karinille ja meillä näyttäs olevan nii kuuma suhde että aattelin jäähä norjaan lopullisesti !! NYt on tainnu löytyvä se nainen joka jääpi viimiseksi , on vietetty romanttisia iltoja ja öitä karinin huvilalla (maksettu) ja omakotitalossa (maksettu) jäämeren rannalla, mikä voi olla kalamiehen ja romantikon (tenkanen) sielulle hivelemämpää kuin punaviinimaljan nostaminen vastakkaisen erittäin hyvinsäilyneen (kalapitoinen ruokavalio) vastakkaisen sukupuolen kanssa alastomana saunan terassilla ??? EI mikkään !! Seisoo nimittäin taukoamatta !!SUomalainen nainen ei voi tarjota edes lähellekkään samanlaisia seksuaalisia nautintoja kuin mitä tenkanen on täällä norjalaisen naisen kanssa saanut kokea !!! AKka saatana on soitellu suomesta mutten oo vastannu. OOn ajatellu etten enää palaa takasin ja akka saa jäähä taloon asumman mutta vuokrasopimuksella kohtuuvuokralla tietenki onhan hänenki kanssa ilon iltoja vietetty. MItä ootte mieltä tenkasen ratkasusta, sanotaan että rakkaus ratkasee, pitääkö tässä tapauksessa paikkansa ?? OOnko alkoholisti ??
Jäykkänä pärjää
4
211
Vastaukset
- Ex.naapurisi.
Se tiedetään, että sinussa ei ole jäykkänä kuin niska ja silmät, ja krapulassa järki.
http://www.youtube.com/watch?v=8yRdDnrB5kM - muuttaisit
Muutappas Grönlantiin ,siellä on naiset kiihkeitä. Miten se Alkomalooli????????????????????
- tenkane(oikea)
Tarkotus oli vietää karinin kansa kuuma lemmenhetki hänen kotona punaviiniä napsotelen kalareissun jäläkeem, ja kävin kiini kun kerjäläine limppuun, mutta minula helevetti sentään topi ei toiminukkaan...Akka rupesi viellä huutamaan jotaki norskiksi ja ajo minut sateesee. KYlä akat osaa olla katalia ja julmia, jos eivät heti saa mitä haluuvat. Ikkunsta heitti villä minun kassin melekeen päähän.Tässä on palattava suomeen,kun ovat täälä nuin vihasia.AKala ei ole minule käyttöä, mutta sen sisko saa kelvata vielä, enneku vaihan nuorempaan. NYt on pakko otta tähä murheesee!! En ymmärä mikä tuohon topiin on meny, kun heittäyty veltoksi.OOnko alkoholisti??
se Karin; esi-isät lähteneet Pohjanmaalta ja sieltä Leipämeren ääreen. Pitäishän nimittäin aidolla norjattarella sen verta pinnaa olla että yhden epäonnistumisen kestää, kun niiden miehet on ammoisista ajoista olleet pitkiä aikoja merellä milloin kalassa tai millä viikinkiretkillä milloinkin.
Punaviini ei kyllä ole parasta etuottilääkettä, jos asiaa tarkastelee niinkuin toiselta kannalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631782- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281277- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625