Jäykkänä pärjää

tenkane(oikea)

Kirijotanpa tässä vähän väliaikakuulumisia, oon nimittäin norjassa tromssassa ja ollu täälä pari viikkoa , viihtynny oon helevetin hyvin, siitä ansio nykysele norjalaiselle naisystävälle karinille ja meillä näyttäs olevan nii kuuma suhde että aattelin jäähä norjaan lopullisesti !! NYt on tainnu löytyvä se nainen joka jääpi viimiseksi , on vietetty romanttisia iltoja ja öitä karinin huvilalla (maksettu) ja omakotitalossa (maksettu) jäämeren rannalla, mikä voi olla kalamiehen ja romantikon (tenkanen) sielulle hivelemämpää kuin punaviinimaljan nostaminen vastakkaisen erittäin hyvinsäilyneen (kalapitoinen ruokavalio) vastakkaisen sukupuolen kanssa alastomana saunan terassilla ??? EI mikkään !! Seisoo nimittäin taukoamatta !!SUomalainen nainen ei voi tarjota edes lähellekkään samanlaisia seksuaalisia nautintoja kuin mitä tenkanen on täällä norjalaisen naisen kanssa saanut kokea !!! AKka saatana on soitellu suomesta mutten oo vastannu. OOn ajatellu etten enää palaa takasin ja akka saa jäähä taloon asumman mutta vuokrasopimuksella kohtuuvuokralla tietenki onhan hänenki kanssa ilon iltoja vietetty. MItä ootte mieltä tenkasen ratkasusta, sanotaan että rakkaus ratkasee, pitääkö tässä tapauksessa paikkansa ?? OOnko alkoholisti ??

4

211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ex.naapurisi.
    • muuttaisit

      Muutappas Grönlantiin ,siellä on naiset kiihkeitä. Miten se Alkomalooli????????????????????

    • tenkane(oikea)

      Tarkotus oli vietää karinin kansa kuuma lemmenhetki hänen kotona punaviiniä napsotelen kalareissun jäläkeem, ja kävin kiini kun kerjäläine limppuun, mutta minula helevetti sentään topi ei toiminukkaan...Akka rupesi viellä huutamaan jotaki norskiksi ja ajo minut sateesee. KYlä akat osaa olla katalia ja julmia, jos eivät heti saa mitä haluuvat. Ikkunsta heitti villä minun kassin melekeen päähän.Tässä on palattava suomeen,kun ovat täälä nuin vihasia.AKala ei ole minule käyttöä, mutta sen sisko saa kelvata vielä, enneku vaihan nuorempaan. NYt on pakko otta tähä murheesee!! En ymmärä mikä tuohon topiin on meny, kun heittäyty veltoksi.OOnko alkoholisti??

      • se Karin; esi-isät lähteneet Pohjanmaalta ja sieltä Leipämeren ääreen. Pitäishän nimittäin aidolla norjattarella sen verta pinnaa olla että yhden epäonnistumisen kestää, kun niiden miehet on ammoisista ajoista olleet pitkiä aikoja merellä milloin kalassa tai millä viikinkiretkillä milloinkin.

        Punaviini ei kyllä ole parasta etuottilääkettä, jos asiaa tarkastelee niinkuin toiselta kannalta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1782
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1277
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe