VAROKAA VIIKKO-OSAKEMYYJIÄ

Valehtelevat silmät ja korvat täyteen

Varmaan kaikki jo tietävätkin, ettei viikko-osaketta kannata ostaa. Paras neuvoni kaikille epävarmoille: älkää menkö edes esittelyyn, ellette ole varmoja että teillä on varaa kuluttaa PALJON massia turhuuteen! Esittelyissä nimittäin valehdellaan päin naamaa todella härskisti ja markkinoinnin aggressiivisuus sekä psykologiset tehokeinot ovat sitä luokkaa, että helposti johdateltava on ihan oikeasti vaarassa ostaa osakkeen tahtomattaankin. Toivottavasti näistä neuvoista on apua muille, itse kun olen jo auttamattomasti tässä masentavassa loukussa.

Kolme tärkeää asiaa:

1. Tarkista kaikki esittelyssä esitetyt faktat riippumattomalta taholta. Suullista valhetta on jälkikäteen todella hankala todistaa, joten jos paperit ovat kunnossa niin sinut voidaan kyniä täysin laillisesti.

2. Muista, että KUN KERRAN OSTAT VIIKKO-OSAKKEEN, SE ON SITTEN SINUN IKUISESTI, sillä suurimmassa osassa tapauksista siitä on mahdotonta päästä eroon. Ja vastikkeet on maksettava joka vuosi.

3. Sinulta tullaan vaatimaan välitöntä ostopäätöstä, se on fakta (niin kohtuuttomalta ja läpinäkyvältä kuin se kuulostaakin). Mutta sitä vaatimusta on täysin älytöntä noudattaa, sillä niitä osakkeita kyllä saa ostettua milloin vain haluaa. Myyminen sen sijaan on VAI-KE-AA. Mieti niin kauan kuin on tarpeen!

1

458

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ellette ole varmoja että teillä on varaa kuluttaa PALJON mas

..
      Olen täysin samaa mieltä,
      siellä kyllä johdatellaan niin että kaikki tuntuu kivalta,
      olemme siellä olleet,

eikä "koskaan saa myytyä" aina ei pääse eroon ehkä ilmaiseksikaan,vaihtaminen on helppoa,
      aina vaan kalliimpaan.

.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      133
      10609
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5100
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      43
      2301
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      106
      2103
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      28
      2006
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1631
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1452
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      29
      1134
    9. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      33
      1081
    10. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      997
    Aihe